KH-GÜVEN

110 17 14
                                    

Boş inkar etme çabalarında bulunmayacaktım. Dün uykusuz geçirdiğim onca güne nazaran Kaan'ın yatağımda bıraktığı eşsiz kokusunu koklayarak uyumuştum. Kokusunu tam adlandıramadığım elma ve tarçın karışımı eşsiz ve erkeksi bir kokusu vardı. 

Bugün izin günümdü. Aslında emindim. Her şey planıma uygun ilerliyecekti. En ufak ayrıntısına kadar düşünmüştüm. Gerçi Aras'ın bana olan ilgisinide göz önünde bulundurursak imkansız diye bir şey yoktu.

Kısa bir duş aldıktan sonra hızlıca üstümü giyindim.

Makyaj yapma gereği duymadan saçımı kurutup, sıkı bir at kuyruğu yaparak hızla evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj yapma gereği duymadan saçımı kurutup, sıkı bir at kuyruğu yaparak hızla evden çıktım.

Oyunu ben başlattığıma göre oyuncularıda ben seçecektim. Bu vazgeçilmezimdi. Oyunumda herkesi istediğim gibi oynatacaktım. Sıradan olan kişileri başrol oyuncusu gibi gösterecek oyunumun sonunda ise asıl başrolün kendim olduğunu kanıtlayacaktım.

Zaten doğrusuda buydu. Ben ne istersem ipler benim elimde olduğu sürece o olacaktı. Şuan nedense kafamda kutlar Vadisi pusu'sunun jenarik müziğini aklımda canlandırarak, havalı bir şekilde yürüyordum. Kendimi kahraman ilan etmiştim resmen!

Yoldan geçen taksiyi durdurup gideceğimiz yeri söyledim. 

Yol boyunca taksici kardeşimiz karısıyla bugün sabah kavga etttiğini,nedenini, ne yapması gerektiğini, haklılığını kanıtlama çabalarıyla ilgili uzun bir konuşma yapmıştı. Birde kadınların çenesinin hiç durmadığını söylerler. Bu adam resmen o söze tepki olarak doğmuş!

Aras'ların mekanına geldiğimde taksiden inmeden önce yol boyunca susmamın sebebini açıklarcasına kısa bir konuşma yaptım.

"Hiç bir zaman kendini haklı çıkartma çabalarına girme. Onun yerine dinlemeyi öğrenirsen dinlenir ve dikkate alınırsın. Biz kadınlar aslında sizin düşündüğünüz gibi 5 bilinmeyenli denklem değiliz. Bilinmeyen sizlersiniz. Anlamayı gerçekten isterseniz zaten anlarsınız. Tabii ilk önce kendi kişiliğinizi tanımlamalısınız. Adam olmayan onca erkek varken biz kadınlar kolayca birine sevgimizi aşılayamayız."

Adamın arkamdan dediklerini takmadan Aras'ın bulunduğu yere doğru ilerledim.

Kendimden emin adımlarla odasına kapıyı vurma gereksinimi duymadan içeri girdim.

Aras beni görür görmez hızla ayağa kalkıp yanıma gelmişti.

Oyunumu başlatmadan avıma düşecek kadar gerizekalısın Aras! Kendini her zaman akıllı sanıyor fakat unuttuğu bir şey var; Oda benim ondan fazlasıyla akıllı olduğum. Aras hislerine göre hareket eden birisi. Bu onu sadece belalı bir tip yapıyor. Oysaki ben hislerimin nedenini düşünerek emin adımlarla hareket eden biriyim. Bu ise beni kurnaz yapıyor.

Yüzümü kasıtlı olarak onunkine yaklaştırırken bana anlamsızca baktığını fark ettim. Benimde dudaklarımda bir sırıtışın şekillendiğini hissediyordum. Önceden Aras'a hayrandım. Bir çok kez gerçekten çok aşırı yakınlaşmamız olmuştu. Ama asla onunla birlikte olmamıştım. Sadece onu kendime bağlamak adına kadınlığımı kullandığım küçük çaplı oyunlardı.

AŞK ANLAŞMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin