BÖLÜM 6 YINE O

4.9K 246 10
                                    

Yeni bir gün başlamıştı Beyaz için. Güneş pencereden genç kıza göz kırpıyordu. Yatağında bir sağa, bir sola dönüp duruyordu. Gözlerini açtığında, güneşin ışıkları genç kızın gözlerini kamaştırdı. Bir gözünü açmış, bir gözünü kapalı tutmuştu genç kız . O anda dün gece yaşananlar birer birer , üşüşmüştü aklına.Hızlıca yerinden kalkarak, oturur pozisyonını alıp düşünmeye başladı.

Dün gece nasıl da rezil etmişti kendini, hem Reşada, hem Ayaza. Hep o yeşil gözün yüzündendi bu olanlar diye kendi kendine söylendi... ama bu gerçektir ki, yine Ayazı görmek istiyordu. Yine yeşillerinde kayb olmak istiyordu. Bir de ne zaman görecekti hiç bir fikri yoktu. Ama ne zaman onu görecekse, o zamanın çabuk olmasını arzuluyordu..... dertli dertli yakışıklı genci düşünerek üstündeki pikeyi açtı. Bu gün Reşadla kahvaltıya gideceklerdi.

Yatağından ayağa kalkarak, banyosuna doğru gidip, rutin işlerini hall etti. Sonra kıyafet dolabının önüne geçip, kendine elbise aradı. Uzun uzun taradıktan sonra, gözüne çiçekli tulumu takıldı. Tulumu askıdan alıp hemen giğinmeye başladı. Kıyafet işi hall olunduktan sonra, sıra makyajdaydı. Hafif tonlardan kullanarak sade, ama güzel makyaj yaptı. Saçını da at kuyruğu yaparak, son işini de hall etti.Evet artık hazırdı kahvaltıya gitmeye.

Telefonuna baktığında Reşad' dan bir haber yoktu. Geldiğinde onu arayacağını biliyordu. Telefonu kilite salmak istediğinde, Efsane ile çektirdikleri fotağrafa takıldı gözü. Bir an kendine engel olamayarak,gözleri dolmaya başladı genç kızın. Efsane evlenmişti artık. Onun bir kocası, ailesi vardı. Eskisi kadar görüşüb yine, onun bunun dedikodusunu yapacaklardı amaaa.... yine bekar olması başkaydı. Beyazın tek dostu,yüreğini açacak arkadaşı, bir tek Efsane oldğu için böyle çok hüzünleniyordu.

Arkadaşını çok özlemişti. İçi içini yiyiyordu Efsaneyi aramak için. Hem gecesini de merak ediyordu nasıl geçti diye. Telefon elinde parmakları , arkadaşının adının üstünde takılıp kalmıştı. Arasam mı? Aramasam mı?diye gel git yapıyordu..... bir az düşündükten sonra, "offf çatlasam da aramicam yaaa. Ayıp ama. Sonra ararım, hem şimdi Timur da yanındadır rahat vermiyordur ona.... Bir az vakit geçtikten sonra mesaj çekerim ozaman"diye kendi sorularını, kendi cevapladı....

Hazır olduktan sonra odasından çıkıp, salonlarına doğru ilerledi genç kız. Annesi Harika hanım kanepede oturmuş, televizyon izliyordu. Genç kız hemen annesine doğru adım atarak, yanaklarından sulu sulu öptü.

"günaydın anne.. nasılsın"?

Harika hanım da kızını öperek,
" günaydın sana da bir tanem iyiyim sen nasılsın? Düğün nasıl geçti"? Diye merakla sordu.

Beyaz düğün kelmesini duyup, heyecanını koruyarak" çok güzel geçti anne. Her şey mükemmeldi..

Annesi kızına gülümseyerek,
"Ne güzel Allah mutlu etsin. Darısı senin başına İnşAllah" diyerek arzusunu dile getirdi.

Beyaz da sevinerek"Amin"dedi.

Birden Harika hanım kızının hazırlıklı halini görüp,"güzel kızım, nereye gidiyorsun böyle?"

Genç kız gülümseyerek" Reşadla kahvaltıya gidicez"

Annesi bu durumdan memnun kalarak"öylemiii? Ne güzel iyi etmişsiniz kızım"diye cevap verdi.

Beyaz son zamanlarda iş bulmak hevesine düşmüştü. Ama aileden hiç kimse bilmiyordu bu durumu. Onun için,ilk annesine demeyi istedi. Bir az tedirgin haliyle "anne sana bir söz söyleyeceyim"

Annesi merakla kızının ne diyeceyini bekledi...

Genç kız bir anda" ben iş arıyorum iyi bir iş olursa çalışmak istiyorum"dedi.

Annesi gülümseyerek" iş de nerden çıktı kızım?"

Beyaz yavru kedi bakışı atarak "anne lütfennnn. Bak babama da sen söyleyeceksin" söyleyerek, annesinin tepkisini ölçmeye başladı.

Harika hanım heyecanla" hayır kızım ben söylemem. Babanı biliyorsun" diye vurguladı kelimesini.

Beyaz tam ağzını açıp bir şey söyleyecekken, telefonu çalmaya başladı. Arayanın Reşad olduğunu görüp hemen cevapladı..
Alo?
Günaydın Beyaz nasılsın?
Sana da günaydın Reşad. Sağ ol iyiyim. Sen nasılsın.
Sağ ol ben de iyiyim. 5 dakikaya ordayız haberin olsun.
Tamam bekliyorum.

Söyleyip, telefonunu kapattıktan sonra, kendi kendine " ordayız mı dedi? " yoksa.. ben mi yanlış anladım diye tereddütde kaldı. Reşadın neden öyle dediğini düşünerek vakit geçmişti.

Dışarıdan korna sesin duyarak, hızlıca ayakkabılarını giğinmeye başladı. Annesine "been çıktımm anne"söyleyip kapıyı kapattı.

Reşad da o anlarda arbadan inip, Beyaza doğru geliyordu.

Genç adamın gözleri Beyazı görüp,ışıldamaya başladı. Genç kıza yaklaşarak" güzellik hadi çabuk ol ölüyorum açlıktan"diyerek isyan etti.

Beyaz da karşılığında" ben de çok acıktım"diye karşılık verdi.

Genç kız tam arabaya doğru adım atacakken, yine o müptelası olduğu yeşil gözleri gördü... gördüğü yerde de bir süre kaldı. O anlarda da Ayaz da genç kıza bakarak, gülümsüyordu. Genç kız heyecanla arabaya nasıl oturduğunu bile unutmuştu.

Ayaz arkaya dönerek o muhteşem gülüşüyle " günaydın" deye bilmişti.

Beyazın gözleri genç adamın gülüşünde takılıp kalmıştı. Kendini zor da olsa toparlayarak, nihayet o da"günaydın"diye bildi...

Heyecanla geçen yolculuktan sonra,güzel bir restoranın önünde durarak, indiler arabadan. Boş yer bulup her kes yerine geçti. Siparişlerini de verip beklemeye başladılar. Sohbete ilk başlayan Reşad oldu.

"Eeee Beyaz ne yapıyorsun? Ünüversite nasıl gidiyor?

Genç kız güler yüzüyle,
" iyi gidiyor her şey güzel" dedi.

Genç adam bu sefer sorusunu Ayaza yöneltti.

"Ayaz kardeşim sen ne yapıyorsun evlenmeyi düşünüyormusun?

Yeşil gözlü gülümseyerek,"kısmet kardeşim ama tabiiki de isterim"

Reşad genç adama bakarak" doğru söylüyorsun kardeşim. "Kısmet" diye cevap verdi.

Beyaz sessizce oturmuş iki yakışıklının sohbetini dinliyordu.

Reşad birden Beyaza bakarak" sen şimdi merak ediyorsundur ki bunlar nerden tanışıyorlar?"

Genç kız gülümseyerek "evet merak ettim"

Genç adam Ayazın boynuna kolunu atarak" biz Timurun sayesinde arkadaş olduk. Başlarda pek iyi anlaşamasak ta bir birimizi zamanla tanıdıktan sonra, aramızdan su geçmedi" diyerek genç kıza göz kırptı. Beyaz da karşılığında her ikisine gülümsüyordu.

Siparişler gelmişti artık. Her kes güzelce kahvaltısını yaptıktan sonra, birer kahve de eşlik etmişdi onlara......

İLK SENİ💜 SEVDİM (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin