17

98 7 2
                                    

Ik trek alles uit tot dat ik in mijn lingerie sta

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek alles uit tot dat ik in mijn lingerie sta. Ik glimlach naar mezelf in de grote spiegel en trek dan een witte broek aan.

Vervolgens trek ik er een oversized trui over heen en combineer ik het met een leuk goud kettinkje. Ik trek mijn zwarte Nikes aan en loop vervolgens naar de badkamer om mijn makeup en haren bij te werken.

Ik doe over mijn lippen een extra laagje licht rode lippen stift en werk mijn mascara bij. Vervolgens vlecht ik mijn haren opnieuw in en doe ik het in een soort in gevlochten band om mijn hoofd. (Zie foto)

Ik kijk tevreden in de spiegel en zet mijn zonnebril Op omdat de zon dan weer wel schijnt.

Ik loop door naar de deur en gris mijn wollen lange jas van de kapstok en trek hem aan. (Zie foto)

Vervolgens prop ik geld en mijn telefoon in mijn zakken en stap ik naar buiten. Ik sluit de deur achter me en wacht bij de lift op roos.

Als roos aan komt lopen omhelzen we elkaar nog een keertje en lopen dan samen de liftcabine binnen.

De deuren sluiten en ik leun vermoeid tegen een zilveren reling aan.

"Babe je bent echt toe aan chocomelk"
Grinnikt roos.

"Zeg dat wel ja." Mompel ik. Ik glimlach naar roos en lopen dan samen de lift uit. Ik trek mijn jas nog strakker over mijn buik omdat ik de blikken wil vermijden.

Roos ziet het en slaat een arm stevig om me heen wat me een glimlach verzorgt. "Roos ik ben je zo dank baar."
Glimlach ik naar haar.

Ze kijkt me verbaasd aan.
"Wat? Voor deze arm?!" Zegt ze verbaasd.

"Nee, na dat ook maar gewoon voor al je steun. Je bent echt een hele goede vriendin van mij geworden" grinnik ik.

"Aw poepie toch, kom hier babe" lacht ze. Ze slaat haar arm nog steviger om me heen en plant een kusje op mijn slaap. Ik grinnik en samen lopen we het café binnen.

Ik prop mijn zonnebril in mijn zak en ga aan een tafeltje aan het raam zitten.

Ik trek mijn jas uit en hang hem over mijn stoel. Roos doet het zelfde en ik richt me op de ober die met de kaarten aan komt gelopen. Onze ogen kruisen elkaar.
Justin.

Ik sta op en sprint in zijn armen. Hij laat me weer los en zijn ogen dwalen af naar mijn buik.

"Ja dat komt later wel, maar jij bent ober hier?! Sinds wanneer?!"

Hij krabt in zijn nek en bijt op zijn lip. "Een bij baantje naast college." Zegt hij uiteindelijk.

Ik grinnik en kijk hem weer aan.

Roos kucht en ik kijk haar weer aan.
"Roos dit is Justin. Mijn beste vriend op de middelbare enn.. Mijn ex." Sluit ik mijn zin af.

Ik ga weer op mijn stoel zitten en pak de menu kaart aan die Justin mijn overhandigd.

Roos knikt en seint naar Justin en dan weer naar mijn buik.

"Justin wanneer ben je vrij? Kunnen we even bij praten." Zeg ik uiteindelijk een tikkeltje onzeker.

Hij glimlacht naar me en knikt.

"Ik heb alleen middag dienst dus ik ben om 4 uur klaar." Zegt hij.

"Is goed. 4 uur bij mij. Ik woon in het appartementen complex hier tegen over. Roos trouwens ook. Liam heeft dan nog college. Owja dat leg ik dan ook wel even uit. Maar-"

"Lizzy je huisnummer." Kapt Liam lachend mijn zin af.

"Owja." Mompel ik.

"4de etage nummer 35" zeg ik daarna.

Hij knikt en loopt weer weg.

"Lekkerding hoor." Mompelt Roos loerend naar Justin met haar hoofd ondersteund op haar hand. Ik grinnik en kijk naar de kaart.

Okee ik heb eerlijk gezegd niet zo gelet op de upload tijden.

Maar t is 2x per week.
(Als k t red)

Ik hoop dat ik dus op schema loop anders mijn excuses hier voor!

OKEEE IK HAD ME VOOR GENOMEN HET HOOFDSTUK TE UPLOADEN ZO DRA IK WIFI HAD MAAR BEN HET HELEMAAL VERGETEN HEEL ERG SORRY!

X im just isa

A miracleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu