Beyaz evden hızlıca çıktı. Hemen kuaföre yetişmesi gerekiyordu. Evlerinde bir hayli oyalanmıştı. Kuaföre vardığında önceden randövü aldığı kuaförcü ile saç ve makyajına başladılar..
Aradan bir hayli vakit geçtikten sonra,çok güzel makyaj ve dağınık bir topuzla genç kızın işi sonlandırılmıştı. Ortaya nefes kesici bir görünüm çıkmıştı. Zaten güzeldi, bir az da güzel olmuştu. Bu gün her kes Beyaza hayran kalacaktı. Hele birileri genç kızdan gözlerini hiç alamayacaktı...
Kuaförden ayrılıb hemen bir taksiye atlayıp, evinin yolunu tuttu. Yarim saat sonra artık evine gelmişti genç kız. Hızlıca odasına geçip düğün için aldığı elbisesini giğinmeye başladı.... Elbisesi balık modelli uzun yerlere kadar inen, bordo renkte, sırtı açık bir elbiseydi. O elbiseye uygun stilleto tarzlı krem rengli ayakkabıydı. Çantası da aynı renkte düz bir düğün çantasıydı..
Aynada son kez kendine baktıktan sonra , son eksiklerini tamamlamaya başladı. Rujunu bordo renkten yana kullanıp, çok sevdiği pahalı marka olan parfümünü sıkıp, takılarını da takıp eksiklerini tamamladı... artık tamamen düğüne hazırdı. Genç kızı evden Efsanenin kardeşi Reşad gelip alacaktı. Saate baktığında Reşadın gelmesine az kalmıştı. Odasından çıkıp kapıya doğru ilerledi.
Annesi kızını görüp hayran dolu bakışlarla "ayyy kızım çoook güzel olmuşsun Allah nazardan korusun seni"" dedi..
Beyaz gülümseyerek" teşekkür ederim anne" diye cevap verdi..
Aynı anlarda telefonuna gelen mesajla kapıya doğru adımlarını attı genç kız. Bu mesaj Reşadın geldiğini haber veriyordu. Kapıyı açtığında genç adamın beğeni dolu bakışlarını gördü....
Reşad kendini toparlayarak" merhaba güzellik" dedi..
Beyaz gülümseyerek" merhaba Reşad nasılsın"?diye cevap verdi...
REŞAD yutkunarak "iyiyim sağ ol sen nasılsın?? Şe..yyy
Çok güzel olmuşsun"""Teşekkür ederim. Sen nasılsın???Efsanenin yerine en çok ben heyecanlıyım " diyerek kıkırdadı.
Reşad da karşılık vererek" seviniyorum ablam için. Aslında ben de heyecanlıyım, hazırsan çıkalım mı artık"
Genç kız " evet hazırım çıka biliriz" dedi.
Arkadan iki genci dinleyen Harika hanım kapıya yaklaşarak" hoş geldin oğlum nasılsın" diye sordu.
Reşad hoş bir yüzle" hoş bulduk Harika teyze. Îyiyim teşekkür ederim. Siz nasılsınız?
Harika hanım da güler yüzü ile"sağ ol ben de iyiyim oğlum. Tebrik ederim sizleri ÎnşAllah darısı senin başına"dedi.
Genç adam gülümseyerek" çok sağ olun ÎnşAllah o gün de gelir"
Beyaz hemen araya girererek" ee hadiii geç kalıcaz ama" diye cırladı.
Annesi kahkaha atarak" hadi oğlum sizi çok tuttum hemen gidin"
Genç adam da gülerek" tamam Harika teyze hoşçakalın"
"Hoşçakalın iyi eğlenceler" diyerek annesi kapıyı kapattı.
Bu demlerde de iki genç artık arabada yerlerini almıştılar, sıra düğüne yol almaktı...
Reşad 27 yaşında, mimarlık okumuş, özel şirkette çalışıyor.
Hem yakışıklı, hem de çapkın biri. Ama kalbini bir güzele kaptırmıştı. Onun da kim olduğunu zaman geçtikce.... anlayacağız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK SENİ💜 SEVDİM (BİTTİ)
Lãng mạnBeyaz 20 li yaşlarda genç ve güzel bir kız,Ayaz ise 25 yaşında olgun, yakışıklı bir genç. Bu ikilin ortak arkadaşlarının düğününde karşılaşması ve ilk bakıştan bir birilerine AŞıK olması nelere neden olucak? Bu AŞK'ın kayb eden tarafları mı? olucak...