14

97 6 0
                                    

Met Jayden stevig in mijn armen lopen we het appartement weer binnen.

Ik loop door naar de keuken en zet Jayden in een stoeltje aan de eetkamer ik keer hem naar mij toe met de stoel en zet daar een stoel tegen over.

"Wat gaan we eten jayd?" Vraag ik.

"Pizza!" Hoor ik Liam van achteren roepen waarop Jayden hevig begint te knikken. Ik schud lachend mijn hoofd. "Liam kom dan luie" roep ik.

Liam komt achter me staan en slaat zijn armen om mij heen zijn hoofd legt hij over mijn schouder.

"Straks zit daar ons kindje" fluisterd Liam in mijn oor. Ik glimlach bij het idee en maak me Van Liam los.

"Ik heb nog wel wat diepvries pizza's die gooi ik wel even in de oven. Is dat een goed idee?" Ik hoor Jayden enthousiast roepen.

Ik pak 2 pizza's uit de diepvries en gooi ze in de oven. Ik heb namelijk helemaal geen trek door die kut hormonen. Als ik naar jayden wil lopen merk ik dat hij niet meer in zijn stoeltje zit. Ik kijk richting de woonkamer en zie dat Liam onderuitgezakt op de bank zit met Jayden op zijn schoot.

Ik glimlach waarna ik gepiep hoor vanuit de oven. Ik haal de pizza's er uit en leg ze op 2 borden. Ik leg er bestek bij en loop er mee naar Liam en jayden.

Ik zet de borden neer op de salon tafel en laat me vervolgens met een klap op de grond vallen voor de bank. Au dat was mijn kond.

Ik hoor Liam wat dingen roepen en hij omklemt mijn armen waardoor hij me omhoog helpt. Ik sta nu tegen Liam zijn borst aan en ik zie jayden op de bank toe kijken.

Liam houd mijn gezicht teder vast waardoor ik nu gedwongen word om in zijn gezicht te kijken. "Liz je bent zwanger vanaf nu doe jij niets meer zonder dat ik toestemming heb gegeven."

Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
"Begrepen?" Zegt hij bezorgt.

"Ga je me dwingen?"

Hij knikt en verstrakt zijn kaak.

Vervolgens knik ik en verlos me van Liam.

Ik glimlach naar jayden en loop door naar mijn kamer.

"Lizzy wat zei ik nou!"
Hoor ik Liam me na roepen.
Wat is hij toch een overbezorgde gorilla.

"Ik hoor je niet! En tenslotte ik ga iets fijns aantrekken want mijn buik kan deze drukte niet meer aan!" Mompel ik.

"Ik hoor je niet! En tenslotte ik ga iets fijns aantrekken want mijn buik kan deze drukte niet meer aan!" Mompel ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop mijn kamer binnen en sla de deur achter me dicht.
Ik trek mijn kleding uit en gooi ze in de wasmand.

Ik trek mijn losse Lingerie uit en vervang het voor een witte calvinklein bh.
Hij is wel blooter dan normaal maar boeie het moet wel lekker zitten. Vooral nu ik zwanger ben.

Ik trek een bijpassende witte calvinklein slip aan en trek vervolgens een losse witte trui aan. Ik doe mijn lange blonde haren in een hoge rommelige staart en kijk naar mezelf in de spiegel. Iknow ik ben wat bloot en Liam gaat waarschijnlijk verleid raken maar hij kan zich vast wel in houden. Ik ben zwanger dus stel ik zou seks met hem hebben moet het voorzichtig met mijn pijnlijke buik.

Ik loop zelf verzekerd mijn kamer uit en loop naar Liam toe waar Jayden slapend in zijn armen ligt. Ik smelt bij dit plaatje. Liam scant over mijn lichaam en ik bijt op mijn lip.

Ik loop naar Liam toe en blijf voor hem staan. "Sorry je moet je maar beheersen mijn buik doet gewoon pijn en dit voelt verlossend." Zeg ik op een fluister toon.

"Baby dat gaat een beetje moeilijk met dat lekkere lichaam van je. Mooi voor je dat jayden op me ligt anders was het nog wild geworden." Zegt hij seinend naar mijn lichaam. Ik rol met mijn ogen.

"Oversekste gorilla" pers ik uit mijn mond.

Hij grijnst.
"Ik ga je van jayden verlossen en jij moet maar een kouden douche gaan nemen." Zeg ik grinnikend.

"Ow ik kan me wel beheersen hoor." Zegt hij beledigd.

Ik haal de slapende jayden uit zijn armen en leg hem in mijn armen. Ik merk dat hij wakker is geworden en plant een kusje op zijn voorhoofd. Ik loop achtervolgd door Liam naar mijn kamer waar jayden zijn bedje staat. Ik voel een kneepje in mijn kont en kijk Liam met een dreigende blik aan. Hij houd meteen zijn armen omhoog.

Ik grinnik en zet Jayden op mijn bed neer. "We gaan naar bed toe schatje." Zeg ik.

"Eindelijk heb je er zin in." Zegt hij grijnzend.

Ik zucht en kijk Jayden weer aan.

Ik pak zijn pyjamaatje uit zijn koffertje en trek hem bij Hem aan. Ik poets zijn tandjes en als ik weer terug mijn kamer binnen loop met Jayden in mijn armen zie ik Liam op mijn bed liggen met zijn armen achter zijn hoofd.

Ik glimlach en leg Jayden in zijn bedje. Ik stop hem in en ga op mijn knieën zitten gebogen over het inklapbedje.

Met mijn vinger aai ik over zijn neusje. Ik merk dat Liam naast me is komen zitten en voel zijn ogen tegen mijn gezicht aan prikken.

Als ik merk dat Jayden slaapt draai ik me om naar Liam.

"Wat was je van plan?" Vraag ik grijnzend.

"OW dus je word toch opgewonden van me?" Vraagt hij met een schuine grijns om zijn mond.

"Oh nee sorry dat ik t verkeerd heb uitgedrukt maar helaas voor jou ligt Jayden op de zelfde kamer." Zeg ik met wiebelende wenkbrauwen.

"Dat kan zo opgelost worden hoor."
Voor ik het door heb heeft Liam Jayden zijn bedje voorzichtig opgetild en verplaatst naar Liam zijn 'oude' kamer.

"What te hell doe je!" Sis ik.

Hij loopt terug en buigt zich over me heen. Ik zit nog steeds op de grond uit verbazing.

"Ruimte vrij maken want t gaat wild worden. En is niet bestemd voor kleine kinderoogjes."

"Nahw dan moet je het verdienen." Zeg ik wenkbrauw wiebelend. Ik sta op en loop richting t bed.

Hij loopt verleid achter me aan. Plots draai ik me om waardoor hij nu tegen mij aanstaat.

"Kus me." Zeg ik dan.

HEEJOO zoals sommige misschien al gezien hadden was ik de foto bij t vorige hoofdstuk vergeten toe te voegen.
Hij staat er nu wel bij!
Mijn excuses hier voor X

A miracleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu