15

108 5 0
                                    

Voor ik het weet heeft Liam zijn volle lippen op de mijne geplant. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij streelt over mijn heupen.

Ik trek me dichter tegen hem aan en hij bijt zachtjes op mijn onder lip waardoor ik mijn mond automatisch open. Onze lippen bewegen synchroon op elkaar.

Hij is een drug voor me. Het geeft je een kick en je bent er meteen verslaafd aan.

Ik trek me terug en hijg zachtjes. Ik kijk naar zijn opgezwollen lippen en hij drukt zijn onder lichaam tegen de mijne waardoor ik me op het bed laat vallen.

(A/N: PAS OP DIT IS EEN INTIEME HEFTIGE SEKSSCÈNE DAT EINDIGT AAN HET EINDE VAN DIT HOOFDSTUK)

Hij komt boven me te hangen met zijn handen naast mijn hoofd. Ik bijt op mijn onderlip en in een soepele beweging heeft hij zijn shirt uitgetrokken. Ik ga met mijn vinger langs zijn sixpack.

Mijn vinger eindigt aan de bovenkant van zijn broek. Ik glimlach verlekkert en ik trek mijn shirt uit. Hij drukt kusjes op mijn borsten en vervolgens bij mijn sleutelbeen.

Hij bijt op een stukje vel bij mijn nek en zuigt er vervolgens aan.

Een kreun verlaat mijn lippen waardoor hij moet grijnzen.

Hij kijkt me doordringend aan en ik haal mijn wenkbrauwen vragend op.

"Liz je moet naar me luisteren." Ik knik.

"Bij elke beweging die ik maak probeer ik t zo voorzichtig mogelijk te doen voor je buik oke?-"

Ik glimlach en knik.

"Als je krampen krijgt stoppen we of geef je het aan. Wil je geen pijn doen-."

Ik doorbreek zijn lieve zinnen door mijn lippen op die van hem te planten. Ik trek me terug en kruip onder zijn gespierde lichaam vandaan.

Ik duw hem op t bed en hij draait zich in een ruk om waardoor hij nu in mijn expositie ligt. Ik hang boven hem en haal t elastiekje uit mijn haren waardoor mijn lange blond golvende haren nu los hangen.

Ik bijt op mijn lip en hij drukt me tegen zich aan. Ik knik. En hij trekt mijn bh uit. Het voelt nu heel verlossend.

Hij draait me nu weer om in mijn expositie waardoor ik onder hem lig.

Gaat weer boven me hangen en masseert met een hand mijn kleine B cup. Bij de andere borst plant hij kusjes en zuigt hij soms en beetje.

Uitgenot kruin ik een beetje en hou me stevig aan hem vast. Hij laat mijn borsten weer los en gaat over naar mijn buik waar hij kleine kusjes plaatst.

Hij gaat naar beneden en plaatst kusjes bij mijn calvin klein onderbroek. Hij komt omhoog en trekt in een beweging zijn eigen broek uit waardoor we nu alleen nog in onze onderbroek liggen.

Hij in zijn Boxer en ik in mijn slipje.

Ik ga naast t bed staan en trek mijn slipje uit hij doet t zelfde bij de zijne. Hij trekt me mee t bed in en een gil word mijn lippen uit geperst.

Hij grijnst en hangt boven me.
De zijne gaat langzaam bij mij naar binnen. Een explosie ontploft in mijn buik en t kriebelt over al.

Ik kreun hevig waardoor hij alleen maar meer moet grijnzen.

Hij legt zijn ene hand op mijn onder rug om mij te ondersteunen. En met de ander ligt hij langs mijn kont. Hij trek me dicht tegen hem aan.

We gaan langzaam op en neer en het gaat steeds soepeler. Ik bepaalde eerst t tempo maar nu doen we het samen.

Soms kijkt hij me vragend aan of vraagt hij of mijn buik geen pijn doet. Maar het gaat wel prima zo. Ik had dit gewoon nodig. Ik had hem nodig. Ik had zijn lichaam tegen de mijne nodig.

Terwijl hij zachtjes in me stoot plaats ik kusje op zijn kaaklijn.

Ik ben de eerste die klaar komt. T is een gevoel alsof allemaal vogeltjes bevrijdend naar buiten vliegen.

Mijn wangen worden een beetje rood maar ik verberg het.

Ik zuig op zijn borst en ga met mijn hand over zijn rug.

Nu is hij de gene die klaar komt.

Uiteindelijk gaat hij naast me liggen en zijn we allebei rood en bezweet. En hijgen we van hier tot Tokyo.

"Je bent zo goed." Mompelt hij grijnzend.

Ik grinnik. "Heb wel een beetje rug pijn hoor." Zeg ik met een pruillip.

Hij staat op en trekt zijn boxer aan. Hij loopt naar de badkamer toe en komt even later terug met een warme handdoek die hij vervolgens onder mijn rug neer legt.

Ik trek mijn lingerie weer aan en ga op de warme handdoek liggen.

Met een hand maak ik cirkeltjes over mijn buik.

Hij komt weer naast me liggen en ik vestig me tegen hem aan.

"Welterusten." Mompel ik.

Ik vouwt zijn armen stevig om mij heen. "Welterusten baby" zegt hij vervolgens.

Einde van dit heftige hoofdstuk.
Ik vond het eerlijk gezegd best lastig om te schrijven en om het te beschrijven en ben er een beetje onzeker over.
Ik hoop dat jullie het wel wat vonden anders zijn tips natuurlijk welkom!
______
Owja ik heb mijn naam veranderd in: ItsJust_Isa. Vinden jullie het wat? Ik vind dit een Leukere naam.

X its just Isa

A miracleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu