Chapter 9

6.6K 305 10
                                    

Гледна точка на Диксън.


Закопчах дънките си.Елизабет се опитваше от няколко минути,да преведе косата си в нормален вид.
Обърна се ме към мен,а долната й устна се намираше между зъбите й,хапейки я бясно.

–  Кога,отново ще говорим за съвременната технология Диксън ? - намигна ми палаво.

–  Днес вечерта,можем да си поговорим още - увих ръце около тялото й,придърпвайки я към себе си.

–  Съгласна? - попитах,целувайки я по врата.Тя зарови пръсти в косата ми.

–  Съгласна! - отвърна,отдръпна се от мен и с бавни крачки излезе от стаята за гости.Изчаках малко,оправяйки си косата,и последвах примера й.

Гледна точка на Скайлин

Излязох от банята,увивайки бяла кърпа около тялото си.Усещам още горещите капки да се спускат по тялото ми.Щом ги попих,си сложих черно дантелено бельо.
Облякох си черен клин и свободна черна тениска.След като си изсуших косата,я вързах на вдигнат здраво стегнат кок.

Погледа ми се насочи,към лаптопа и телефона.И двете устройства издадоха звук на съобщение.

Седнах на леглото и затворих лаптопа.Избутах го,и си взех телефона,който досега се зареждаше.

Сто процента,показваше на екрана.Вътрешно се зарадвах.

Много добре знаех,от кой имам съобщение и се радвам.

SexyMan : Къде отново изчезна?

HotGirl : Бях в банята 😉

SexyMan : Гола???

HotGirl : Не,с дрехи се къпах😂😂😂

SexyMan : -_-

Побързах да заключа телефона,щом в стаята влезе Диксън.Насочих погледа си към,кръглия часовник закачен на стената.

Минало е един час,от както го видях с Елизабет да се кикоти.Интересно ми е какво ще ми кажи.

Погледнах го и му се усмихнах фалшиво.Той отвърна на усмивката и се настани до мен на леглото,започвайки да ме целува по  рамото.

–  Къде беше? - отдръпнах се от него.

–  С баща ти.. защо? - започна внимателно да изучава лицето ми.

–   Питам..няма причина - увих ръце около врата му,придърпвайки го към себе си.

Тази работа не ми намирисва добре.Някакво гадно чувство мина през тялото ми,оставайки ме с мисълта защо не ми каза,че е разговарял с Елизабет.Може и да си пиша с SexyMan,но не му изневерявам.И силно се надявам,просто да си внушавам,че има нещо общо с нея.

A/N

Texting with My 'Brоther' Où les histoires vivent. Découvrez maintenant