Chapter 10

7.4K 307 13
                                    

Гледна точка на Скайлин

Заключих телефона си и го поставих на нощнота лампа.

Диксън уви ръцете си около тялото ми и ме придърпа към себе си.
Усетих устните му,да целуват врата ми.

Може би,не ме лъже.Аз просто си внушавам.Ай не е толкова тъп,че да ми изневерява с Елизабет,която е годеница на брат ми.А й то в една къща да спи с нея,не ми се вярва.

Обърнах се към него и зарових главата си в свивката на врата му.

Въздишах спокойно и затворих очи.Усетих погледа му върху себе си.След това ръката му по  гърба си.

Той направи някакво движение и след това ръката ми,която лежеше на корема му,падна свободно върху леглото...

...

Отворих рязко очи,чувайки силни викове.Станах като попарена от леглото.

Викове идваха от градината.Веднага се насочих към терасата.Разтворих вратите и пристъпих напред.

Погледа ми се насочи към градината.Бях на ръба да избухна,щом видях Джош да държи някакви играчка нависоко,а малкото момче на прислужницата да държи златния му айфон зад гърба си.И да го моли да му даде играчката.

Нямам нищо против да се изнудват взаимно,но не може ли някъде другаде?

- Хей,вие двамата - извиках ядосано.

Двамата насочиха погледите си към мен.

- Намалете тея децибели,да не дойда аз да ви ги намаля - изръмжах

- Направи го,давай - извика силно Джош на нещо.

Следващия момент,ледена вода покри цялото ми тяло.Синя кофа тупна долу на градината.

Стоях като вкаменена,асимилира-
йки какво стана току - що.Да не би някакво си дете,ме поля с студена вода?

Изражението ми коренно си промени,виждайки кой изсипа студена вода върху мен.

- Д - диксън !Ах ти шибаняк такъв. - изръмжах с цяло гърло.

Махнах се от терасата,чувайки силния смях на Джош.

Ще види тоя задник.Обух си веднага кецовете,нищо че цялата бях мокра.Дотичах до третия етаж.

Милото ми гадже,тъкмо слизаше.Когато срещна моите очи,своите ги разшири,веднага ми обърна гръб,почна да бяга към другите стъпала.

- Не ми бягай,страхливец такъв - извиках силно след него.

Продължих да го гоня,в следващия момент,той спря рязко и се обърна моментално увивайки ръцете си около тялото ми.Усетих студения под.

Диксън се намести върху мен.Заклещи краката ми,и хвана ръцете ми здраво.Погледна ме подло.

Гърдите ни,бяха като бурните вълни.Вдигаха се,и се удряха едни в други.

Пусна нежно ръцете ми,те се увиха около кръста ми.А моите ръце,около врата му,притискайки устните му към моите,в една страстна целувка.

Той се отдръпна,уви ръката си около моята вдигайки ме от земята.И ме задърпа с бързи стъпки към стаята ни.Без да казва каквото и да е.

Щом влязохме,той се увери че е затворил вратата.Притисна ме плътно към стената,усещах възбуденото му тяло.Той впи устни в моите.Капките вода стичащи се от косата ми,мокриха устните ни.

- Мокра съм - казах,измежду целувките.

- Обичам когато си мокра - засмя се.

След секунда се озовах на леглото,върху него.

Продължихме с страстните целувки.Ръцете му зашариха по  тялото ми.

Ерекцията му,се забиваше под мен.
Хвана подгъва на тениската ми и я премахна.Захапа устна,щом видя капките стичащи се по гърдите ми.

Преглътна задрунено,надигна се,подпирайки се на лакти,силно захапа врата ми.Стон излезе от устните ми.

Но,всички действия спряха,щом той получи някакво съобщение.Отмести тялото си от мен и се изправи.А аз го стрелнах с крив поглед.

- Извинявай много за водата.Трябва да тръгвам имам работа - целуна ме по - бузата и излезе.Просто излезе..

Á/Ņ

Texting with My 'Brоther' Donde viven las historias. Descúbrelo ahora