Karakter Tanıtımı

46 2 0
                                    

#Baş Karakterler
Ceren Yılmaz: 18 yaşında ancak lise üçe gidiyor. Geçmişte yaşadığı bazı olaylar yüzünden yaklaşık 1 yıl okula gitmedi. Çalışkan, zeki, balık etli, büyük siyaha yakın koyu kahverengi gözleri ve sırtının biraz aşağısına kadar uzanan lüleli kahverengi saçları, kalın ve dolgun dudakları olan bir kız. Film-Dizi-Kitap hastası, yaşadığı olaylar nedeniyle erken olgunlaşmış, yaşamın da en az ölüm kadar önemli olduğunu bilen, dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanan bencil insanlardan nefret eden ancak genel olarak insanları seven, çok çabuk değer verebilen, merhametli, sevdikleri için hertürlü şeyi yapabilecek kadar cesur, çokça fedakar aynı zamanda kafasına eseni yapan, özgürlüğüne düşkün, emir almaktan nefret eden, safkan Yay kadını, inatçı, dik başlı bir insan.

Yekta Yılmaz: Ceren'in abisi. Uzun boylu, çok fazla olmasa da kaslı, kumral, mavi-gri gözlere sahip 24 yaşında, YI-UY Şirketler Grubunun başında duran genç ve yetenekli iş adamı. Genç yaşta olgunlaşıp şirketin başına geçen ve geçtiği günden beri büyük başarılara imza atan, başta kardeşi ve annesi olmak üzere değer verdiği insanlara sevgisini belli etmekten çekinmeyen, Boğa erkeği olduğu hâlde Ceren kadar inatçı olmayan sevilen bir insan.

Deniz Uysal: Ceren'in en yakın arkadaşlarından birisi. Kumral, açık kahverengi gözlü, uzun kirpikli, aşırı derecede araba tutkusu olan, 18 yaşında, girdiği ortamda dikkatleri üzerine çeken, gayet yakışıklı, içinde bulunduğu arkadaş grubuna ve ailesine aşırı düşkün, kolay kolay kız beğenmeyen, kızıl saçtan nefret eden, kıskanç bir Oğlak erkeği.

Ecem Asu Yıldız: Ceren'in teyzesinin kızı olmanın yanı sıra en yakın kız arkadaşlarından biri. Siyah saçlı, mavi gözlü, mükemmel bir fiziğe sahip esmer güzeli. Kendine güveni her daim üst seviyelerde olan, kendi güzelliğinin farkında olup bunu her fırsatta belli eden, gruptakilere göre biraz daha sert, ikili ilişkilerle pek fazla ilgilenmeyip kendini yakışıklı oyunculara adamış bir Aslan kadını, basketbol oynadığı halde hâlâ boyunun Deniz ve Berke'ye yetişmemesinden ve çikolatadan nefret eden bir kişilik.

Berke Uluç: Ceren'in en yakın diğer erkek arkadaşı. Sarışın, ela gözlü, Deniz'den biraz kısa, ayakkabı hastası, pirinç pilavı ve cacık için ölebilecek kapasiteye sahip, Uluç Uluslararası Taşımacılık Şirketi'nin ikinci ve son CEO'su, hatıralara çokça önem veren, kıskanç bir Boğa erkeği.

Pınar Gizem Öztürk: Ceren'in en yakın diğer kız arkadaşı. Buğday tenli, kahverengi gözlü, kısa saçlı, normal vücut hatlarına sahip, beyaz çikolata yemeden gününü geçirmeyen, İskender hastası, erkeklere pek dikkat etmeyen, dizileri filmlerden daha çok ve kitapları da dizilerden daha çok seven, safkan Terazi kadını.

Mert Uluç: Berke'nin abisi, Yekta'nın da en yakın arkadaşı, esmer ve mavi gözlü olduğu için sürekli Ecem'le kardeş sanılan, motor tutkunu, uzun boylu, turuncu renginden nefret eden, Akrep erkeği, Uluç Uluslararası Taşımacılık Şirketinin birinci ve en yüksek hisseli CEO'su.

Efe Uysal: Deniz'in amcasının oğlu, Yekta ve Mert'in en yakın arkadaşı, YI-UY Şirketler Grubu'nu Yekta ile birlikte yöneten, kumral, yeşil gözlü, etine dolgun, resim yeteneği olan, kısa giyinen ve doğal haliyle barışık olmayıp bolca makyaj yapan kızlardan nefret eden bir Yengeç erkeği.

Ceren, Deniz, Pınar, Ecem ve Berke kolay kolay sarsılmayacak bir bağ ile bağlı çok yakın 5 arkadaş. Deniz ve Berke, Ecem, Pınar ve Ceren'e çok düşkün oldukları için sürekli kızları kıskançlıklarıyla bunaltsalarda hiç bir zaman birbirlerine 1 saatten fazla dargın kalamıyorlar. Beşide kendilerini bildikleri bileli arkadaşlar ve bu arkadaşlıkları ailelerinin de zamanında çok yakın arkadaş olmalarının sonuçları. İki katlı, çok büyük olmayan evlerden oluşan bir sitede oturuyor ve birbirlerinin evlerinde sürekli birlikte zaman geçiriyorlar. En zekileri Ceren, En çalışkanları Pınar, En olgunları Deniz, En vurdumduymazları Ecem ve En kıskançları da Berke. Deniz'in babası alanının en iyi Mali Müşavirlerinden birisi ve annesi de ev hanımı. Ecem'in babası bir reklam ajansının genel müdürü, annesi güzel sanatlar dersi veren bir öğretmen. Berke'nin babası işlerini Mert'e devrederek emekli olmuş, Uluç Uluslararası Taşımacılık Şirketi'nin sahibi, annesi ise ev hanımı. Pınar'ın babası bir özel okulun müdürü, annesinin ise güzellik merkezi var. Ceren'in annesi YI-UY şirketinin sahibi olmasına rağmen işleri oğluna bırakmış ve kendisine büyük bir çiçek bahçesi inşa etmiş, abisi de kendilerine ait olan şirketin yöneticisi. İlkokuldan beri hepsi aynı okullara giden bu beş arkadaş şu an bir özel okul olan Atatürk Endüstri, Teknik ve Ticaret Meslek Lisesi'nin üçüncü sınıf öğrencisi. Pınar okulun Hentbol takımının kaptanı, Ceren ise aynı takımın yardımcı kaptanı.

•Benim hikayem ne klasik bir kötü çocuk hikayesi, ne de sadece aşk üzerine yazılan bir hikaye. Bu hikayeyi buraya sadece kendim için yazıyorum. Hikayemde bol bol karakter, arkadaşlık, aile, zaman zaman aşk, hiç kaybolmayan da bir umut var. Buraya yazmadığım daha birçok karakter var. Hepsini yazamayacağım için en önemli olanları yazdım. Karakterlerimin özelliklerini hayal gücümü kullanarak bizzat kendim belirledim. Okuyan olursa iyi okumalar.

•Bu hikayede geçenler kesinlikle hayal ürünüdür. Gerçekle hiç bir alakası yoktur. :D

Umudumun NotalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin