Bola som u lekára a .. vieš nečakám dvojičky ale len jedno dieťa.A ty .. nie si otcom."-povedala Selena do mobilu.Zložil som a pomyslel som si že je konečne všetko tak , ako má byť.Bol večer , tak som si ľahol vedľa Lauri.
*Ráno*
Ked som sa zobudil , ona ešte spala.Pripravil som ranajky.Ked som zobudila , priniesol som jej ich.
Ráno som sa zobudila v Justinovej posteli.Bolo mi to trápne.Prichystal mi výborné ranajky , a spolu sme sa najedli.Bolo to od neho milé.Potom mi chytil ruku a pobozkal mi ju."Laura .. poznám ťa len pár dní.Neuveriteľne sa mi páčiš.Si úžasná.Prosim ťa , prestaň si ubližovať."-povedal som jej.
Rozplakala som sa a skôr než som stihla niečo povedať , ma pobozkal.Bolo to krásne.
"Budeš moje dievča?"-spýtal som sa.
"Och Justin.Ja neviem čo povedať.Si dokonalý chlapec.A aj ked ta poznám sotva 5 dní , zbožňujem ta.
a áno , budem ..veľmi rada"-povedala som a v tedy mi znova vtisol sladký bozk.V tom mi zazvonil mobil.Bola to správa od Kataríny."Laura ! Práve som v lietadle a letím do Španielska. Budem tam mesac"-tak znela sms-ka.Potešila som sa , pretože som ju konečne nemusela počúvať.Konečne sa to začína zlepšovať-pomyslela som si.
Ked som prišla domov , rozlúčila som sa z Justinom ktorý ma bol odprevadiť."Tak sa maj zlatko , už teraz mi chýbaš" - povedal Justin a usmial sa. Doma som rýchlo pozametala a umyla riad.Na dnes som bola dohodnutá s kamarátkami ísť von.Pustila som si zatiaľ TV.
"Známi spevák JUSTIN BIEBER má zrejme vztah z neznámou kráskou.Dúfajme že im to vydrží a že to Beliebers nebude prekážať , ako u Seleny Gomez.
Radšej som to vypla.čo som mohla čakať.Pousmiala som sa a zobrala si poličky make-up.Ked som už bola prichystaná na odchod , tak mi zazvonil mobil.Číslo bolo neznáme.
"Dobrý deň , mohli by sme hovoriť zo slečnou Laurou?" - povedal neznámi muž.
"Ja som Laura.Deje sa niečo?"-spýtala som sa. "Je nám ľúto , ale váš otec" ...
Za chyby sa dopredu ospravedlňujem. :)