23

52 1 0
                                    

In middels ben ik 24 weken zwanger en dus over de helft van mijn zwangerschap! Het kleine buikje is dik aan het groeien en dat kun je dik en duidelijk zien ook! Liam blijft zijn badboy streekjes houden maar aan de andere kant is het echt een droom vriendje. Ja dat klopt ik zei 'vriendje'. We hebben inmiddels twee maanden en het gaat onwijs goed tussen ons. Hij is vaak wel overbezorgd om me en heeft liever dat ik tot aan mijn bevalling het huis niet verlaat, maar je kent me. Ik ben veel te actief daarvoor en glip er vaak tussen uit wanneer hij naar klas is, want studie gaat voor hem gewoon door, maar wat mij betreft.. Ik mag van de dokter mijn studie voorlopig niet meer volledig volgen, omdat dat voor veel te veel stress zorgt en dat dan weer niet goed is voor de baby dus soms laat ik Tess even bij praten er over en dan voel ik me alweer wat op mijn gemak.

Ik ben trouwens een erg irritante zwangere vrouw voor Liam en heb eigenlijk wel medelijden met hem. Ik wil 24/7 eten, heb een onwijs kort lontje, val dus ook vaak tegen hem uit en moet al snel dus ook naar de wc en zo zijn er wel meerdere dingen door die stomme hormonen of door het wonder. Nu ik er aan denk krijg ik zelfs medelijden met mezelf dus besluit ik maar wat eten te pakken. Ik kruip achter mijn laptop vandaan en loop de keuken binnen. Ik gris boterhammen uit de magnetron en beleg ze met wat sla en ham. Vervolgens nestel ik me onhandig aan het kookeiland en eet mijn net gemaakte broodjes op en wrijf over mijn grote buik. Toch maar eens tijd om het huis uit te gaan denk ik met een grijns. Ik spring opnieuw onhandig van de kruk af en loop naar mijn kleding kast. Ik pak er een zwart met wit gestreept mom topje uit vervolgens een zwarte short en een beige wollen vestje die niet al te dik is, want het is inmiddels al weer midden lente.

Ik spring onder de douche en pak de douchekop die ik vervolgens op mijn buik zet. De warme stralen blijven over mijn buik heen stromen en het laat me voor eventjes helemaal ontspannen. Wanneer ik de douchekop weer terug hang, was ik nog snel even mijn haren en sop mijn lichaam in en spoel me weer af. Ik draai de kraan weer uit en kleed me om. Jeetje wat zal ik blij zijn als ik straks mijn normaal maat S kleding weer pas! Ik krul mijn lange blonde haren en kam ze vervolgens nog een beetje uit waardoor er golven ontstaan. Met mijn hand ga ik door mijn zachte haren en glimlach te vreden. Als puntje op de i doe ik natuurlijk mijn make-up nog op en poets ik mijn tanden.

Ik waggel de badkamer weer uit, trek een paar gympen aan en pak een tasje waar ik mijn telefoon, portemonnee en nog wat handige spulletjes instop. Klaar voor vertrek!
Wanneer ik boven de trap sta zucht ik vermoeid. Dit wordt nog wat. Het grote obstakel wat ik elke dag een paar keer moet begaan. Ik heb trappen altijd al gehaten terwijl mijn conditie er gewoon goed voor is, maar nu ik zwanger ben is het 100x zo erg en dan overdrijf ik het niet eens. Okeoke misschien heb ik toch een beetje overdreven, want de trap is niet onwijs groot en lang ofzo, want we wonen tenslotte in een studenten huis.

Ik waggel met veel moeite en krampen de trap op en bij elkaar treden krijg ik het maar warmer en warmer. Wanneer ik eindelijk beneden ben doe ik een kleine yes door mijn ellebogen als een marathon renner naar mijn heupen te trekken en mijn handen gevuist. Als je begrijp wat ik bedoel. What ever.

Ik pak mijn auto sleutels en sluit de kamer. Met een puf kruip ik voor het stuur. Welkom volgende obstakel. Ik start de auto en rijd met een zoef de garage uit onderweg naar de macdonalds. Ja je hoort het goed M A C D O N A L D S. Ik eet 24/7 wat ik trouwens al verteld had en de mac werkt het beste tegen de trek al mag ik niet te vaak ongezond eten, want dat is niet goed voor de baby en tenslotte ook niet voor mij, want voor de zwangerschap had ik nog een super strakke buik en dat moet na de zwangerschap ook weer zo zijn.

Hiii Guys, hierbij na een lange tijd eindelijk weer een nieuw hoofdstuk! Hoop dat ie een beetje leuk was, want hij stond nog klaar van een hele tijd geleden. X ies

A miracleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu