Stála Pattie ! To bola naozaj trapne.-pomyslela som si.Ospravedlnila som sa a rýchlo som vyšla z dverí. "Ehm ! Justin?! Čo to malo znamenať? -Povedala Pattie a bolo na nej vidno že sa má chuť začať smiať."Prepáč mami.Viac sa to nestane"-povedal som posmešne.Bola tu somnou a Laurou asi dve hodiny a išla domov.Laure som navrhol zostať na pár týždnov u mňa.Snažil som sa jej vo všetkom vyhovieť."Zlatko ja sa idem osprchovať"-povedala som Justinovi.Hned som to započul som bol vyzlečený. Bolo to už 6 dní ako sa ku mne ako by nastahovala.Už bola v sprchce.Pomali som otvoril dvere a vliezol ku nej.Zo zadu som ju chytil a objal.Jus.. justin?!"-povedala som trošku z obavami čo sa stane."pššt"-odpovedal som.Zo zadu som ju začal pomali bozkávať.Bozkával som uj od krku a nižšie a ešte nižšie.Ruky z pásu som dal nižšie na zadok.Ked som jej ho stlačil cítil som ako sa chveje.Po 15 minútach rozkoše , sme sa presunuli do spálne.Pre tento krát som zamkol úplne všetky dvere!
Bolo to úžasné.Ako si ma zo zadu chytil.Potom sme sa presunuli do spálne.Ľahla som si na postel a on na mňa.Obaja sme stále boli nahý.Bolo to vzrušujúce.Začal ma bozkávať po celom tele.Bola som vzrušená a cítila som to čo ešte nikdy..Začali sme sa bozkávať ..Na koniec sme po bozkávaní obaja zaspali zo slovami "Milujem ťa"
Táto časť bola tak trošku úchylná :D Dúfam že to nevadilo ;) Aj to treba ;D :*