Na koniec som to vzdala.Bol už ďaleko a nepoču by ma.Ak ak aj hej neotočil by sa.Ale mne to je jedno "pomyslela som si, no aj ked som bola stále nahnevaná , stále mi nešli z hlavy von slová ktoré povedal."Po nákupe , som išla domov.Odomkla som , a kľúče som dala na poličku vedľa dverí.Tašky som odložila a zamkla.Napustila som si vaňu a zatiaľ som sa šla vyzliecť.Cítila som , ako by ma niekto sledoval.No nevšímala som si to.Pomali som si ľahla do vane.Bolo to krásne.Pena mi siahala až ku krku.Po tažkom období konečne niečo čo mi prišlo v hod."pomyslela som si"
Práve som šiel domov.Neviem prečo , ale toto bolo prvý krát čo som sa cítil naozaj strašne.Ako tam boli spolu..Domov sa mi ísť nechcelo, tak som sa len vozil na aute.Ked som prechádzal autom okolo Freda , uvidel som ho pred domov s nejakou babou.Bola pekná .. "hmm čudné , že by nejaká pekná baba chcela freda"pomyslel som si.Ked som tam potom prišiel tváril sa zvláštne"Deje sa niečo ?"-spýtal som sa."Ehm , Justin ..to dievča čo tu bolo bola nejaká vyšetrovatelka , v skratke policajtka.. Radšej chod za Laurov"-odpoved som mu , a vysvetlil rýchlo prečo.
Teplá voda mi robila dobre.V tom mi začal zvoniť mobil.Načiahla som sa a uvidela som , že je to Justin.Rýchlo som zdvihla."áno Justin?"-povedala som pokojným tónom."Okamžite sa zbaľ ! A čakaj ma na našom mieste ! Ale rýchlo !"-povedal som.Fredo mi oznámil , že po meste sa potuloval nejaký muž ,a pýtal sa na nu.Je to známi muž , hlavne u policií.Na konte má hromadu znásilnenií
Nevedela som čo robiť , no poslúchla som.V tom som počula spadnúť niečo.Nestihla som sa obliecť , tak som si okolo seba prehodila ručník.V tom ma niekto schmatol a hodil o postel."Och bože , ani nevieš koľko času mi dalo ta nájsť.Toto si vyžerieš"-povedal neznámi muž.Nevedela som sa brániť pretože ma držal naozaj silno a pri tom ako ma schmatol , som si udrela hlavu.Zóstala som paralizovaná.Dal zo mňa ručním preč a jazykom si prešiel po perách.Nechutne sa ku mne priblížil a ja som si nemohla pomôcť.Kričala som, plakala no nič.
Jazykom mi šiel od krku , s stčil mi ho do úst.Chytil mi prsia , a pomali sa vyzliekal.Ked bol nahý potiahol ma za vlasy , a surovo mi ho dal do úst.Bolo to nechutné ..po pár minútach ho dal konečne von , no potom prišlo to najhoršie.Sklzol sa dolu.Dal mi ho tam ..Ja som od plaču nič už nevidela.Odpadla som .. Asi mu to nebolo po chuti , tak ma nejako zobudil a pokračoval v tom "Bože ááno ..to za to stálo"-povedal ..
Konečne som prišiel ku nej , no ked som ju nikde nevidel , vedel som že je už zle.Rýchlo som prišiel ku jej domu ,a kedže som mal náhradný kľúč odomkol som si.Ked som ich videl vo dverách mal som sto chutý ho zabiť.Prišiel som ku nemu a sotil ho n a zem.Na nu som hodil plachtu...Ked sa chcel postaviť vrazil som mu .. "Klidne Bieberko haha spravil som čo som chcel a vieš čo? Bolo to skvelé"-povedal oplzlo ten hajzel (neviem ako inak by som ho nazvala :D ) Prestal som sa zase ovldádať a len som udieral po pár minútach tam prišli policajti.Laura už bola oblečená ..Hned som ku nej prišiel a objal ju."Konečne Justin"-povedala z roztraseným hlasom.Ked prišli ku mne policajti , oznámili mi , že je mrtvy ..
Toto bolo trochu iné ako ostatné časti :) Dúfam že sa páčí :D Písala som na rýchlo takže za chyby sa ospravedlnujem :)