Mon amour

109 8 2
                                    

Jeg kan høre piften og drengene der råber "DAMEJAGT" og pigerne som siger "nurh".
De kan seriøst ikke lade være.
Men det er fint.
Jeg står her med MIN dejlige Thor!
------

Vi trækker os fra hinanden.
Jeg står bare og smiler for mig selv.
"Når turtelduer skal vi komme videre?" Spørger munke, "ja det kan vi godt turteldue" griner jeg.
"Hey" siger munke. "Jamen du er også selv en turteldue" griner jeg.
"Ja okay. Men vi skal videre, kom" siger munke.
"Skat du aner ikke hvor du skal hen. Må pigerne og jeg godt føre an?" Spørger Maria, "ja okay. Måske en god ide" griner munke.
Maria tager han i hånden og begynder at gå.
Lauge og Jose går hånd i hånd.
Anth og Ems og Thor og jeg fletter finger.

Vi går i et stykke tid, da vi står foran "Mon amour".
"Ej pigerne er det her at vi skal spise?" Spørger jeg, "haha ja. Vi tænkte at du og drengene ville kunne lide det" siger Maria.
"Jeg er allerede helt vild med det" siger jeg, "det var godt. Skal vi gå ind?" Spørger Ems. "Ja selvfølgelig" griner jeg.

Vi går ind og en tjener komme hen til os.
"Hvad er navnet?" Spørger han, "Maria Dia" siger Maria, "Ja, følg med mig" siger han og viser os hen til et bord.
Vi sætter os sådan par vis ved siden af hinanden.
Den ene side munke, Maria, Jose, Lauge.
På den anden side Anthon, Ems, jeg og Thor.
Vi bestiller alle sammen, ellers sidder vi bare og snakker.

---------

Hej allesammen

Jeg er i sommerhus, så jeg ved ikke lige hvor meget jeg opdatere, da jeg ikke har sådan ikke rigtig internet.

Skal det være nogen af dem? Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang