Ráno som sa zobudil skôr ako Laura.Pripravil som ranajky a o desať minút už bola hore aj ona.Spolu sme sa naranajkovali."Laura .. prosím nenastahuješ sa ku mne na stálo? Mne samému tu je smutno a ty tiež nebudeš sama"-povedal som.
Ked som sa ráno zobudila tak už ma Justin čakal aj z raňajkami.Bolo to ako z nejakeho romantickeho filmu.Ked sme sa najedli spýtal sa ma či sa ku nemu už na stálo nenastahujem.Práve mi zapípal mobil Bola to správa od Kataríny"Laura ked tvoj otec zomrel nemám dvôvod sa vraciať zostávam tam kde som"-napísala do sms-ky. "Kto to bol"? -spýtal sa Justin."Nevlastná mama .. písala že sa už nevráti"-odpovedala som.Na koniec som zo stahovaním súhlasila.O tri hodiny som bola už úplne nastahovaná u Justina."Laura ja budem musieť ísť za Scooterom kvôli nahrávaniu.Potom by som ta chcel oficiálne zo všetkými zoznámiť , ved predsa len.Bývaš u mňa a ehm si moje dievča-povedal a žmurkol na mňa pri čom už kráčal ku dverám.Ja som zatial išla ku kamarátke.Objednali sme si pizzu a rozprávali sa."No čo? Chodíš už s niekým?"-spýtala sa ma."No vieš .. " Nestihla som dopovedať ked v TV prišli novinky.
Známi spevák JUSTIN BIEBER má už asi naozaj novú priateľku.Najprv to boli len fámy.Teraz je to naozaj potvrdené.Mladí párik sa počas nákupu držal celý čas za ruky.No nieje to milé?My im prajeme nech im to čo najdlhšie vydrží.-povedal redaktor.
Ty chodíš z Justinom Bieberom?!-povedala Stella.A kedy si mi to ako chcela povedať? Vieš že som Belieberka.ííí to je úžasné-pokračovala.
Konečne nás od toho vyrušil zvonček."Pozvala som ešte pár kamarátov"-povedala Stella.
Išla som otvoriť ja , pretože Ona zatiaľ dávala na stôl jedlo.Vo dverách stálo zopár báb a môj bývalí.Zapli sme si horor a pozerali sme ho.Ivan si sadol vedľa mňa.Bolo to divné a mne trochu nepríjemné ale nechala som to tak.Po pol hodine som sa išla do kuchyne napiť.Ivan prišiel za mnou.Niečo tam hovoril a zrazu sa ku mne naklonil s tým že ma chce pobozkať.Ja som sa od neho okamžite odtiahla."Oh jasné ! Ty teraz chodíš z Justinom Bieberom ! Prečo by si sa mala zahadzovať somnou však?! SI len obyčajná štetka drahá.Ale uvidíš ty na to aj doplatíš ..
Za chyby sa ospravedlnujem písala som na rýchlo :)