Hayat bazen güzel, bazen çirkindir. Bazen iyi, bazen kötüdür. Bana şimdilik iyi tarafı denk gelmişti. Bilemiyorum karşıda beni ne zorluklar bekleyecekti ama, Ayaz yanımda olduktan sonra, her şey bana boş ve anlamsızdı. Ayazı tanımadan önce, çok gereksiz şeyleri kafama takıp üzülüyordum. Ama şimdi yeşil gözlüm hayatımda varken, eskiden beni üzen şeylerin ne kadar da manasız, gereksiz olduğunu anladım.....hakiketen sevdiğini ve sevildiğini anlayınca tarifsiz bir sevinç kaplıyor içini. Evet ben aslında çok neşeli kızdım. Ama Ayazımı tanıdıktan sonra,en esası da, onun da bana olan hisslerini öğrenince, bu mutluluğum tarifsizdi. Yakışıklım çok farklı karaktere sahip biriydi. Bana doğru-dürüst çıkma teklifi bile etmemişti.
Sadece "senden çok hoşlanıyorum"demişti. Ben de karşılığında" ben de senden hoşlanıyorum"demiştim.
Öpüştüğümüz gecenin sabahı,
Bana tanımadığım numaradan arama gelmişti. Titrek ellerimle aramayı cevapladım.
"Alo?"
"Günaydın YÜREĞIM"Bu arayan Ayazın sesiydi. Heyecandan kalbim çok fena atmaya başlamıştı. Zor da olsa sesimi bularak,
"Günaydın Ayaz. Numaramı nerden buldun?"diye merakla sordum."Gizlice Reşadın telefonundan çaldım"söyleyip,kıkırdamaya başladı.
Ben de kıkırdayarak"delisin sen ya, benden isteseydin verirdim zaten. Ne diye riske girdin ki?"
Karşılığında kahkaha atarak"bir az heyecan yaşamak istedim olamaz mı? Hem böylece sana da sürpriz yapmış oldum. Hoşuna gitmedi mi?"
Gülümseyerek cevap verdim.
"Hem de çok hoşuma gitti.""Evden çıka bilirmisin bu gün buluşalım. Seni çok özledim."
"Şey.. bir yalan uydurup,çıka bilirim sanırım"deyip kıkırdadım.
"Peki canımın içi. 1 saat sonra arka sokakta olucam. Oraya gele bilirmisin?"
" Evet oraya gele bilirim. O zamana kadar da hazırlanayım ben.
"Tamam görüşürüz heyecanla bekliyorum seni"
"Görüşürüz bir tanem."söyleyip,ağzım kulaklarımda telefonu kapadım....
Yüzümde büyük gülümseme ile,odamdan çıktım. Mutfağa girdiğimde,annem öğle yemeği hazırlıklarına başlamıştı. Hemen neşeli yüzümle,
" günaydın annecim"söyleyip,buz dolabına yöneldim. Kendime atışdıracak bir şeyler alıp? hazırlamaya başladım. O esnada da annem " kızım ne günaydını? Öğle oldu artık"söyleyip gülümsedi.
Sonra gülümsemesini bir az daha artırıp"eee ne yaptınız dün Reşadla?"diye merakla sordu..
Ağzımdakı lokmayı yutup, bir anlık dün Ayazla öpüştüğüm anlar aklıma geldi....yüzümde şapşal bir sırıtışla"çok güzel ve eğlenceli geçti."söyledim.
Annem sevinerek" ayy ne güzel"diye mutlu mutlu bana baktı...
Çayımı da içtikten sonra sıra anneme söyleyeceyim yalandaydı. Artık Efsane ile Timur balaylarından gelmiştiler. Arkadaşımın adını vererek "anne ben bir azdan Efsanegillere gideceyim"
Harika hanım hoşuna gitmediğini belli eden yüz ifadesile"kızım bir kaç gün oldu geldiler. Nereye gidiyorsun ayıp ama. Onlar daha yeni evli. Bırak yalnız kalsınlar"diye kızını azarladı.
Beyaz annesinin azarlamasına aldırmadan"annecim ben kendi başıma gitmiyorum ki,Efsane kendisi çağırdı."diye yalan üstüne yalan ekledi..
Annesi hiç inanmamış gibi olsa da, "Kendisi çağırdıysa o zaman problem yok gide bilirsin" diye sözünü vurguladı.
Beyaz sevinerek"tamam o zaman hemen hazırlanıp çıkıyorum" söyleyip, annesinin yanaklarından öperek, mutfaktan çıktı.
Annesi de kızının bu haline gülerek,işine kaldığı yerden devam etmeye başladı.
İçinden"qaliba bu iş olucak. Dün geldiğinde ağzı kulaklarındaydı. Ayyyy İnşAllah ya"söyleyerek,sevine sevine ellerini açıp, dua etmeye başladı.Genç kız hemen hızlı bir duş alıp banyodan çıktı. Saçlarını açık bırakarak, makyajını yapmaya başladı. Dolaptan kendine sade ama ,güzel elbise seçip giyindi. Babetlerini de giyinip,çantasını aldı ve hızlıca odasından çıktı. Kapıya doğru ilerleyip," anne ben çıktım"söyleyip kapıyı kapattı. Ayazdan ne arama,ne mesaj vardı. Heyecandan genç kız erken gitti buluşacakları yere.
