*Louis*
4 év telt el azóta, hogy Harry rám nyitott a fürdőszobában, ekkor hatalmas veszekedés volt a családban. Emlékszem Harry zokogva magyarázta anyának, hogy ő nem szándékosan nyitott be. Még most is emlékszem az akkor érzett gyűlöletre, amit akkor éreztem iránta. Az ügyet hamar lezártuk természetesen, mert mindenki őt sajnálta. 4 hosszú eseménydús év. A családunk élete gyökeresen megváltozott Harry érkezése után. Sokat veszekedtünk Harryvel, igaz a veszekedések nagy részét én kezdtem, de mindegy is már. Pár hónappal az érkezése után elég jóba lettünk egészen addig amíg be nem került ő is a helyi gimnáziumba. Ott belekeveredett egy nagyon rossz társaságba, Zayn Malik volt a banda feje 2 hű követője volt Harryn kívül, Paul és Lucas két igazi seggfej. Zayn köztudottan gyűlölt engem régi dolgok miatt. Amikre nem szívesen emlékszek vissza. Visszatérve Harryre már egyáltalán nem beszélünk, fura tudom mivel egy házban élünk, de mintha két idegen sétálna el egymás mellett az utcán. Sajnálom, hogy tönkre ment a kapcsolatunk pont akkor, amikor már kezdtem öcsémként tekinteni rá. Én is a helyi gimnáziumba járok, 9.osztályos vagyok, mivel ez a suli 5 éves. Niall még mindig a legjobb barátom és hála az égnek a gimit is együtt fogjuk befejezni. Én viszont megjavultam, mondhatni fordult a kocka az életünkben. Két éve talált rám a szerelem. Egy parkban ismerkedtünk meg, a neve Emma Clark. Gyönyörű szeplős arca van, világos szőke egyenes haja háta közepéig ér. Hatalmas nagy kék szemei vannak, amivel mindig le tud venni a lábamról. Fél fejjel magasabb nálam, ami nem meglepő, mert sajnos általános óta egy centit sem nőttem, szóval elég alacsony vagyok. Mindketten egymással vesztettük el a szüzességünket még tavaly nyáron, amikor együtt voltunk nyaralni a szüleinél. Ő a tökéletes barátnő számomra. Anyáék imádják őt, akárcsak én. A következő hónapban fogom betölteni a 18.születésnapomat. Emma hatalmas bulit akar tervezni annak ellenére, hogy ő sajnos nem tud itt lenni velem, mert a szüleihez kell haza utaznia Párizsba. Niall viszont megígérte nekem, hogy csak beülünk egy közeli kocsmába és matt részegre isszuk magunkat. Niall ötlete jobban tetszett, mert soha nem szerettem a nagy felhajtásokat. De nem akartam megbántani Emmát ezért, eljátszottam, hogy mennyire tetszik az ötlet. November van, ami azt jelenti, hogy két hónap múlva félév. Új osztálytársunk Liam Payne Szeptemberben csatlakozott az iskolánkhoz, mi Niallel azonnal megkedveltük. Azóta elválaszthatatlan barátok vagyunk. Amikor nem Emmával vagyok, akkor a srácokkal lógok és egész nap csak fekszünk, eszünk és Xboxozunk.
*Harry*
4 év telt el azóta, hogy anyuék örökbe fogadtak. 4 év telt el azóta az este óta, ami hatalmas hatással volt rám, ami megalapozta azt, hogy miért vagyok olyan amilyen... Ez idő alatt minden történt, de amikor bekerültem a helyi gimnáziumba, akkor minden megváltozott. Megismerkedtem a suli rossz fiújával Zayn Malikkal. Aki teljesen elvette az eszemet. Zayn teljesen magával ragadott. Emlékszem az első napra, amikor egyedül ültem kint az udvaron, mert senki nem engedett oda az asztalához, még Louis sem. Zayn kijött és leült mellém, egy szót sem volt csak ült mellettem és ette a szendvicsét. Másnap már mindenki velem akart ebédelni, de én Zayn mellé ültem. Aztán teltek a napok és én egyre többet kezdtem Zaynnel lógni. Suli után mindig a motorjának dőlve várt engem. Vele csináltattam meg életem első tetkóját, ami még jó sok követett. Aztán szép lassan teltek az évek, és Zaynnel egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Túl közel. Beleszerettem Zaynbe, tagadhatatlanul beleszerettem. Az első pillanattól kezdve, és az érzés kölcsönös volt. Három hónap telt el az iskolából, amikor Zayn elvitt egy tóparthoz. Ott történt meg az első csókunk, az első csókom. Lassan 4 éve alkotunk egy párt. Otthon már kedvem sincs lenni, mert minden Louis közelgő szülinapjáról szól. A reggelinél és a vacsoránál is csak ezt lehet hallani. Untam az egészet, mivel tudtam, hogy anyáék itthon sem lesznek így az lesz drága testvéremnek az elfoglaltsága, hogy az idióta barátaival lesz itthon és felfalják a hűtő tartalmát. Vacsora után felmentem a szobámba és vártam, hogy Zayn felmásszon a szobámba. 4 éve mindig ezt csinálja, minden este felmászik hozzám egy létrán, együtt alszunk, majd amikor kezd hajnalodni lemászik, és hazamegy letusolni utána pedig jön értem a motorjával, hogy együtt menjünk suliba. Ez most se volt máshogy. Lassacskán közeledett az évfordulónk, ami pont Louis szülinapján volt. Csodás. De akkor is az lesz életem legboldogabb napja és ezt még Louis sem ronthatja el...
YOU ARE READING
A testvériség/L.S
FanfictionGondolom senki nem szeretne belegondolni milyen lenne árvának lenni ebben a nagyvilágban. Az élet kegyetlen , egyik pillanatról a másikra gyökeresen megváltozhat , Harry életével pont ez történt 5 éves volt , amikor elvesztette a szüleit és szeretet...