Be Alright 10.

367 9 4
                                    

Hned ako to povedala , som zobral kľúče od auta a o 5 minút som bol u nej.Ked som otvoril dvere , nevedel som čo robiť.Ležala na zemi a okolo nej bola krv."Čo sa ty stalo?!"-spýtal som sa"Otec toho dietata čo čakám .. no vieš .. on ma zbil"

Previezol som ju do nemocnice. A ja som šiel domov.Doma som stále neveril prečo ju ten muž zbil.No potom som to už neriešil.Vytiahol som si sladkosti a pozeral TV.

Doma som sa osprchovala , a išla som si hned ľahnúť.V priebehu pár minút som zaspala.Ráno som sa zobudila neskoro , dala som si ranajky a pozerala TV.Dnes pôjdem niekde do obchodu a kúpim si niečo na seba-pomyslela som si.Zazvonil mi mobil."Zlatko? Nepôjdeme dnes niekde?"-spýtal sa Justin.

"No ja som dnes chcela ísť niekde do obchodu , a kúpiť si niečo na seba , ale môžeš ísť somnou , aspoň mi povieš či mi to oblečenie bude pasovať"-povedala som a zložila som mobil.Po 15:00 ma už Justin čakal pred domom.Išli sme spolu do obchodu.Celý čas sme sa držali za ruky.Veľa ľudí na nás pozeralo , ale nevšímala som si ich.Justin zastal pri malom obchode zo šatami na svadbu.Usmial sa ale nič nepovedal , a šli sme dalej.V obchode som si vybrala rifle , išla som si ich vyskúšať.vo vrecku som mala Justinov mobil , pretože on sa bál že ho stratí.Zapípal mu mobil dostal správu.Bola on Seleny.Hned mi doplo že je to Selena Gomez , jeho bývala frajerka.V správe bolo "Ďakujem za včerajšok.Veľmi si mi pomohol.škoda , že už to nebude ako pred tým .. 

Za chyby sa ospravedlnujem .. :)

Be AlrightWhere stories live. Discover now