10.Глава

72 9 2
                                    

Гледна точка на Шуга

Събудих се и отворих очи.Спомени от снощи завладяха мисълта ми.Спомням си думите,които казах на онова момиче,в което мислих,че съм влюбен.Май направих грешка като и споделих за чувствата ми,защото знаех,че ще страдам.Но въпреки всичко,не мога да отрека,че Хюрин ме привлича.Има нещо,което ме кара да мисля отново за Айрин,но този път се надявам да съм направил добър избор.

Погледът ми се спря на празното място до мен.Явно Хю вече е слезнала на закуска.Станах от топлото легло и се облякох.Измих се и тръгнах към кухнята.Забелязох,че всички са седнали на масата и са заобиколени от неловка тишина.Реших да наруша спокойствието,което цареше като попитам дали са виждали Хю Рин.

-Ъмм,хора да сте виждали Хю?

-Да,каза,че ще излезне да си купи някои неща и ще се върне за концерта.Отговори Тайхюнг,докато не отделяше очи от прозореца.Беше замислен и изглеждаше така,сякаш нещо го притеснява.Погледнах към другите на масата и забелязох,че всички се държат някак странно.Исках да ги попитам защо са така унили,но продуцентите ме викат след половин час,а аз няма да имам време, за да се оправя .Взех нужните неща за концерта,защото щях да остана няколко часа в залата,и тръгнах натам.

Докато вървях към залата мислих много над живота ми.Чудех се дали ще успея да скрия и тази връзка от момчетата.Да,не им казах за Айрин.Исках да не знаят ,мислих,че не трябва да се бъркат в моите неща.Но,ето,че отново съм сбъркал.Явно не знам как да направя правилен избор.

И гледката,която минаваше през очите ми всеки път щом чуя за нейното име,успяваше да ме накара да изтръпвам.Но както и да е ,Хюрин е момичето,което трябва да ме изкара от омагьосания кръг.

След 1 час

Момчетата вече бяха в залата и тренирахме.Подготвяхме се за предстоящия концерт,но докато бяхме в почивка ми задодоха въпрос,на който дори аз не знаех отговора.

-Има ли нещо между вас с Хюрин или..?

-..Всъщност и аз това искам да разбера.Знам само,че имам чувства към нея.

Гледна точка на Хюрин

2 часа преди концерта

Вече бях обиколила всички магазини и си взех доста неща.Имах нужда малко да разпусна.Последните дни ми се насъбра в повече.Докато обикалях из улиците на Сеул телефонът ми звънна.Мама и татко казаха,че имали още работа в Япония и нямало да се приберат скоро.Явно ще мога да прекарам още време с Шуга.Наистина искам да го опозная.Да разбера,какъв човек е. Концертъг щеше да започне скоро и затова се отправих към залата.Заех мястото си и зачаках началото.Музиката на момчетата успяваше да докосне сърцето ми.Сигурна съм,че всеки е изпитвал чувството предизвикано от хубавата песен.След концерта тръгнах към стаята им,но някакво момиче ме спря.

Tomorrow Where stories live. Discover now