We zitten in de woonkamer te wachten tot er word aangebeld door de buurvrouw met Jayden.
Ik heb er zoveel zin in!
We gaan eerst met de metro naar een leuk plein in newyork C om een ijsje te halen want het is zomer aan het worden en vervolgens gaan we terug naar huis om ons om te kleden om daarna naar newyork jenkeys.
Ja ik heb een kast met allemaal leuke lieve jongens kledingstukjes en dingetjes. Had ik ooit gekocht als Jayden weer zou komen logeren.
En ik vind het sowieso leuk om baby en peuter kleertjes te kopen.
De bel gaat en ik loop snel wandelend en vrolijk naar de deur ik open hem en zie Jayden met een knuffeltje in zijn handje en een koffer naast hem voor de deur staan.
Aan de andere kant naast hem staat zijn mama Over zijn bolletje te aaien.
Als hij mij zit verschijnt er een lieve glimlach op zijn snoetje.
"Hoi Jayden en Marjanne." Zeg ik glimlachend.
"Heey Lizzy!" Zegt Marjanne vrolijk.
"Halo liz" hoor ik Jayden na zijn mama zeggen."Kom je gezellig bij ons logeren." Zeg ik tegen Jayden als ik voor hem gehurkt kom zitten.
"Ja jij gaat gezellig logeren he schat." Hoor ik Marjanne zeggen.
Er verschijnt een grote glimlach op zijn gezicht.
"Ga je naar Liam toe?"
Zeg ik lachend. Hij knikt en rent naar binnen."Marjanne heel veel sterkte! en we vinden het super om op je mannetje te passen." Zeg ik met een glimlach.
"Liz wat ben je toch een schat! Hij komt altijd dol gelukkig thuis. Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar?" Zegt ze lachend.
"Ja we plannen gewoon dingen die wij ook leuk vinden. We gaan vandaag met hem met de metro een ijsje halen en vervolgens naar de wedstrijd van newyork jenkeys"
"Nouja veel te gek zeg!"
Ik lach. "Jayden is het waard en tenslotte wij vinden het zelf ook hartstikke leuk! Sterkte trouwens met het overlijden van je vader." Zeg ik meelevend.
Ze knikt. "Dankje dan ga ik weer eens. Hier is zijn koffertje en heel veel plezier he!" Zegt Marjanne.
"Komt goed Marjanne." Zeg ik.
Marjanne loopt weg en ik hoor gelach van Jayden en Liam. Ik pak t koffertje en sluit de deur zachtjes.
Ik zet zijn koffertje neer en sluip zachtjes naar de woonkamer.
Ik zie dat ze samen aan het spelen zijn en Liam de kietel dood weer eens aan het uitvoeren is. Ik sluip zachtjes naar Liam toe en sta nu achter hem in een beweging haal ik Jayden onder hem vandaan.
Ik hou Jayden nu stevig vast in mijn armen. "Ik heb je gered mijn prins." Probeer ik serieus tegen Jayden te zeggen. "Nee ik ben een koning Lizzy."
Zegt Jayden schattig."Nu zegt ze het weer verkeert." Zegt Liam met een grijns.
Ik kijk Liam bozig aan.
"Koning Jayden gaan wij een ijsje halen?" Vraag ik.
Meteen knikt hij en springt hij uit mijn armen. Ik grinnik en zie dat Liam nu naast hem staat en zijn handje vastpakt waardoor hij hem nu naar de deur leid.
Ik pak een tasje van mijn slaapkamer en prop daar mijn portemonnee en iPhone in. Ik loop door naar de deur waar Liam en Jayden wachten en open hem voor ze.
"Ga jullie gang." Zeg ik deftig.
Liam kijkt me grijnzend aan. En samen lopen we naar buiten. Ik sluit ons appartement af en we stappen in de lift.Jayden is gekkenbekken aan het trekken naar zich zelf in de lift spiegel.
Ik giechel en kijk naar Liam seinend naar Jayden. Als hij het ziet doet Liam voor dat we uit de lift stappen nog even met hem mee.
(A/N dit is de foto met Jayden, Lizzy en de jurk)
We lopen de lift uit en vervolgens het complex. Ik heb een handje van Jayden vast en loop voor Liam uit naar de metro. Ik pak de tickets en scan ze langs een apparaat. De poortjes gaan open en met zijn 3en lopen we het metrostation binnen.
We lopen naar een metro lijn toe en komen voor een wegrijdende zilveren metro te staan. Ik hou Jayden stevig vast en vervolgens lopen we de volgende metro binnen.
Heeyo,
Ik heb de cover veranderd dit komt omdat ik dit toch een leukere cover vond.
Hoop dat jullie er t zelfde over denken. Comment!
JE LEEST
A miracle
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Lizzy. Ze is 19 jaar oud en studeert ze heeft een roommate genaamd Liam waar ze denkt een oogje op te hebben. Maar wat als ze een avondje dronken zijn? Dat lees je in deze fiction story. >>kopi...