"MARIA!?"

68 1 0
                                    

Det er både Anthon og Thor....
"MARIA!?" Siger jeg strengt, "ja undskyld, men det skulle jo forklares og det er nemmest fra din egen mund!" Siger hun.
Altså det kan jeg kun give hende ret i.
"Okay fair nok. Men kunne du så ikke i det mindste sige at de var her!? Og dem begge!? Jeg troede der var en!" Siger jeg.
"Ja jeg ved det. Undskyld. Men D/N, drengene ved hvad du føler og de har sikket noget at fortælle dig!" Siger Maria, "okay, så kom med det" siger jeg. "Værsgo at tage plads" siger Maria. Både drengene og jeg satte os ned.
"Hvem vil lægge ud?" Spørger Maria, drengene kigger kort på hinanden og nikker.
"Hør D/N" begynder Thor, "nu ved vi hvordan du har det. Og det er helt fair at du har det på den måde. Det er heller ikke helt fair at vi begge kan lide dig og den ene så laver noget dumt. Men søde man kan ikke kontrollere sine følelser, uanset hvor meget man gerne vil" siger Anthon.
Jeg sidder bare og kigger lidt på dem, da jeg ikke ved hvad jeg skal sige.
"Og jeg undskylder tusinde millioner milliarder gange for at have kysset de 2 piger og Maria. Det er virkelig fortid for mig. For det er jo ikke dem jeg elsker på den måde" siger Thor.
Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige.

Der går lidt tid og drenge og Maria sidder og kigger ventede på mig.
"Okay jeg forstår. Men det er bedst at vi bare er venner" siger jeg og kigger på Thor. Hans ansigt falder yderligere ned så han ser helt ked af det ud. Det gør egenligt også mig ked af det.
Anthon kan jeg se ud af øjenkrogen at han blivet glad.
"Og det skal vi også bare være" siger jeg og kigger så på Anthon, hvis ansigt også ændre sig, men OVERHOVDET ikke så meget sol Thors.
"Så venner?" Spørger jeg, "venner" siger drengede.
Maria flyver op af stolen og er mega glad. Alle kigget på os, men hun er selvfølgelig fuldstændig ligeglad.
Jeg begynder at grine af hende, hvor drengene først synes at det er pinligt men lige så stille løsner op.
"Haha. Men hvem af jer var den der sad i toget?" Spørger jeg, "ja det var, det var os begge" griner Thor. Dem begge? "Hvordan det? Jeg så kun en" siger jeg, "ja men jeg sad også et stykke bagved jer" siger Anthon, "Nårh. Haha" griner jeg.
"Når men tøsen, skal vi ikke se at komme hjem?" Spørger Maria, "jo. Det kan vi godt. Skal i med drenge?" Spørger jeg.
De kigger på hinanden og ryster kort på hovedet. "Nej. I skal pigehygge og vi skal i studiet" siger Thor. Jeg kigger sødt på ham og smiler. Maria og jeg for sagt farvel og går mod toget.

Thors synsvinkel

Maria og D/N er lige gået. Det var godt at få snakket med hende. Men det er også hårdt at vide at hun kan lide min bedsteven og han kan lide hende. Jeg håber lidt at det går over for dem begge, så jeg kan få hende tilbage.
Men det må tiden vise.
"M8. Hvad tænker du på?" Spørger Anthon, "D/N" siger jeg uden at tænke mig om.
Anthon ser lidt på mig, "det kan godt være at jeg kan lide hende. Men det er jo altid dig der ender op med at have hende igen. Så slap af og nyd livet lidt" siger Anthon, "mange tak Anth. Det betyder sku meget at jeg har dig" siger jeg, "i lige måde M8, I lige måde" siger Anthon.
Vi rejser os og går mod studiet, men inden vi går helt derhen, tager vi lige på pizzeriaet og bestiller 2 pizzaer.

D/N synsvinkel

Vi har lige snakket med drengene og jeg er så nervøs for hvordan vi vil klare bare at være venner. Jeg elsker jo Thor rigtig højt, han er min første rigtig store kærlighed. Og Anthon han var min bedste ven (er han stadig), men ham er jeg kommet til at elske på en måde der er mere end bare ven. Og de er bedstevenner, altså hvordan kan jeg dog gøre det her!? De er fucking bedstevenner. Sikke en dårlig kæreste/flirt/veninde jeg er...
Jeg kan mærke at tårnede triller ned af kinderne på mig.
Maria opfanger det og stopper helt op.
"Hva sker der!?" Spørger hun, "hvad er jeg dog for et menneske!? De er bedstevenner, tænk hvis de bliver uvenner.." siger jeg.
"Hør D/N. De bliver ikke uvenner. De har et for stærkt bånd til det. Og de elsker dig! De ved at hvis de er oppe og skændes gider du ikke nogen af dem. Og se de er lige der" siger hun og peger hen mod pizzeriaet, hvor de går og har det utrolig sjovt.
Måske har Maria ret. Måske bliver de ikke uvenner, men tager det som det kommer.

   Heeeeei🎉

Jeg er i total happy humør Idag, så her er et kapitel og hvis i er heldige kommer der et senere.
Jeg håber da at i synes om det, og gerne vil læse mere.
Hav en rigtig god dag det ude.
Husk at nyde livet og have det sjovt.
Vi ses i næste afsnit 👋🏻❤️
                

Skal det være nogen af dem? Where stories live. Discover now