Game has started

577 41 1
                                    

@dolunayeslin

Kitaba yenilmezleri de katmayı düşünüyorum daha ekşınlı olur.

Lokii ile evleneli 1hafta geçmişti ve oyun başladı .bugün ogündü yataktan loki'yi uyandırmadan çıktın evdende gizlice çıktın ve jamie 'nin evine gittin . Jamie planını önceden nildiği için sana her türlü yardım ediyor .

Akşam oldu ve siz jamie' ile birlikte evinize gidiyorsun. Loki çıldırmış olmalı. Bakalım. Duyduklarından sonra neler olucak puahahh

Jamie ile eve giriyorsun ve karşında bir adet sinirli loki

"nerdeydin" sen diyor

"eğleniyorduk ve çok güzel gün geçirdik loki . Senden daha yetenekli "

Loki şaşırıyor ve üstünüze doğru geliyor. Gücünle onu durduruyorsun ve onu kalbinden bir kere daha vuruyorsun

"o benim sevgilim ve senin düşmanın loki. Sana ihanet ettim loki bana yaptığının aynısını yaptım sana kalbimi kırdığının daha fazlasını kırdım. Beni oyuna getirdiğinin en beter oyununa getirdim seni acınası durumdasın. Herkese hükmetmek istiyordun ama sana yöneten benim seni hükmeden de. Basıl güzrl dimi müstakbel kocam cehennemine hoşgeldin. İiyi ızdıraplar " bunlar son sözlerin oluyor ve loki'yi donduruyorsun ve cehennem başlasın. Dayanabilirsin dimi loki xanın yandığını bilmek beni çok mutlu ediyor.

"tamam anna brn yola çıkıyorum loki'yide alııp sende işini hallet ve gel "

"jamie onun yanı da olmak istemiyorum sadece uzaktan izliycem "

"kararını değiştirirsen haber ver geç olmadan"

Artık ben kazanmıştım ve loki birkez daha ihanete uğratılmıştı. Sevdikleri tarafından. Ama bana yaptıklarının cezasını çekmeliydi değilmi . Bunu yapmasaydın aciz olan sen olucaktın ve ona bir daha güvenebileceğini düşünmüyorsun.

Ama seviyorsun

Buz Devi  (loki/okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin