Chapter 39

5K 381 151
                                    

Гледна точка на Скайлин


Стоях на едно място,оглеждайки най - ужасната рокля някога правена за сватба.

Та тя прилича на цяла нива.Цялата рокля е във всякакви цветя. Това е най - смешната рокля.

Но ако си мисли, че ще ме нарани с тази рокля, няма да успее. Единственото нещо, с което успя да ме накара да се засмея.

Съблякох дрехите си и бързо влязох под душа.

След около петнайсет минути бях готова. Увих кърпа около косата и тялото си. Излязох от банята, и включих телефона ми да се зарежда.

Приближих се до огледалото, току - що са пристигнали родителите на Елизабет. Не си направих труда да ги оглеждам.

Отдръпнах се, след като попих стичащите се капки по тялото си.
Сложих си черно дантелено бельо, след това отворих гардероба си, прокарах ръце по многото ми дрехи.

Накрая извадих светло синя рокля, облякох я, беше с тънки презрамки и стигаше до бедрата ми.

След като изсуших косата си, я оставих да се спуска по гърба ми.

Застанах пред огледалото, не се гримирах много, сложих си само червено червило,спирала.

Прокарах ръце през косата си, и си поех въздух.Погледнах златния часовник, който бе увит около китката ми. Оставаше половин час до сватбата.

Изключих телефона си от зарядното, и слязох долу в кухнята.

Навсякъде имаше хора, но пък всякакви вкусотии бяха наредени по бар плотовете.

Очите ми сканираха целия алкохол, усмихнах се, когато видях, че имаше наредени стъклени чашки във формата сърце.

Взех едната чашка, разваляйки формата й. Изпих цялото количество което имаше в нея.

- Още не е почнала сватбата, а ти вече надигаш чашите!

Досадния глас на Джес, ме накара да го погледна злобно.

- Здравей и на теб.

Взех още една чашка, изпих отново течността гледайки го.

Texting with My 'Brоther' Onde histórias criam vida. Descubra agora