4

138 7 0
                                    

Ik schuif De test snel in mijn la en draai me met een ruk om.
Ik kijk Liam met opgetrokken wenkbrauwen aan maar ochhhhh wat is hij toch knap.

"Liz waar was je eigenlijk?" Vraagt Liam bezorgt.
Ik merk dat ik blosjes krijg dus bijt op mijn lip.
"Euhm ik denk dat ik je wat moet vertellen." Stotter ik nerveus.

"Je gaat met iemand?"
Ik kijk hem onbegrijpelijk aan. Ik ga met iemand?! Nou nee!
"Nee!" Sis ik verbaasd. "Wat dan"

"Ik ben bang dat ik zwanger ben." Laat ik er in een keer uit komen.
Ik bijt op mijn lip en ga op mijn bed zitten met mijn hoofd in mijn handen,
Ik voel het bed inzakken en er word een hand op mijn schouder gelegd.

"Maar misschien is dat dus niet zo.." Mompelt hij.
"Nee, maar het is gewoon gek" mompel ik terug.

Ik hoor mijn telefoon piepen.

Ik sta op en pak hem van mijn bureau. Ik unlock hem en open whatsapp. Er staan verschillende berichtjes in van onze groep.
Dat bestaat uit: Neels, Tessa, Liam, Roos, Mason & ik.

(A/N er komen nog foto's van de nieuwe personages: mason&roos)

Ik open onze groep en zie dat Liam dat ook doet.

Neels: Guys vnv stappen?
Roos: yaaa alleen als tessie en Liz ook gaan ;)
1min later
Mason: Ja hl?

Liam kijkt mij vragend aan,
"Gewoon even lol maken. Ik doe morgen wel die test" mompel ik.
Hij knikt en ik stuur een Whatsappje in de groep.

U: Liam en ik komen ook. Rond 8 uur voor het appartementen complex? X
Tess: ik kom ook! Ja s goed
Roos: yessss!
Mason: S cool.

Ik sluit mijn telefoon weer.

Even later sta ik in mijn ondergoed voor de spiegel en kijk ik naar mijn buik. Ik ga in verschillende posities voor de spiegel staan maar er is niets veranderd aan mijn buik. Nu kijk ik naar mijn borsten, maar nee ze zijn niet opgezwollen.

Misschien maak ik me er gewoon te druk om. Ik zal vast wel niet zwanger zijn misschien heb ik gewoon iets verkeerds gegeten. Dat kan toch?

Ik loop naar mijn kast toe en scan langs de vele jurkjes in mijn kast

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar mijn kast toe en scan langs de vele jurkjes in mijn kast. Uiteindelijk pak ik een blauw jurkje uit de kast en trek hem aan. Ik trek er wit met blauwe blokhakken onder aan en doe nog een goud kettinkje om. Ik steek mijn haren op in een soort losse knot en loop naar de woonkamer. Ik zie Liam op de bank zitten met een wit shirt aan met een V hals, waardoor je zijn spieren er goed door heen kunt zien.

Als hij mij ziet staat hij direct op en loopt hij op me af. Hij pakt mijn handen vast "je bent prachtig prinses" zegt hij grijnzend. Ik rol met mijn ogen en maak me los uit zijn sterke greep zonder veel succes. "Ga je me nog los laten?" Mompel ik.

Hij laat me snel los en mompelt er wat achter aan met een grijns. "Niet zo chagrijnig prinses".

Even later sta ik met Roos en mason voor het appartementen complex. Ik heb een blauw wollig jasje over mijn schouders heen laten vallen omdat ik het anders te koud had. Mason en Roos vonden dat maar raar omdat het eigenlijk gewoon hartstikke warm is.

A miracleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu