Anthon, Thor og jeg hygger os rigtig meget.
Vi snakker, fjoller og griner rigtig meget.
Jeg kigget på klokken og vi har siddet her i Like 1 time. Wow.
Jeg høre en bekendt stemme over fra elevatoren, jeg kigger over og ser min fætter.
Ihh ham har jeg ikke set i 6 måneder.
Jeg rejser mig op og løber hen i armene på ham, "Jonas!" Udbryder jeg, han ligger armene omkring mig. "D/N! Nøj hvor har jeg svaret dig" siger han, "i lige måde" siger jeg.Thors synsvinkel
D/N rejser sig pludselig op og løber hen mod en flok drenge. "Jonas!" Udbryder hun.
Gad vide hvem Jonas er?
"Anthon. Ved du hvem han er?" Spørger jeg, Anthon ryster på hovedet, "ikke det fjerneste ide" siger han.
Vi vælger at gå over mod D/N, Jonas og hans drengegruppe.
Falsk host
"Øhm ja. Anthon, Thor. Det her er min fætter Jonas. Jonas det her er Anthon og Thor" siger hun.
"Hej. Hyggeligt at møde dig" siger Anthon og jeg i måneden på hinanden og giver ham hånden. "Hej. I lige måde" siger Jonas."Nårh men hvad laver du her?" Spørger D/N om, "jeg er på drenge tur. Det minder mig om. Det her er phillip, Kevin, Julius, og Cameron" siger Jonas og peger på de forskellige.
"Nice. Hejsa. Men dejligt at støde ind i dig, men vi må videre" siger D/N, "ja. Men vi ses nok igen" siger Jonas og krammer hende, og går derefter videre.Ham Jonas kan blive et problem også selv om at det er hendes fætter. Hvis de ikke har set Hinanden i lang tid, så for Anthon og jeg nok ikke set hende i den næste periode.
Og det vil jeg da blive meget ked af.D/N synsvinkel
Drengene kiggede godt nok meget på Jonas. Han er min fætter... jeg ved ikke hvad problemet skulle være. Kusiner og fætre dater ikke. Så hvad problemet er ved jeg ikke
Mine tanker bliver afbrudt af Anthon, som siger et eller andet jeg ikke hørte.
"Undskyld hvas sagde du?" Spørger jeg, "jeg spurgte ind til din fætter" siger Anthon, "Nårh. Han er 17, jeg har ikke set ham i et halvt år, og han er den fætter jeg kommer bedst ud af det med" siger jeg, "okay" siger Anthon og kigger væk.
Jeg kigger på Thor, som bare går og kigger ned i jorden.
Altså hvad er der med dem!?
Vi kigger lidt i nogle butikker. Drengene køber nogle forskellige ting, og jeg ender ud med at købe intet. Hvilket er virkelig mærkeligt, da jeg altid køber et eller andet, men ikke denne gang."Hva er der noget galt? Du plejer altid at købe noget, og nu gør du ikke" siger Anthon, "nej der er ikke noget galt, og jeg tror bare at jeg ikke har fundet en ting jeg vil købe endnu" siger jeg. "Du kiggede da ellers på den der kjole" siger Anthon, "ja, men den var vidst ikke lige mig" siger jeg, Anthon trækker på skulderne.
Vi går ind i en guldsmed.
Jeg ser den smukkeste ring.
"F**k den er smuk!" Udbryder jeg, drengene kigger lidt på mig, men kigger så på ringen.
"Det har du sørme ret i. Den er meget flot" siger Anthon, "flot? Den er ikke bare flot. Den er smuk!" Siger jeg, "ja den er smuk. Ligesom dig" siger Thor. Nurgh hvor er han bare sød.
Jeg kigger på prisen.
"Og det blev min drøm ødelagt. De ord var søde Thor. Men ringen er simpelhen for dyr" siger jeg og kigger trist på ringen.
Drengene købte hver en kæde til deres hals.
De er meget flotte. Jeg ender med at købe et armbånd. Det er nu også meget flot (👇🏼)Men den ring er stadig i hovedet på mig.
Jeg går i mine egne tanker og Thor og Anthon går og snakker. Jeg lytter slet ikke efter.
"Vent her lidt. Jeg er tilbage om lidt" siger Thor og løber. Skal lige siges at vi er gået videre. Vi er faktisk næsten ved stationen.
Anthon står med hans mobil. Jeg kigger kort efter hvad han laver. Jeg ser at han er ind på mobilepay. Han taster 600 kr ind og sender dem til Thor. Flere overrasker, det er fint med overraskelser, men jeg er ikke rigtig i humør lige nu.
________________________________Hej mennesker😜❤
5 dage til Bois turne. Altså hvor er tiden blevet af mann? Nårh men hvem skal med til godset og hvad tid kommer i?
God aften der ude og nyd nu livet💖
YOU ARE READING
Skal det være nogen af dem?
Fanfiction[AFSLUTTET] Dette er efterfølgeren af " Hvem skal jeg vælge? Thor? Anth?" Hvis man ikke har læst den, burde man nok gøre det. Ellers kan man ikke rigtig forstå sammenhænget. D/N ved stadig ikke hvem hun skal vælge. Men ændre det sig?