Chapter 19

6.8K 303 38
                                    

⬆Трейлър⬆

Гледна точка на Скайлин

Не мога да повярвам,че цяла нощ съм спала върху Джош.Представа нямам как не съм паднала,но явно ме е държал силно.

Бях заровила главата си,във врата му,дишайки прекрасния му аромат.

Ръцете му който ме притискаха,плътно към себе си,бяха увити около тялото ми.

Чувайки как сърцето му пулсираше равномерно,се успокоявах.

Не можех да спря да мисля за станалото между мен и Джош.

Аз наистина правих секс с брат ми.
И ми хареса много...но неправилно.Ужасно неправилно.

Потрепнах щом усетих раздвижване по под себе си.

Надигнах се за да се махна от него,но той затегна хватката около тялото ми.

Насочих погледа си към него,косата му беше толкова разрошена и красиви едновременно.

Той разтвори очи широко,сякаш поглъщайки ме.

Доближих лицето си до него,слях устните ни в една страстна целувка,която той задълбочи.

След като се усмихна през целувката,се отдръпна леко,поглеждайки ме мило.

- Хареса ли ти секса? - облиза мазно устните си.

- Да,хареса ми.Това ли искаше да чуеш? - въздъхнах

- Да.. - подсмихна се.

- Какво ще стане от тук нататък? - погледнах настрани.

- Какво имаш предвид? - вдигна вежда

- Ами..така де..преспах-хме и.. - не знаех как да формирам въпроса си.

Той се засмя,и целуна нежно челото ми.След това ме погледна развеселено.

- Има два варианта.Единния е да забравим какво направихме,а другия е да продължим започналото..- започна да остава мимолетни целувки по - врата ми.

Усетих как кожата ми настръхна,при допира му.

- Ти кое би избрал? - захапах си устната невинно.

Плъзнах ръката си по - стегнатото му тяло,карайки го да се размърда леко.

- Бих избрал..второто - прошепна палаво в ухото ми,карайки ме да се подсмихна.

- А,ако аз искам първия вариант? - погледнах го предизвикателно.

- Ще пропуснеш много! - отговори категорично.

- Ако някой разбере..какво ще стане? - отдръпнах се изцяло от него,сядайки на леглото до него.

- Никой няма да разбере,е стига де когато ми стенеш името,да го стенеш тихо - намигна ми.

Погледнах го тъпо.Станах от леглото,а той ме погледна объркано.Свих рамене и се засмях.

Започнах да се обличам,а погледа му следеше всяко едно мое движение.

Преди да изляза от стаята му,го погледнах.

- Може да влезеш отново в чата ни.Сещаш се за кой чат говоря- облизах бавно устните си.

Той преглътна звучно,и се подсмихна.

Излязох от стаята му,оглеждайки коридора.Щом стигнах моята,си влязох затваряйки вратата след себе си.

....
Успях да направя трейлър на историята.Бих искала да чуя мненията ви за него.

Извинявам се че главата е къса.Следващата глава ще бъде по - дълга.

Може да си изразите мнението така както за трейлъра,и за главата.

Ако главата събере над 40 вота и достатъчно коментари - утре в три часа през деня - ще кача нова глава.

Може да погледнете другата ми история ESPAŇA(H.S.)

Вие кой вариант бихте избрали?

Извинявам се ако има правописни грешки.

Приятна вечер!

Texting with My 'Brоther' Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora