Chapter 37

4K 303 130
                                    

Гледна точка на Скайлин


След секунда,получих отговор от Алексис.

,,Мисля че те интересува,не какви цветя й харесват на Елизабет,а към какви е алергична?Права ли съм?
Тя ,,харесва обикновената лавандула"

Засмях се на прочетеното,и насочих погледа си към жената,която стоеше зад касата,скръстила ръце.

- Искам..всичката лавандула,която имате в магазина.Все пак,като ще правим сватба,нека я направим както трябва,нали така? - подла усмивка се оформи на лицето ми.

Засмях се тихо,представяйки си как Елизабет стои на едно място,и само киха.

Жената кимна,и започна да опакова.След десет минути,отворих багажника на колата,а тя започна да остава,кашони с лавандулата.

След като и платих,си влязох в колата,и погледнах кое е следващото нещо което трябва да направя.

...
Гледна точка на Джош

Преметнах едната си ръка,на рамото на Едуард,докато изкачвахме стълбите на голямото имение.След като влязохме в стаята,ми помогна да легна.

Усещах минимална болка в тялото си,но така ли иначе,до вечерта няма да я има изобщо.

- Имаш ли нужда от нещо? - погледна ме загрижено.

Поклатих глава,в стаята навлезе Елизабет.Тя се усмихна леко на Едуард,той й отвърна и излезе от стаята.

Тя се приближи и седнах на леглото,до мен.Преглътна,и ме погледна.

- Не искаш да има сватба нали?- прошепна

- Да,не искам

Тя доближи лицето си до
моето.Усещах ментовия й дъх.След секунда тя заключи устните си в моите.

Вратата се отвори рязко,моментално се отдръпнах.

- Аз извинете,трябваше да почукам! - изгледа ме разочаровано.

Тя излезе от стаята,станах от леглото,игнорирайки леките болки в коремната област.Затворих вратата,при излизането.

Бързо я настигнах,и я обърнах към себе си.Едвам едвам се сдържаше да не заплаче.

Texting with My 'Brоther' Onde histórias criam vida. Descubra agora