Гледна точка на Алексис
- Ти какво правиш тук? - изгледа ме странно ДжошНе мога да повярвам на какво попаднах,всъщност съм ужасно объркана.Намирам се в имението където живее приятелката ми Елизабет,знам че годеника й има сестра.Но не знаех че годеника й е Джош,а най - малко че..Скай му е сестра?
- Вие..не бяхте ли гаджета?И сте брат и сестра така ли?
Джош ме хвана за ръката,и ме придърпа навътре в стаята,затваряйки вратата.
Двамата се спогледнаха,и тогава насочиха погледите си към мен.- Не е това,което си мислиш! - погледна ме нервно
- Сигурни ли сте?И вие не бяхте ли гаджета?
- Нали сме брат и сестра,и я обичам..и я целувах от любов.. - засмя се нервно Джош
Момичето до него,кимна и допълни.
- Ще си липсваме много.. - усмихна се мило.
Ама те сериозно ли?Много добре видях какво правеха.Виждам напрежението между тях,виждам и желанието за секс също.Като влязох,той я беше притиснал към стената,толкова жадни едни към друг.Така ли иначе,това си е тяхна работа,аз съм никоя да им се бъркам.Заради Ивона,и Елизабет всички ме мислят заради някаква курва,която всъщност не съм.
По - принцип знам че секса между роднини,е забранен,но явно това не им пречи.Но виждам че тук,няма само секс,а чувства.- Аха,да кажем че ви повярвах,въпреки че не съм.Знам какво видях.Но на никой няма да спомена вашата малка тайна.Аз съм никоя,да ви съди.И съжалявам че нахълтах така,търсех банята понеже разлях чаша вино по - ризата си.Ще извикам някой от прислугата,да изчисти.
Отстъпих назад,усетих как и двамата се успокоиха,след чутото.
- Банята е в края на коридора.. - прошепна Скай
Аз кимнах,и ги погледнах за последно,преди да изляза от стаята.
Гледна точка на Скай
- Виждаш ли?Днес Алексис,утре Елизабет.Не може да продължаваме! - повиших тон
- Преспа ли с Диксън ? - седна на леглото ми.
- Защо питаш?
YOU ARE READING
Texting with My 'Brоther'
Fanfiction______________________________ АБСЛЮТНО ВСИЧКО В ТАЗИ КНИГА,Е САМО И ЕДИНСТВЕНО МОЕ. Историята не се препоръчва за лица под 16 години. Covers #1,#2 - steladesi 223K прочитания 🔝 / 21.12.2016 #1 FanFiction 🔱 230K прочитания / 7. 12. 2017. 240K про...