*Harry*Az első hetet itthon töltöttem, a következő héten már nekem is iskolába kell mennem, mint Louisnak. Mindenki nagyon kedves volt velem kivéve Louis-t, nem értettem mi volt a baja nem is ismer engem. Johanna fiaként tekintett rám, már az első pillanattól kezdve. Segítettem neki bevásárolni, segítettem az ikrekre vigyázni és a ház körül is segítettem.
A héten elintéztük a beiratkozásomat az új iskolába. 6. osztályos voltam, Louis 7. osztályos volt. Megvettük a tankönyveket és az egyhangú egyenruhát, ami fehér ingből, szürke kötött pulcsiból, fekete nadrágból és fekete cipőből állt. Esős vasárnap van, Johannával vagyis anyával milyen fura így nevezni valakit. Szóval anyával a kertben tettünk rendet, Daisy és Phoebe körülöttünk rohangált. Louis nem volt itthon a városban volt a haverjaival. Miután rendet csináltunk a kertben, anya segített otthonosítani a szobámat, Louis szobájából hozott pár focis posztert, amit felragasztottunk a szobám falára, Daisy és Phoebe pedig egy-egy plüssállatot tett az ágyamra, hatalmas öleléssel köszöntem meg nekik a kedvességüket. Későn fejeztük be a pakolást ezért anya a nappaliba hívta a családot és megkérdezte, hogy mit rendeljünk nekem teljesen mindegy volt, az árvaházi ételnél csak finomabb lehet. Mindenki a pizzára szavazott, Louis-t nem érte el, a hatodik hívás után könyörögve nézett apára, hogy menjen keresse meg.
- Még csak 8 óra tud magára vigyázni szívem, ne aggódj miatta - felállt és magához ölelte anyát, aki csak sóhajtott egyet.
- Megpróbálnád azért te is Dan? Tudom, hogy már nem kisfiú, de azért mégis aggódóm érte hisz veszélyes környéken szokott focizni a barátaival. - aggodalmasan nézte az órát anya. Apa tett egy próbát neki viszont egyből felvette.
- Haló? Louis ugye minden rendben? Anyád nagyon aggódik érted. Mikor érsz haza? - faggatta Louis-t telefonon keresztül.
- Szia apa. Minden rendben persze csak a srácokkal focizunk a suli mellett. Egy fél óra múlva indulok, 9-re otthon leszek. Anya meg ne aggódjon minden oké. - váltottak még pár szót, majd apa letette a telefont és megnyugtatta anyát, hogy minden rendben van vele és, hogy 9-re itthon lesz. Miután anya megnyugodott egy picit utána megrendeltük a pizzákat, választottunk közösen egy filmet.
Vártuk, hogy megérkezzem a pizza és Louis. Louis pár perccel a pizza futár után érkezett meg. Anya halálra ölelgette, majd elmondta neki, hogy még egyszer elő ne forduljon, hogy nem veszi fel a telefont. Louis megígérte, hogy nem lesz többet ilyen, azután felment a szobájába átöltözni. Fél perc után kiabálva jött le a lépcsőn.
- Anya mit keresnek a cuccaim az Ő szobájában? - bosszankodva lépkedett a nappaliba.
- Otthonosítani akartuk Harry szobáját, de ha ennyire zavar téged akkor elmegyünk és vásárolunk neki.
- Engem nem zavar, csak legközelebb kérdezd meg...- sóhajtott, majd hátat fordított és felment az emeletre. Mi leültünk vacsorázni utána pedig úgy döntöttem, hogy ideje lenne venni egy forró fürdőt, mert holnap iskola. Felkecmeregtem a fürdőhöz, ám amikor beléptem, nem várt látvány fogadott.
YOU ARE READING
A testvériség/L.S
FanfictionGondolom senki nem szeretne belegondolni milyen lenne árvának lenni ebben a nagyvilágban. Az élet kegyetlen , egyik pillanatról a másikra gyökeresen megváltozhat , Harry életével pont ez történt 5 éves volt , amikor elvesztette a szüleit és szeretet...