Anthon kigger lidt på mig, men giver hurtigt op med at få det ud af mig, da han ved at han ikke kan.
-----------Der er gået et par dage nu.
Jeg har snakket med Ulla, Marianne og Per.
De har alle 3 sagt okay til min "lille" overaskelse.
Nu mangler jeg sådan set bare og snakke med deres maneger.
Thor og jeg skal være sammen idag og jeg håber lidt at jeg kan snuppe hans mobil og finde deres managers nummer.
Anyway klokken er omkring 11 og Thor kommer om 5 minutter.
Jeg sidder stadig i mit nattøj, da jeg lige har lagt lidt makeUp.
Jeg skynder mig at finde et hurtigt outfit.
Det bliver en Shawn London bluse og nogle sorte denim bukser. Jeg skifter hurtig og når lige at få blusen på da det banker på døren.
"Kom ind" siger jeg, døren går op og ind kommer Thor.
"Hey hey" siger jeg, "Hej smukke" siger Thor og krammer mig.
"Nårh. Hvad vil du lave?" Spørger jeg, "hvad med at se en film?" Spørger han, "ja okay. Du vælger, også kan jeg hente lidt forfriskninger imens" siger jeg og blinker til ham, han nikker og smiler.Jeg går ned i køkkenet og finder nogle bær, lidt frugt jeg skærer, champagne og 2 glas.
Jeg stiller alt på en bakke og går op til Thor igen.
"Har du valgt?" Spørger jeg ham, "ja" siger Thor med et smørret smil på læben.
Det kan aldrig være godt. Er det eneste jeg tænker.
Jeg sætter barken på mit natbord og sætter mig ved siden af Thor. "Pagne?" Spørger jeg, "ja tak" siger han, jeg åbner champagnen og giver ham et glas, han tager imod det og siger "tak".
Jeg tager også selv noget og Thor starter filmen.
Han har selvfølgelig valgt en "gyser".
Motorsavsmassakren for at være helt specifik.
Som sagt hader jeg gysere, også denne.
Fik mareridt af den sidst, håber ikke at jeg får denne gang.Tiden går og Thor skal på toilet. Vi pauser filmen og Thor går. Han har ladet sin mobil ligge.
Jeg samler den op. Nu må i altså ikke tro at jeg er sådan her normalt, men jeg SKAL altså bruge det nummer.
Jeg prøver en kode jeg ved at han har haft, men det er ikke den.
Jeg prøver igen men heller ikke den.
Jeg vil ikke opgive....
jeg spørger da bare om jeg ikke må låne hans mobil til et eller andet.Thor kommer ind og vi starter filmen.
"Du Thor?" Spørger jeg, "ja?" Spørger Thor, "må jeg ikke lige låne din mobil?" Spørger jeg.
Han er fuldstændig ligeglad med til hvad, han låser den op og giver mig den.
Jeg går ind under nummer og finder deres managers, jeg tager et stykke papir og skriver det ned.
Jeg går ud af det igen og giver Thor hans mobil.
"Tak for lån" siger jeg, "hva da så lidt. Men hvad skulle du?" Spørger han, "bare lige se noget" siger jeg. Thor kigger skeptisk på mig, men ser så videre på filmen.
Filmen er så fandens skærmende at jeg ligger mit hovede på Thors bryst og kigger ind i det af og til.
Gad vide om det var det han ville have til at ske?🤔Thors synsvinkel
D/n er seriøst bange, jeg kunne grine af hende, men det ville være ondt.
Hun ligger sit hovede ind til mit bryst.
Det er sødt. Det er ligesom dengang at vi var sammen. Dengang at alt var godt. Dengang at jeg havde hende. Dengang at hun var min. INGEN andens, kun MIN.
Thor min ven du har seriøst mistet noget.
Kæft det var dumt af dig først at opdagede det når det var forsent.
YOU ARE READING
Skal det være nogen af dem?
Fanfiction[AFSLUTTET] Dette er efterfølgeren af " Hvem skal jeg vælge? Thor? Anth?" Hvis man ikke har læst den, burde man nok gøre det. Ellers kan man ikke rigtig forstå sammenhænget. D/N ved stadig ikke hvem hun skal vælge. Men ændre det sig?