"Co tu chce-"
"Tak kamarádi", zaječí Katherin histericky a všichni lidé v restauraci se na ně otočili.
"Mohla bys být trochu potichu?", okřikne ji Calum a stáhne ji blíž k sobě.
"Asi jsi nás zapomněl představit ", špitne Emily znechuceně a koukne se na dívku.
Calum si povzdechl. "Katherin, tohle je Emily. E-Emily tohle je moje-", na sucho polkne. "přítelkyně ", zašeptá skoro neslyšně.
Emily se vyděsí. "A-asi bych měla jít", protřepe hlavou na zahnání myšlenek a zvedne se ode stolu.
"Ne", řekne Calum a také se zvedne.
"Ano, už bys měla jít", přecedí Katherin skrze zuby a zastaví Caluma.
"Těšilo mne", špitne Emily zklesle a oblékne si kabát.
Bez rozloučení odejde z drahé restaurace.
Calum se otočí na Katherin, nabírajíc jeho tvář červenou. "Ty jsi taková..", zakřičí a dál se lehkomyslně snaží najít to správné slovo.
"hodná?", uculila se.
"Ne", zakroutí Calum hlavou. "Jsi ta upřímně největší kráva, kterou jsem kdy poznal", zakřičel a pro tentokrát mu bylo jedno, že ho celá restaurace poslouchá a sleduje s otevřenou pusou.
"A-ale-".
"Ne, ne, ne a ne. Radši už nic nespouštěj ze své pusy. ", odstrčil ji od sebe.
"Máš čas do zítra se ode mne vystěhovat ", šeptl.
Děvče se svou rozmáchlou rukou trefila do jeho tváře a s brekem odešla.
Calum si povzdechl, opět se posadil a tvář si zabořil do dlaní. Stejně jako na začátku- neměl nic. Opravdu nic.
ČTEŠ
s m o k e r II. :: hood
FanfictionKaždý jeho čtrnácti denní vztah mu vydržel dodržovat dalších deset let.. . .