Sokakta beklerken, bir arabanın yanında durduğunu hiss etti genç kız. Araba tarafa baktığında aşık olduğu adamı gördü. Karizmatik yüzüyle genç kıza gülümseyerek indi arabasından.
"Canım erken gelmişsin. Ben de şimdi sana haber verecektim geldiğimi" söyleyip, sevdiği kızın yanaklarından öptü.
Beyaz kızararak"dayanamadım evde. Onun için hemen dışarıya attım kendimi."söyleyip,o da genç adama karşılık verdi.
Ayaz genç kıza doğru elini uzatıp,
"Hadi gel bir yerlere gidelim"Genç kız sevdiği adamın elini tutarak"tamam gidelim. Ama bir şartla çok vaktim yok. Zor izin aldım Sevinç sultandan"diye genç adamı şakayla uyardı.
Ayaz da sevdiği kıza gülümseyerek,
"Tamam güzelim. Sen nasıl istersen"söyleyip arabaya oturdular ve gidecekleri yerin yolunu tuttular.Aradan geçen dakikalar sonunda çok şirin bir mekana gelmiştiler. Her ikisi de arabadan inip,boş masa bulub oturdular. Buranın manzarası superdi, her tarafdan deniz manzarası görünüyordu. Genç kız serin rüzgarın, ve denizin hırçın dalgasına kapılıp dalıp gitti bir an. O anda sevdiği adamın elleri, genç kızın narin ellerini tuttarak öpmeye başladı. Beyaz Ayazın bu hareketine kıkırdayarak,
"Ayaz yapma lütfen. Bak her kes bize bakıyor"diye utandığını dile getirdi.
Genç adam bu sözlere aldırmayarak,"hiç kimse umrumda diğil"diye fikrini böyle belirtti.
Aradan geçen zamanlarda,çaylarını içmiş,tatlılarını yemiştiler.
Ayaz sandalyesini,genç kızın daha yakınına iterek,elini Beyazın boynuna attı. Böylece sevgilisine daha yakın olmak istediğini belli etti.Beyaz kıpkırmızı yüzüyle
" Ayaz lütfen yapma,çok utanıyorum"diye başını yere eğdi. Aslında genç adamın bu haraketleri Beyazın çok hoşuna gidiyordu,ama sevdiği adamdan çok utanıyordu.Ayaz kıkırdayarak"rahat ol bir az. Biz sevgiliyiz artık. Utanmana gerek yok. Hem ne yapıyorum ki? Sadece sana daha yakın olmak istiyorum o kadar"söyleyerek,genç kızın arzuyla dudaklarına baktı.
Beyaz genç adamın bakışlarının nereye kaydığını görerek, heyecanın bir az daha arttığını hiss etti. Onun için Ayazın gözlerine bakmaktan vaz geçip, karşısındakı manzaraya odaklandı.
Genç adam Beyazın böyle utanmasından, pancar gibi kızarmasından çok hoşlanıyordu. Bazı haraketlerini de bilerekten yapıyordu ve Ayaza genç kızın bu halleri muhteşem zevk veriyordu...
Genç kızın manzarayı seyr etmesini fırsat bilerek, hızlıca dudaklarından bir öpücük çaldı. Beyaz yerinden sıçrayarak, şaşırarak,ağzı açık genç adama baktı."Ayaz iyice delirdin sen? Ne yapıyorsun, yalnız diğiliz görmüyormusun?söyleyerek,
kıpkırmızı yüzle genç adama ters ters baktı.Ayaz kahkaha atarak"seni utandırmayı seviyorum.
"Hem istersen yalnız olacağımız yere de gide biliriz"söyleyerek genç kıza göz kırptı.Beyazın yüzü pancardan daha öte bir renk varmıydı acaba? O renkte kızarmıştı da.Kekeleye kekeleye
"Ha.yır..ya..a ben öyle demek istemedim. Sen beni yalnış anladın"deyip yüzünü başka yöne çevirdi.Ayaz bir kez daha kahkahayı atarak"utangaç sevgilim benim"söyleyip,Beyazın ellerinden öptü. Sonra"şaka şaka canımın içi sadece sana takılıyorum"dedi.
Genç kız Ayazın bu hallerine kızıp,şakayla karışık omuzuna bir yumruk attı. Genç adam bu sefer daha da katıla katıla gülünce Beyaz ellerini göğüsünün altında birleştirip,sinirli sinirli Ayaza bakıyordu. Ayaz onun bu haline bakıp yeniden gülme krizine girdi. Kahkalarının arasından genç kızı şaşırtacak sözleri dedi. " benim ölümümüm senin elinden olucak galiba".....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK SENİ💜 SEVDİM (BİTTİ)
RomanceBeyaz 20 li yaşlarda genç ve güzel bir kız,Ayaz ise 25 yaşında olgun, yakışıklı bir genç. Bu ikilin ortak arkadaşlarının düğününde karşılaşması ve ilk bakıştan bir birilerine AŞıK olması nelere neden olucak? Bu AŞK'ın kayb eden tarafları mı? olucak...