Hævn

153 10 0
                                    

"Spise" råber min mor, "vi kommer nu" råber jeg.
Jeg går ud i gangen, og giver tegn til at de andre skal gå videre ned.
Thor og jeg går sammen.
Vi når døren til mit værelse.
Thor skubber mig ind.
"THOR!" råber jeg.

-----

Han ligger mig ned i sengen og kilder mig.
"Stop!" Skriger jeg, "det er bare min gengæld" griner Thor.
"Thor! Det er ikke sjovt. Stop så!" Skriger jeg.
"Hmm hvad med nej?" Griner Thor, "hvis du ikke stopper" skriger jeg, "så hvad?" Forbryder Thor, "så bliver det værst for dig selv" skriger jeg.
"Og hvordan vil du bære dig ad med det?" Spørger Thor.
Jeg begynder at sparke helt vildt med benene, jeg slår ham på brystet.
"Hey ikke slå eller sparke" siger Thor og kilder mig mere.
Jeg sparker endnu mere.
Ikke fordi at jeg har lyst, men fordi at jeg ikke kan lade være, ikke når folk kilder mig.
Jeg kommer til at ramme mit knæ op i hans visse sted.
"Ohh" lyder det fra Thor.
Han stopper helt op, tager sig der til og Bumper ned ved siden af mig.
"Ej undskyld skat. Det var ikke meningen" siger jeg.
"Det gør ikke noget. Det var min egen skyld" siger Thor, "det var ikke den skyld" siger jeg, "hvis jeg ikke havde kildet dig, var det jo ikke sket" siger Thor, " ja okay" siger jeg, og giver ham alligevel ret.
"Men nu skal du kysse mig, så det ikke gør så ondt" siger Thor og kigger bedende.
"Øhm okay" griner jeg.
Jeg lænder mig frem og kysser ham.
Det udvikler sig lige så stille til et snav.
Efter et stykke tid, trækker vi os.

"Kom. Vi skal ned til de andre" siger jeg og trækker Thor mes ud af sengen.
Vi går ned og de andre sidder og spiser.
Da de ser os kigger de alle sammen på os.
"Så kunne turtelduerne komme" griner Anthon, "Anth din jeiner" griner Lauge, "Hey. De er da turtelduer" siger Anthon, "Anth. Dig og Emma er turtelduer. Lauge og Jose er turtelduer" siger munke, "hahah ja. Men det er dig og Maria nu også" griner jeg.
"Ja, den må jeg give dig" siger munke og kysser Maria.
"Men godmorgen skat" siger min mor og kysser mig i håret.
"Godmorgen" siger jeg og smiler.
"Rigtig mors pige var?" Griner Anthon, "ja. Og du er rigtig far dreng. Men ved du hvad? Det har du også lov til.
Altså du er far dreng og jeg er mors pige, da jeg ikke har kontakt til min far" siger jeg.
"Øhm D/N det må du undskylde. Det var ikke meningen at rippe op i det" siger Anthon, "det er okay" siger jeg og smiler, han smiler igen.
Vi begynder alle sammen og spise.
"Men skat? Du har da fået kontakt til din far" siger min mor.
"Gud ja. Jeg har ikke svaret ham endnu" siger jeg. "Det når du nok" griner min mor.
"Vent lige lidt. Har du kontakt til din far?" Spørger Anthon, "øhm ja. Jeg havde helt smidt det ud af hovedet. Han kontakte mig for 2 måneder siden og spurgte om jeg ikke ville mødes med ham" siger jeg.
Alle undtagen min mor, Linnea og Jose sidder med åben mund og stirrer på mig.
"Ja okay. Not a big deal" siger jeg.
"Hvorfor har du ikke svaret ham?" Spørger Thor, "altså jeg var ikke helt mig for 2 måneder siden vel? + vi lige har fundet ud af det her. Så jeg har bare smidt det ud af hovedet. Jeg skriver til ham i aften" siger jeg og ligger hånden på Thors.
Jeg ved jo godt hvor han vil hen med det.
Hans far bor i Belgien, så han ser ham jo ikke så tit.
Og når muligheden er det for mig, ved jeg at han vil gøre alt for at jeg får et godt forhold til min far.

Stem for mere❤️

Skal det være nogen af dem? Where stories live. Discover now