Kreunend open ik mijn ogen en merk ik dat er een arm om me een ligt van de gedaante naast me.
Liam dus.
Ik heb een verschrikkelijke buikpijn dat met de seconde erger word.
Om 13:00 komt Jayden en het is nu 10 uur. Ik heb geen enkele puf om nu mijn bed uit te stappen en me los te halen van Liam zijn greep.
Ten slotte mijn buik doet zo verschrikkelijk veel pijn. Ik heb t gevoel als of er een zware steen telkens weer opnieuw tegen mijn buik aan word gegooid. Autshh
Misschien moet ik maar gewoon mijn bed uit gaan en gaan douchen.
Ik haal voorzichtig de arm van Liam van mijn buik af en stap zachtjes uit bed.
Ik trippel mijn kamer uit en vervolgens de badkamer in. Als ik in de badkamer sta doe ik de deur achter me opslot.
Ik kijk naar mezelf in de spiegel en merk dat ik er niet eens zo heel slecht uit zie. Ik trek Liam zijn polo uit en gooi hem op een kastje.
Ik staar mijn buik aan in de spiegel en merk dat hij al wat groter is geworden. Niet zo veel dat je het kan zien, maar ik merk het wel. Misschien moeten we het om de maand gaan bijhouden met foto's lijkt me wel leuk om later terug te zien.
Ik trek mijn calvin klein onderbroek uit en gooi hem in de wasmand vervolgens zet ik de douche aan en stap ik er onder.
Ik laat het warme water over mijn buik heen stromen in de hoop dat de pijn weg ept.
Wat later ook echt gebeurd.
Ik was mijn Lichaam, gezicht en haren en stap er vervolgens weer onder vandaan. Ik sla een handdoek om me heen.En kijk weer in de spiegel.
Mijn lange blonde golvende haren. Vallen als sliertjes over mijn schouders heen.Ik doe het snel even in een rommelige knot omdat ik mijn kleren niet heb klaag gelegd en sla mijn handdoek nog een keer als een jurk over mijn lichaam heen.
Ik loop mijn kamer weer binnen en zie Liam wakker worden.
"Goeiemorgen" zeg ik liefdevol.
"Goedemorgen babe" zegt Liam schor."Euhm ik ga me even aankleden."
Zeg ik."OW ik vind je nu ook wel mooi." Zegt Liam mompelend.
"In je dromen." Mompel ik.
Ik pak lingerie en een lange wijde bloemetjes jurk uit mijn kast.
Ik loop er mee terug naar de badkamer en doe hem weer opslot. Ik leg mijn kleding op de wasbak en laat de handdoek weer van mijn lichaam afvallen.
Ik trek mijn witte lingerie aan en pak vervolgens de jurk van de wasbak.
Ik laat hem over me heen vallen en kijk tevreden in de spiegel naar de jurk.
Och wat ben ik toch verliefd op deze jurk.Ik haal mijn natte haren uit de knot en föhn ze. Ik kam ze vervolgens en mijn haar hangt nu golvend over mijn schouders.
Deze outfit laat me stralen.
Ik poets mijn tanden glanzend wit en doe vervolgens licht rode lippenstift op een klein beetje concealer, foundation en bronzer en vervolgens wat Mascara.
Ik kijk trots naar het eindresultaat en lach naar mezelf in de spiegel.
Ik loop de badkamer happy uit en zie dat Liam al omgekleed ontbijt aan het maken is.
Maar eerlijk gezegd heb ik helemaal geen trek.
Ik pak nog vlug even wat leuke bruine sandaaltjes uit mijn kamer en trek ze aan.
Ik loop naar de eettafel en zie dat hij beschuit met aardbeien heeft gemaakt echt lief. Hij kijkt me lief aan.
"Voor mijn baby en wat zie je er prachtig uit." Zegt hij grijnzend.
"Super lief Liam, maar ik heb niet zo'n trek." Zeg ik glimlachend.
"Hoe kan jij nou weer geen trek hebben in beschuit met aardbeien." Zegt hij lichtelijk bezorgd.
Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. "Hormonen." Zeg ik somber.
"Ben trots op je." Zegt hij terwijl hij me een kus op mijn lippen geeft ik beantwoord zijn zoen en hij likt over mijn lippen. Ik bijt kort op zijn onderlip en geef hem toegang.
Ik trek me weer terug een geef een snelle kus op zijn kaaklijn.
(A/N foto van jurk komt in volgend hoofdstuk :))
JE LEEST
A miracle
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Lizzy. Ze is 19 jaar oud en studeert ze heeft een roommate genaamd Liam waar ze denkt een oogje op te hebben. Maar wat als ze een avondje dronken zijn? Dat lees je in deze fiction story. >>kopi...