Ik word wakker met Stekende buik pijn. Ik leg mijn hand op mijn buik en wrijf rustig met mijn hand over mijn buik en maag. Ik heb gisterenavond niet meer met Liam gesproken. Ik was er niet meer aan toe en was veel te moe!
Maar ik zit nogal met wat dingetjes, want heeft Liam wel echt gekeken naar mijn MacBook?
Heeft hij het kunnen zien? Of had ik hem daar te snel voor afgepakt?
Ik begrijp t het gewoon niet meer. En by the Way ik maak me veel te druk, want ik ben helemaal niet zwanger. Ik wrijf weer over mijn maag en bij die gedachten blijf ik staan.
Buikpijn. Buikpijn. Buikpijn. Gaat er telkens door me heen. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. "Buikpijn!" Zeg ik nu hardop. Omygoshh dat betekend dat ik eindelijk ongesteld ben! Geen reden om me druk te maken.
Ik spring klaar Wakker uit mijn bed en ren naar de badkamer. Ik kijk in mijn slipje. Er rolt een traan over mijn wang en hijs mijn slip weer omhoog. Ik ga met mijn armen gestrekt tegen de wasbak aan staan en kijk naar mezelf in de spiegel. Ik zie een meisje met lange blonde haren en tranen die over haar wangen waggelen. Ik ben gewoon weer niet ongesteld. Ik had het al een week geleden moeten worden! "Verdomme!" Vloek ik.
Ik sla met mijn vuist tegen de wasbak aan precies op het verkeerde gedeelte. Er zit een snee in mijn hand. "Godverdomme!!" Schreeuw ik nu. Mijn geluid galmt door de badkamer en door een stukje van het appartement.
De badkamer deur word geopend en een geschrokken Liam staat in de Opening.Hij kijkt naar mijn huilerige gezicht en vervolgens naar mijn bloedende hand.
"Lizzy wat heb je gedaan?!" Vraagt Liam bezorgd.
"Oww ik heb mezelf gestoten. Er is verder niets aan de hand." Zeg ik vlug.
Hij kijkt me aan met opgetrokken wenkbrauwen alsof hij mij niet geloofd.Hij loopt de badkamer uit en komt even later terug met een nat doekje.
"Ga even op de rand van het bad zitten" mompelt Liam.
Ik volg zijn instructies en leg mijn bloedende hand op mijn been.
Hij komt voor mij op zijn knieën zitten en dept heel voorzichtig het bloed weg.
Er gaat soms een pijnscheut door mijn hand heen maar ik trek me er niets van aan."Waarom stond je MacBook open op die website gisteravond?" Vraagt Liam plotseling erg serieus.
"Welke Website?" Acteer ik.
"Je weet heus wel wat ik bedoel."Er volgt een lange stilte waar in ik lang aan het zoeken ben naar een goeie smoes.
Hij komt voor me zitten en duwt met een hand mijn kin omhoog zodat ik nu recht in zijn duisteren mooie bruine ogen kijk."Liz ben je zwanger?" Zegt hij dan. "Nee ik opende perrongeluk een website reclame." Zeg ik nerveus.
"Verdomme Liz! Spreek nou gewoon een keer de waarheid dat is zo veel makkelijker!" Schreeuwt hij nu."Liam ik weet het niet oke! Rot op!" Kaats ik nu trillend terug. Ik sta op en loop langs hem. Ik ga met een hand door mijn lange blonde haren en ren mijn eigen kamer weer in. Ik gooi de deur hard achter me dicht en besluit mijn beste vriendin tessa te appen.
Ik ken tessa al vanaf de 1ste klas van de middelbare school en waren al meteen beste vriendinnen. Ze studeert net als ik geneeskunde en willen allebei kinderarts worden. Door een fout konden we geen roommates worden dus nu zit ik met Liam opgescheept en zij met met de beste vriend van Liam namelijk Neels. Gelukkig zit ze wel in het appartement naast ons.
Ik open op whatsapp mijn app met tessa--
U: ewa tessie Ik moet je even dringend spreken!
Ik krijg al snel een Appje terug.
Tess: Omygosh wat is er dan? Je kan naar me toe komen.
U: S cool zie je zooo XIk stop mijn IPhone 6 weer weg en kleed me snel om. Ik trek een oversized truitje aan met een zwarte skinny er onder. Ik doe mijn haren in een vissengraat en poets snel mijn tanden. Ik gris mijn mobiel mee en ren mijn kamer uit. Ik probeer Liam te ontwijken wat niet bepaald lukt. Als ik dan eindelijk bij de deur sta en mijn groene Nike air force schoenen aan heb komt Liam naar me toe gelopen.
"Liz waar ga je naar toe?" Hoor ik Liam achter me vragen. ik draai me om en kijk nu recht in zijn knappe bruine ogen. Hij gaat met een hand door zijn bruine warrige haren heen wat hem erg sexy maakt.
"Boeit dat jou wat?" Vraag ik dan na lang gestaard te hebben naar zijn onverbiddelijk mooie lichaam. "Nou eigenlijk wel ja" door zijn bezorgde antwoord verschijnen er blosjes op mijn wangen. Ik draai me snel om zodat hij ze niet kan zien en vlucht de deur uit. Ik klop snel bij Tess aan en staar nu naar een shirtless Neels die in de opening staat. Waarom moeten Liam en zijn vrienden nou zo hot zijn?!
Ik kijk snel weg. "Ik zag je wel kijken" zegt hij grijnzend. "Neels ik kom voor tess niet voor jou" zeg ik snel. "Kom maar Liz let maar niet op Neels!" Hoor ik Tess gillen.
Neels zet een stap op zei en ik ren naar tess toe. Ik omhels mijn vriendin en loop samen met haar naar haar kamer. Ik vertel haar het hele verhaal en als ik klaar ben staart ze me met open mond aan. "Ga je nog wat zeggen of wat?" Kaats ik zenuwachtig op haar reactie terug."Lizzy je moet de test doen! Kom we gaan naar de winkel." "Tess ik weet niet of ik daar wel klaar voor ben." Zeg ik huiverend.
"Koop hem dan in ieder geval. Dan kun je zelf bepalen wanneer je hem doet" zegt ze. "Laten we dan nu naar de winkel gaan" tess knikt
Een half uurtje later staan we bij de babyafdeling in een winkel. Ik Scan door het rek en scan langs verschillende merken testen. Ik pak er een van de duurste uit zodat ik zeker weet dat hij zal kloppen. Tess knikt en samen lopen we snel naar de Balie. Ik geef het aan het meisje achter de kassa en ze kijkt me verbaasd aan.
Ik kijk snel naar de grond en rol met mijn ogen. Tess knijpt vlug in mijn handen en ik betaal het ding snel. We rijden weer terug naar het appartementen complex en stappen in de liftcabine. Als we uitgestapt zijn omhelst tess me en stop ik snel het ding in mijn zak. Ik loop naar binnen en snelwandel langs Liam die topless op de bank ligt waar ik overigens nog steeds niet aan gewend ben.
Dat zal trouwens ook nooit gebeuren denk ik.
Ik sprint mijn kamer binnen en wil de test in mijn nachtkastje stoppen tot dat Liam mijn kamer binnen komt lopen.,,Even een langer hoofdstukje.
Ik hoop dat jullie dit boek leuk vinden, want ik probeer dit boek anders te maken en beter dan mijn andere boek.
Tips zijn overigens altijd welkom!
Question:
Wat vinden jullie van Liam?Hier een foto van Neels en Tessa
Neels: Neels visser
Tessa: Madison beer
JE LEEST
A miracle
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Lizzy. Ze is 19 jaar oud en studeert ze heeft een roommate genaamd Liam waar ze denkt een oogje op te hebben. Maar wat als ze een avondje dronken zijn? Dat lees je in deze fiction story. >>kopi...