Be Alright 17.

334 13 8
                                    

Na tehotenskom teste boli 2 paličky. Nevedela som čo robiť, no nikomu som to nechcela povedať.Zobrala som si tašku , a rýchlo som utekala ku doktorovi či to je pravda , alebo test klame.Na autobus som čakala celkom dlho , a zatiaľ som premýšľala o svojom živote.Ja sa poriadne neviem postarať ani o seba , a nie ešte o malé dieťa.Neviem čo budem robiť ak budem tehotná"-pomyslela som si.

Cestou od mami , som sa zastavil u Freda , aby pomohol vybrať pre mojich krpcov hračky.Aj keď sú moji nevlastný , milujem ich.Jazzy som vybral Barbie domček , barbie a pár iných hračiek.Jaxonovy autíčka , a dráhu na autá.Po pár hodinách som sa rozhodol ísť domov ,tak som sa z Fredom rozlúčil. Cesta autom mi trvala pár minút ...Doma bolo zamknuté , a zrejme nikto nebol doma , tak som si odomkol.Myslel som , že Laura išla niekam von tak som si zbehol do kuchyne pre džús.Na stole som uvidel malý papierik.Nie som blbý a hned mi doplo že je to tehotenský test .. nerozumiem sa mu tak neviem či je tehotná alebo nie.Ona asi išla ku doktorovi tak som išiel za nou.

U lekára som sa vybavila za také dve hodiny.Bola som hladná tak som išla do obchodu."Dobrý deň , chcela by som 2 malé koláče"-povedala som a zaplatila hned.Koláče som si vzala a vyšla z obchodu.Chvíľu som sa ešte prechádzala , a o všetkom premýšľala."Som tak rada , že mám Justina , pomyslela som si"..

Lauru som uvidel kúsok odomňa."Laura? ehm .. Ty si tehotná?"-spýtal som sa hneď"Bola som u lekára , Ktorý mi povedal že ....

Be AlrightWhere stories live. Discover now