Ormanlık sizi içine çekerken sende rahatlıyorsun orman sesle riyle manzarasıyla seni düşüncelerden ayırıyor.
Nasıl yapıcaksınız yenilmezlere nasıl bir katkın olucak?
Cevapsız sorular. Öğreniceksin belki iş iştwn geçtikten sonra belki işin başında.
Osırada kullağına gelen sesle duruyorsun .
Tony"yeni kız merkeze dön eğitim var"
Bir off çekip geldiğiniz yoldan koşarak geri dönüyorsunuz hiç durmadan merkeze kadar koşuyorsunuz.
Geldiğinizde ise durup yenilmezlere bakıyorsunuz.
Yüzbaşı" eğitim var herkes güçlerini kullanıcak karşınıza gelen düşmanlara karşı"
"peki düşmanlar kim"
Yüzbaşı" aa bir kaç ajan " bir gülümseme yollayıp
"yanlış seçim yüzbaşı onlara karşı gücümüzü kullanamayız. Eğitimdeki düşmalrımız takım üyeleri olucak. "
Thor" nasıl yani" onlara doğru ilerleyip
" şöyleki herkes tek tek birbiriyle yarışıcak taki biri kalana kadar böylece hem güçlerinizi denemiş olucaksınız hemde kendinizi ne kadar zorlayacağınızı"
Yüzbaşı" takımdaki kişiler birbirine karşı savaşamaz "
"yeniden yenilmektEn korktun mu yoksa yüzbaşı? "
Fury"bence anna yenilmezlere karşı savaşmalı tek tek bakalım kim yeniliyo kim yeniyo. Yüzbaşıyı bir kere yendi diye bu kadar havalanmamalı değil mi? "
"fury çok mantıklı düşünüyo böylece gücümüde test etmiş olurum kim bana rakip olur"
Tony"kim değil kimler diycektin sanırım"
"sizi yenmekten çok mutlu olacağım. Üzülmeyin "
Savaşa bileceğiniz bir alana gidiyorsunuz ve hazır ola geçiyorsunuz
"natashayla savaşmadam "
Natasha "ne oldu korktun mu? "
"hayır biliyoraun senin gücün yok ve sana zarar vermek işime gelmez "
Natasha "bahaneye gerek yok"
Karşınıza ilk thor geçicekken onu biri durduruyor .kim olduğuna bakıyorsun bu loki.
Loki" ilk önce benimle savaşıcaksın" şaşırıyorsunuz siz ona asla zarar veremessinizki.
"ee olmaz ben yenilmezlerle savaşıcağım sana sana gerek yok"
Loki "korkma canını fazla yakmam " karşınızda duruyor ve size başla der gibi işaret gönderiyor. Napıcağınızı şaşırıyorsunız siz böyle düşünürken o size hamlede bulunuyor sizi altı kişi olarak fırlatıyor yere. Hiç canı acımıyor mu diye düşünüyorsunuz size vuruken hiç canı acımıyor mu? Sana biraz daha işkence ettikten sonra artık dayanamıyorsunuz ayağa kalkıyorsunuz ve ona buz gönderiyorsun ani hareket yaptığınız için ıskalamıyorsun.
Sonra onu yere yapıştırıp keskin buzlarla etrafını sarıyorsunun. Tam ordan sihir yapıp kurtulucakken sana öğretilen sihirle onu durduruyorsun şaşırıyor tam o sırada olan oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buz Devi (loki/okuyucu)
FanfictionLoki nazik herşeyi konusarak halledebiliriz kafasında odinin küçük oglu. Öğrendiği geçmişi ve odinin ona davranışlarıyla kötü olmayı şeçen. Ve bu konuda adının her kötü olayda anılmasını başaran biri. O düzenbaz, sevgiye aç, yalancı bi tanrı. :::...