Môj život nebol práve najlepší.Vlastne , on stále nie je najlepší.Mama zomrela keď som bola ešte malá , a otec sa znovu oženil.V škole mi to tiež veľmi nejde.Mám tam zopár kamarátiek , ostatné sú len tie falošné. Nie som jedna z tých blondíniek premávajúcich sa po školskej chodbe , nových veciach a krásnou tváričkou.
Rozhodla som sa ísť trochu poprechádzať tak som si zobrala tmavý semišový kabátik ktorý mám 3 roky , no stále je ako nový.Vonku bolo chladno,ale to prostredie mi pomáhalo prežiť toto všetko.Neďaleko mňa bola lavička.Sadla som si, a počúvala pesničky ktoré mi hrali v slúchadkách.
________________________________________________________________________________
Scooter ja sa idem poprechádzať.Povedal som a schmatol som kľúče od dverí.Vonku bolo dosť chladno no neprekážalo mi to.Konečne som vypadol od tiaľ.Začal som spomínať na môj život kedy som nepoznal nahrávacie štúdium , koncerty no ani mojich Beliebers.Pamätám si ako som chodieval s kamarátmi von bez toho aby som sa bál niekde výjsť a strachovať sa , že ma novinári uvidia a niečo si na mňa znovu vimyslia.V tomto mestečku som nový nepoznám to tu , ale stihol som si obľúbiť jeden park.Skoro nikdy tam nikto nie je a je tam pokoj.
Na koniec som sa tam vybral.V parku som bol len ja .. a ešte nejaké dievča.Vypadala smutno , no neriešil som to. Po pár minútach obkukovania ju , som sa rozhodol ísť za ňou.
_________________________________________________________________________________
Práve mi v slúchadkách hrala moja obľúbená pesnička.Spomenula som is na maminu.Ako sme sa spolu po večeroch rozprávali.Tak veľmi mi to chýba.Tak veľmi mi ona chýba.Po líci mi začali stekať slzy. Niekde išiel ku mňe no cez slzy som ho nevidela.Snažila som si ich utrieť.On bol už pri mňe .."A a ahoj " Vydala som zo seba. "ahoj"odpovedal som.
Ty .. ty si ..