night

481 36 10
                                    

Gece uyuyamadın düşünmekten başın çatlıyor. Canını sıkan birşeyler var çünkü. Senin yaptığın tek şey ise bir ağacın üstünde oturmak ve bağırışları dinlemek. Gece bir kaç kere senin ismini bağırdılar. Kıpırdamadın bile. İnsanlara güvenin azaldı çünki. Jami sana bunu nasıl yaptı istemeddiğin birşeyi. Kendine kızıyorsun çünki kendine bile güvenmiyceksin bu hayatta öğrendin birşeyde bu ve sen bunu uygulamak yerine tersini yapıyorsun.

Yazık sana gerçekten. Ağaçların arasından geçerken kuş cıvıltıları kulağına doluyor. Kuşların hayyattan istwdiği tek dilek bir kafese tıkılı kalmamak özgürce yaşamak. En kısa zamanda buralardan gitmeyi planlıyorsun. Başına gelicekleri bilmeden.

Kuleye gelddiğin zamn içeri girmek ve girmemek arasında kalıyorsun. Zorundasın. Eski haline dönmüşsün saçların beyaz ve uzun değil veya elbiselerin değişik değil. İçeriye adım attın anda ajanların karınca gibi çalıştığını görüyorsun. Biraz ikerlediktwn sonra ise karşına çıkan bir adet yenilmezler ve loki'yi görüyorsun. Azar işitmeyi beklesen iyi olucak çünki hiçbirinin bakışları iyi değil onlara yaklaşıyorsun.

Steve" nerdeydin tüm gece seni aradık bu kadar sorumsuz olma"
Göz deviriyorsun

"başınızın üstündeydim kafanızı kaldırıp baksaydınız bir zahmet"

Natasha"neden ayrıldın"

O an loki'ye kayıyor gözlerin

"öyle gerekiyordu neyse biraz dinleniceğim birşey olursa çağırırsınız" yanlarından ayrılıp uyuyucak bir oda buluyorsun kendine. Aklındaki düşünceleri silip yastığa koyuyorsun kafanı.

Karşında loki var. Ve siz bilmediğiniz bir yerdesiniz.
"leydim "

"lordum"

"şimdi sonsuza kadar beraberiz bundan sonra assla oyun yok"

"yok dimi loki bundan sonra bebeğimizle birlikte mutlu yaşayacağız "

"evet leydim evet bundan sonra kendi şatomuzda bebğimizle yaşayacağız"

Şuan çok mutlusun çünkü loki ve bebğinle birlikte mutlu yaşayacaksın. Loki sana bakıyor zehir yeşili gözlere tekrar kanıyorsun ona güveniyorsun sonra birden şeytani gülüş yolluyor ve sana yaklaşıyor.

"o şato sana cehennem olucak. Benim elimden kurtulamıycaksın bana yaşaatın korkunun her saniyesi için hesap vericeksin"

Sana daha çok yaklaşıyor yaklaşıyor

Birden zıplıyorsun ne olduğunu anlamaya çalışırken. Uyuduğun odayı anımsıyorsun ve olnaları anlıyorsun rüya görmüşsün pardon kabus. İğrenç birşeydi .

Loki'den bir bebek .! Çok değişik bir düşünce o nasıl baba olurki. Düzenbaz herif. Pis buz devi.

Kendini yatağa bırakıp bir oh çekiyorsun.

Bu sırada yenilmezler ise şüpe duyduğu ikilinin beynine giriyor. Wanda gördüğü şeylerle şok oluyor bu kızın rüyası hissettikleri ona garip ve korkutucu geliyor.

Loki'nin ise düşüncelerinin ve hissettiklerinin kısa birşeyini görüyor çünkü loki buna izin vermiyor.

Wanda yenilmezlere şaşkın bir şekilde bakarken ona yönlendirilen soruyu boş bırakıyor

"wNda ne gördün"

"wanda iyi misin "

"wanda neler oluyor "

Wanda onlara üzgün bir ifadeyle bakıyor ve sanki konuşmagı yeni öğrenmiş gibi konuşuyor.

"a. a. nna oo o çok kötü. Yani onun hiseettiklerini hissettim bu bu gerçken çok korkunçtu gördüğü rüya ah! bakın loki onda çok büyük izler bırakmış o her ne kadar sert dursada aciz hissediyor. Bıkmış hissediyor. "

"rüyasında ne gördü" wanda başını eğrrek anlatıyor

"oloki ona bundan sonra mutlu olacajlarını söylüyor bebekleriyle birlikte şatolarında mutlu bir şrkilde yaşıyacaklarını ama sonra loki şeytani bir gülüş yolluyor ve annaya yaklaşıyor

"o şato sana cehennem olucak. Benim elimden kurtulamıycaksın bana yaşaatın korkunun her saniyesi için hesap vericeksin" diyor.

"bu bu çok olağan dışı yani içinden çıkılmaz bir durum "

"bakın bir hata yaptık onların ikisini aynı grupta çalıştırmamalıydık"

"bencede öyle ama yardımlarına ihtiyaçlarımız var onların özel yaşamını düşünücek durumda değiliz sadece performanslarına ve güçleriyle ilgilenmeliyiz "

"haklısın dostum ama bu onlat için olumsuz olabliri yani böyle zayıf olabilirler veya birbirlerine zarar verirler"

"onların durumu takıma yansıyabilir "

"off! Tamam şimdi bu konuyu kapatın daha sonra masaya yatırırız. Şimdi annayı uyandırın ve toplantı alanına çağırın. Toplantı yapmalıyız.

Bilirsiniz unuttukları biri var gölgelere saklana bilen bir kişi herşeyi duydu. Şaşurdıda. Anna'nın gördüğü rüya onunda kafasında karrışık düşüncelere yol açtı. Ne yapıcağını bilmwz bir bbi halde duruyordu. Gerçekten bir bebekleri olsa nasıl olurdu . Bu düşüneceği en son şeydi loki'nin.


Buz Devi  (loki/okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin