Ik veeg met de rug van mijn hand in een keer t zweet van mijn voorhoofd.
Hijgend kijk ik Liam aan die voor me staat. Ik zak Een stukje door mijn knieën waardoor ik mijn handen op mijn boven benen kan laten rusten. Ik leun naar voren In de hoop dat de steken die door mijn buik heen spelen langzaam weg eppen.Liam komt achter me staan en legt een hand op de bovenkant van mijn rug.
"Liz gaat het wel?"
Ik knijp mijn ogen samen en bijt met mijn boventanden op mijn onderlip.
De zoete smerige smaak van bloed mixt zich in mijn mond.Ik tuf het mengsel weg op het stukje gras voor me en ga weer recht staan.
Ik veeg mijn kleding weer strak en netjes en voel hoe 2 armen mijn boven benen omklemmen en me in een soepele beweging op zijn rug zetten waardoor een kreetje langs mijn lippen glipt. Ik hoor Liam grijnzen en sla mijn armen strak om zijn nek.
Ohwyy my focking godddnesss. Wattpad ben ik helemaal weer kwijt geraakt een paar maanden geleden had ik dit stukje nog geschreven daarna heb ik er niet meer aangedacht.. Ik heb school en verplichtingen en een nieuw fris jaar is van start gegaan. Er zijn in de tussen tijd veel dingen gebeurd die mijn leven veranderd hebben. Vreselijke dingen maar ook mooie. Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben, maar dat kan ik natuurlijk niet van jullie vragen.
In tussen tijd heb ik wel mee gekregen dat I'm JUST a girl 2.33 Duizend reads heeft en 199 votes. TJEZUS wat ben ik jullie dankbaar! Het is denk ik wel de moeite waard om het boek te lezen en als je hem uithebt naar t vervolg te gaan dan zal ik hier misschien weer aandacht aan geven.
Over 1 maand ben ik 14. WAUWWW
X I'm just isa
JE LEEST
A miracle
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Lizzy. Ze is 19 jaar oud en studeert ze heeft een roommate genaamd Liam waar ze denkt een oogje op te hebben. Maar wat als ze een avondje dronken zijn? Dat lees je in deze fiction story. >>kopi...