10

291 34 1
                                    

Grįžus iš naktinės pamainos iš karto nuėjau miegoti, o atsikėliau jau po pietų. Turiu dar rytoj laivą dieną, kurią manau praleisiu mieste. Nes paskutines laisvas dienas gėriau, kas yra kiek nedėmesinga mano profesijos žmonėms.

Pažiūrėjau atsikėlus jog dabar jau pusę penkių. Ką aš galiu nuveikti? Turbūt aš nieko neveikčiau jei ne mano pakvaišusi draugė Catrinah.

"Milaaaaaaaaaaaaa, einam maudytis? Oras toks nerealus, jokio lietaus, nuostabi šiluma, o jau vanduo nujaučiu.." Ji pradėjo mane purtyti vos prisėdus ant mano lovos.

"Woahh, Cath. Mes galima, bet aš gana tingiai jaučiuosi tai nežinau.."  Pasakiau jai tiesą ir ji kiek susiraukė.

"Nagi, eime." Ji bakstelėjo man į šoną ir aš atsidusus linktelėjau.

"Duok man dešimt minučių ir mes galėsim eiti." Pasakiau jai ir ji kaip visada gavus ko nori patenkinta išėjo.

-

Vos mums atėjo į paplūdimį pasidarė ramu. Oras tikrai buvo nerealus vakarui. Senai buvau maudytis.

"Kažkur čia paskendęs mano sužadėtuvių žiedas..." Sukikenau būdama tuo patenkinta.

"Tu jį išmetei į jūrą?" Cath pradėjo juoktis, kad juokino ir mane.

"Teko. Tiesiog taip atsipalaiduoti. Dabar tik supratau jog esu laisva. Nors myliu Trevor vis dar, bet dabar nebemanau, kad jis man buvo skirtas tiesą sakant." Nusišypsojau atsisėdus ant smėlio, o Catrinah  iškart brido į vandenį.

"Šaunu, o jei mums abiems nepasiseks galėsim tapti lesbietėmis." Cath pradėjo kikent, o aš pavarčiau akis.

"Ne, gal aš to, kad ir kaip gundytų atsisakysiu. Geriau gyvensiu su katėmis, nei su tavimi." Nusišypsojau ir tiesiog atsistojus taip pat nuėjau į vandenį.

Priėjau prie Cath ir pamačiau, kad ji žiūri į kažką už mano nugaros.

"Karštas gražuoliukas tau iš kairės." Catrinah tyliai pasakė priėjusi prie manęs.

Nieko nelaukusi aptaškoau ją vandeniu ir pasileidau link kranto.

Pajaučiau, kad į kažką atsitrenkiau auč.

Pakėliau savo akis į viršų.

"Ne, likimas iš manęs šaipsosi." Nusijuokiau.

"Labas ir tau, šiandien atrodau daug karsčiau nei su ligoninės chalatu." Jis prikando lūpą.

"Užsikišk." Pasakiau ir nenorėdama nužvelgiau jo kūną.

Daug taruiruočių, man patinka.
Jo kūnas tikrai gan raumeningas, tik gal šiektiek sulysęs.

"Taip, man tave nužiūrinėti negalima, o tu gali."

"Aš to nedariau." Pavarčiau akis."Ir išvis kaip tu dar neligoninėje? Ar išvis verta klausti." Pati nusijuokiau nuo savo klausimo.

"O kaip tu manai."

"Matau, kad veltui nesnaudi." Išgirdau Cath balsą už nugaros.

"Cath, čia Zayn." Pristačiau, jai jį, nors ji ir taip puikiai žinojoniš mano pasakojimų.

"Tai,tu, tas žymusis Zayn."

"Kad žymusis nepasakyčiau, bet taip aš Zayn."

"O,tu, nėkiek nepasikeitei, toks pat šmikis." Pažiūrėjau į ją kaip į kvailę.

"Tu irgi lygiai tokia pati įkyruolė, tik dabar dar ir blondinė." Jis mirktelėjo.

"Gerai, gerai.. kas čia vyksta?" Paklausiau einant link kranto.

"Dešimtoje klasėje mes buvome klasiokai." Zayn truktelėjo pečiais.

"Noriu ledų, nežinau kaip jūs, bet aš einu jų nusipirkti. Gerai galit nieko nesakyti aš nupirksiu."

"Ji tikrai nėkiek nepasikeitė." Zayn sumurmėjo po nosimi.

Nusprendžiau nieko nesakyti, atsiguliau ant nugaros ir užsidengiau veidą ranka, nes saulė švietė begalo smarkiai.

"Nori kur nors nueiti, šįvakar?"

Pakėliau galvą į jį įsitikinti ar jis nejuokauja.

"Žinoma." Truktelėjau pečiais ir kvailai išsišiepiau.

"Štai ir ledai, pala pala ar aš kažką praleidau?" Cath pažiūrėjo į mus abu.

cigarette // zjmWhere stories live. Discover now