Böylece düğünümüz de bitmişti. Her kes evine yol alırken,Efsane Beyazla vedalaşmak faslını bitirememişti. " hadi canım yeter artık. Îyice sulu göz oldun" diye Beyaz arkadaşına söyleyerek,kendi göz yaşlarını sildi.
Efsane burnunu çeke çeke " üfff tamam yaa bir ağlatmadın aa doya doya " sonra arkadaşını kucaklayıp,sıkıca sarıldı.
Beyaz da çok üzülüyordu bu duruma çünki, biricik Efsanesi Timurla balayı için, Azerbaycana gideceklerdi. Bir süre orda kalacakları için iki arkadaş ayrı düşecekler diye bu haldeydiler. Efsane bir süreliyine Azerbaycanda yaşamış sevmişti orayı. Sevdiği için de balayına ora gitmek istiyordu. Tabiki de Timur için nerede olduklarının , bir önemi yoktu Efsanesiyle beraber olduktan sonra...
Timur Ayaza yaklaşarak, "kardeşim sen hala buralardamısın?"
Ayaz karizmatik yüzüyle gülümseyip "yarın gitmeyi düşünüyordum.. ama... bir süre daha kalmaya karar verdim" dedi.
Timur da ne için kaldığını anlayarak" iyi edersin bence de bir süre buralarda ol" diye cevap verdi..
Beyaz duyduklarıyla yükseklikten düşecek gibiydi..kalbi pır pır ediyordu. O anlarda da Efsane arkadaşına bakarak" ne güzel olur ya bence de sen kal bir süreliyine" diyerek kıkırdamaya başladı.
Ayak üste yapılan kısacık sohbetden sonra, her kes kendi arabasına binip, evlerinin yolunu tuttu. Beyazı eve Reşad götürecekti. İki genç de arabada yerini aldıktan sonra, eve gitmek üzere yola koyulacakken birden arabanın kapısı, şiddetle açıldı. Her iki genç açılan kapıya baktığında Beyaz yine o yeşil gözlerle karşılaştı.
İçinden" lanet olsun. Neden ben hep bu gözleri gördüğümde nefesim kesiliyor. Kalbimimin ritmi değişiyor? Daha şimdi görmedim mi? Bu heyecan da ne? diye geçirdi.
O anlarda da Ayaz ön koltuğa oturmuş, Reşadın yüzüne pis pis sırıtıyordu ve sonra" kardeşim.. benim de şöförlüğümü yaparmısın? Biliyorsun burda arabam yok" diye sözlerini vurguladı....
Reşad ilk önce şaşırsa da işi şakaya vurarak, " kapıyı kıracaktın lan az yavaş ol. Sonrasında ise Ayaza gülümseyerek" tamam kardeşim senin şöförlüğünü yaparım" ama diyerek, baş parmağını Ayaza kaldırarak" sadece bu akşam için geçerli" deyip şakasına devam etti... sonra ciddi tonla,"ama sabır edeceksin" dikiz aynasından genç kıza bakıp gülümseyerek,"Beyaz hanımı evine götürmem lazım" söyleyerek sözünü tamamladı.
Ayaz da gülerek" tamam nasıl istersen" dedi.
Yolculuk genç kız için çok heyecanlı, sevinçli geçiyordu. Genç kız nefes almayı da unutuyordu bu zaman içinde. Hızlı hızlı nefes alarak, heyecanını yatıştırmaya çalışıyordu. Yine genç adamın kokusu doluyordu burnuna. Çok özel ve kendine has kokusu arabayı kendine esir etmişti.
Beyaz bu kokuyu içine doyunca çekerek" çok güzel bir koku" diye içinden geçirdi. Yani öyle düşündü,taki....
" hangi koku Beyaz?diye merakla soran Reşadın sorusuyla son bulamasıydı.Genç kız donmuş vaziyyetde sorulan sorunun cevabını düşünmeye başladı.... ne cevap verecekti şimdi....kendini zor da olsa, toparlayarak "şey.... senin parfümümün kokusu onu diyordum"
Reşad gülümseyerek"hmmm.... öylemi? Benim parfümümümün kokusu diğil ki.... Ayazın galiba" diyerek cevapladı.
Beyaz kıpkırmızı suratla" öylemi? Ben senin parfümünün kokusu sanmıştım da" söyleyerek, içinden kendine Allah ne verdiyse sövmeye başladı..... içinden ,"çok güzel iyice rezil etdim kendimi" dedi.
Ayaz da bu anlarda arkaya dönerek genç kıza bakıp, karizmatik haliyle gülümsedi.
Beyaz kaskatı kesilerek yerinde donup kalmıştı. Yüzü kızarıp, bozarıyordu. İçinden... yok yok bu sefer hakketen içinden" Allahım bu nasıl bir gülüş" diyerek erimeye başladı.
Eveeet,,, utanc verici vakitden sonra, nihayet genç kızın, evlerinin önündeydiler. Beyaz Ayaza bakmayarak, hızlıca indi arabadan. Reşad da o anlarda inmişti arabadan..
Genç kız kıpkırmızı yüzüyle" teşekkür ederim her şey için" dedi.
Reşad da genç kıza gülümseyerek
" önemli diğil"Genç kız utanarak" iyi geceler " söyleyip, kapılarına doğru adım attı.
Reşad da "sana da iyi geceler" söyleyip,arabasına doğru gitti. O anlarda da Ayaz arabada oturmuş onları seyr ediyordu. Birden Reşadın aklına bir şey gelerek genç kızın arkasından seslendi.
Beyaz Reşadın sesisini duyarak, arkasına döndü. Reşad saçlarını karıştırarak"şeee..yyy yarın bir programın yoksa... kahvaltıya gidebilirmiyiz"?
Beyaz gülünseyerek" mmmm.... hayır bir programım yok gidebiliriz" diye cevap verdi.
Genç adam kıza gülümseyerek,arabasına bindi....
Genç kız da o anlarda kapıyı açarak,içeriye girmişti......
Eveeet canlarımmmm bu bölüm de böyle bitti. İnşAllah beğenirsiniz. Bol bol yorumlar, ve voteler bekliyorum sizden. Hadi öpüyorum sizleri, hoşçakalın ,Allaha emanet olun...♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK SENİ💜 SEVDİM (BİTTİ)
RomanceBeyaz 20 li yaşlarda genç ve güzel bir kız,Ayaz ise 25 yaşında olgun, yakışıklı bir genç. Bu ikilin ortak arkadaşlarının düğününde karşılaşması ve ilk bakıştan bir birilerine AŞıK olması nelere neden olucak? Bu AŞK'ın kayb eden tarafları mı? olucak...