O 2 týždne
"No poď zlatko! O chvíľu nám ide lietadlo a ešte nie sme ani na ceste"-kričal som na celý dom na Lauru.Vošiel som do obývačky,a sadol som si ku chalanom.Nalial som si whisky,a popíja.Lil a Ryan pozerali nejaký film,a Stefan s Fredom sa hrali na mobile.Po nekonečnom čakaný som počul dvere."No konečne s"-nevedel som hovoriť.Bola tak krásna.Mala biele voľné šaty,topánky na podpadku a vlasy spustené na ramenách.Bola ako princezná.Všimol som si,ako na ňu pozerajú aj chalany."Ona je moja princezná!"-pomysle som si,no zistil som že som to povedal na hlas, a to dosť na hlas.Samozrejme Stefan nevedel zostať ticho a začal si ma doberať.
O 25minút
Konečne sme prišli na ostrov domov z lietadla.Zistil som že sa nehorázne bojí výšok-usmial som sa pre seba.Otvoril som dvere,a držali sme sa ruka v ruke...Laura vošla, a pozerala sa všade na okolo .. Je to tak krásne"bolo jediné čo zomňa vyšlo.Nie,to ty si tu tá krásna"-šepol som jej do ucha a pobozkal na krk.Kufre som nechal na zemu a zobral som Lauru na ruky.Vošiel som do izby a položil ju na postel.ľahol som si nad nu..a prisal som sa jej na krk.Pozkával som je ho,a jemne hrýzol pri čom sa vždy jemne zachvela."Chcem ťa,tak moc justin"_povedala a ja som neváhal ani sekundu.Oblečenie som z nej strhával tak rýchlo,ako sa len dalo.O chvíľu bola nahá, a ja som zostal len v boxeroch,ktoré tiež skončili pri ostatnom oblečený. .. Vnikol som do nej drsno ako to len šlo.Pri každom prirazený zakričala snád na celý dom.. O chvílu som cítil že už bude, tak som pridal na tempe ..Ked som sa urobil , a po chvíle ona,ľahol som si vedľa nej, a prikyrl nás dekou.Bol som na chrbáte.Laura si položila hlavu na moju hrud.Milujem ťa Justin.-povedala som ..
Aj ja ta milujem zlatko!"-odpovedal som a pobozkal ju na vlasy..Dúfam že sa páčilo ak hej VOTE :) Malo to bť dlhšie len sa mi to zmazalo :(
aTak to je kratšie :) VBudem pokračovať ak tu bude 7VOTE