Koltuğuna oturuyorsun.
Kendine bakıyorsun değişik hissediyorsun. Karanlık bir. Boşlukta. Ve değişiksin asgarda ve dünyaya göre değişiksin. Sadece twn renkleriniz aynı okadar. Üstünde koyu lacivert bi etwk büstiyere benzeyen birşey çizme siyah eldiven uzun beyaz saçlar.
Geçmişini hatırlamıyorsun. Kendini bildin bileli burdasın ve tek bi amacın var.
Savaşmak.
İçindeki öfkenin sebebini bilmesen de öfkelisin bilmediğin halde sebepsiz yere.
Asgarda saldırıcaksınız. Orayı ele geçirmek için değil. Öfkeni dindirmen için
Karşına gelen halktanbi insan
"kraliçem savaşa hazırlar siz başladı dediği zaman herkes hazır olucak "
"öyle olduğunu umuyorum tek yanlışınızda ölürsünüz. Her dakika hazır olun "
"peki efendim"
Arkasından bakıyorsun. Acanba hep böylemiydin.
Sana kraliçe diyorlar çünkü ıcy halkının kraliçesisin.sadece ıcy halKı değğil Sen gezegwnlerin kraliçesisin .Gezegenler senin elinde.
Şimdi ise asgarda gidiceksin. Kendini bildin bileli bunun için uğraştın planlar. Hazırlanmalar.
Ve şimdi öfkenin sebebini bulup yok ediceksin.
Asgarda ve dünyaya. Dünyada ise işin ortalığı karıştırmak .
"çıkıyoruz"halkın senin bu komutuna uyıyor ve eline savaş aletlerini alıp sıraya koyuluyorlar.
Onların üzerinden uçarK geçiyorsun. Gezegenler arası geçişi başlatıp asgarda gidiyorsunuz.
Heimdalı donduruyorsun. Ve yoluna devam ediyorsun satoya yaklaştıkça. Öfken daha fazla artıyor. Satonun önüne geldiğinde asgard askerleri halkınla savaşıyor. Thor etrafındaki düşmanlarını yere sermiş ve seni gözüne kestirmiş bir şeekilde bakıyor.
Sonra sana şimşeğini gönderiyor ve sen sana gelen o şimşeği avcunun içinde yakalıyorsun. Sana şaşırmış bir şekilde bakıyor. Bu hoşuna gittii.
Sonra ordan birii gözüne çarpıyor koyu yeşil kıyafetli biri bırdan bile gözlerinin yeşilin en çarpıcı tonu olduğu belli.
Onu görünce daha çok öfkeleniyorsun. Ve öfkenin sebebininde o olduğunu anlıyorsun.
Onu donduruyorsun boynuna kadar ce öfkeni dindiricek o şeyi söylüyorsun
"Anaga hasukşma xalwmq qasdox meriizx "
Bu söylediklerinle herkes duruyor. Sana bakıyorlar şaşkın bir şekilde
"anna sana ne oldu"
"anna da kim"
"sensin anna sensin sana naptılar"
"ne saçmalıyorsun sen "
"hafızanı silmişler"
"kapa çeneni aptal "
"ve sen öfkem beni buralara kadar getirdi. Öfkemi dündirmek için seni yok edeceğim sözlerimi tamamladığımda gezegwnlerin boşluguna süşüceksin ve ölene kadar orada kalıcaksın"
"yapamassın"
"ne diyorsun sen"
"sen bana hiçbirşey yapamassın. Bana kıyamassın. Canımı acıtamazsın"
"asgarda yaşayanların hepsimi aptal . Hayır yani yaptığınız şey deni daha çok sinirlendirmek. Ve ben sinirlenirsem sizde dahil asgardı yok ederim sizden bir et parçası bile kalmayacak şekilde. "
"boşuna konuşuyoraun aanna sen bana birşey yapamassın
O sırada
"lişsma erkuzwver siyaxaw " buzlar kırılıyor ve loki zündanın içine giriyor. Onunla beraber zindanı havaya kaldırarıyorsun ve ona aptal sın dercesine bakıyorsun
"vazgeçtim seni gezegen boşluğuna göndermeyeceeğim.
Seni sonsuza kadar lanetliyceğim. "Şaşırmış bir şekilde size bakıyor bunu beklemiyor olucakki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buz Devi (loki/okuyucu)
FanfictionLoki nazik herşeyi konusarak halledebiliriz kafasında odinin küçük oglu. Öğrendiği geçmişi ve odinin ona davranışlarıyla kötü olmayı şeçen. Ve bu konuda adının her kötü olayda anılmasını başaran biri. O düzenbaz, sevgiye aç, yalancı bi tanrı. :::...