4.Глава

96 14 0
                                    

Гледна точка на Шуга

Цяла нощ мислих текста за новата песен.Почти я завърших и бях накрая на силите си.Беше станало сутрин и реших да подремна за един-два часа.Събудих се и отидох да взема нещо за ядене от близкия магазин.Сигурен бях,че и Хю Рин е гладна затова взех нещо и за нея.Когато отворих вратата на студиото се блъснах в нея,но този път я хванах.Беше облякла горнището,с което я покрих,за да не настине.Ахх,тези очи.Не,мамка му,този път няма да се влюбя,защото последния път аз страдах от това.

Гледна точка на Хю Рин

Наистина се радвах,че не паднах,но радостта ми идваше повече от това,че Шуга ме беше хванал.

-Ъмм,Благодаря,че ме хвана.

-За нищо другия път просто внимавай повече.-усмихна се той и показа двадесет и четири каратовата си усмивка.

-Аз взех нещо за ядене,ако си гладна.

-Благодаря,но трябва да намеря приятелката си.Наистина съм ти благодарна,че вчера ме спаси.Аз ще тръгвам.

-Н-не,почакай!-Ще дойда с теб.

-Ооо,добре.Наистина съм ти задължена за всичко,което направи за мен.

-За малко да забравя,ето горнището,което ми даде.

-Няма проблем задръж го.-Навън е студено.

Гледна точка на Шуга

Тръгнахме към залата където вчера се проведе концерта.Докато бяхме в колата Хю Рин не обелваше и дума.Тъкмо паркирах,когато вратата на залата се отвори и оттам излезна Джин.Той пък какво прави там??Малко след него излезна и едно момиче.Явно беше Хея,защото Хю Рин веднага излетя от колата и тръгна да тича към тях.Аз също излезнах и отидох да видя какво става и защо Джин е с приятелката на Хю Рин.Хмм,ще го поразпитам като се приберем.

Гледната точка на Хю Рин

Когато стигнахме пред залата и видях Хея да излиза оттам направо се затичах към тях.Наистина бързах,защото бях притеснена да не й се е случило нещо.Но какво ми ставаше??Нещо различно имаше.Погледът ми се замъгляваше.Разтърсих глава с надежда да си оправя зрението,но уви не се получи.Усетих остра болка в главата и просто припаднах.Последните думи,които чух бяха виковете на Шуга да се събудя и плачът на Хея кънтеше в главата ми.Това ли беше??Умирах ли??

Tomorrow Where stories live. Discover now