it next it

447 28 13
                                    

Savaş bittikten sonra loki'nin yanına koşup ona bakıyorsun. 

Onu alıp yukarı götürücekleri sırada thor onu alyır ve heinmdaldan köprüyü açmasını istiyor.  Köprü açılıp ikiside gidiyor.  Sen ise öylece kalıyorsun.  Kendine geldiğinde etrafa bakıyorsun tam bi  son. 
Heryer buz dolu bir kaç kişi o buzları kesmeye çalışıyor.  Ama bezeremiyor. 

Buzları elini şıktarak parçalıyorsun.  Yerdekileride twmizleyebilirler herhalde.

Geriye kalan twk şwy otueup lokiyi beklemek.  Korkuyorsun ya onu bir daha göremessen diye

1 ay sonra

Tam  tamına bir ay oldu ama sen hayla loki'yi görmedin.  Thorda birşey demiyor zaten onu gördüğünde yok.  Savaş bittikten sonra uğramıyor.   Bu sırada senin güçlerini geliştirmwk için kullanıyorlar.  Ve en yüksek derecelere ulaşıyorsun.  Gücünü tamamen kullandığını ayyak parmaklarına kadar hissediyoraun.  Hiç hasta olmuyorsun halsiz olmuyorsun hep dinç ve  Güçlü. 

Ama aklından çıkmaya birşey var.  Icy halkı.  OnLarın başında durman gerwktiğini biliyorsun ve ıcy hakkında öğrendiğin bir çok şey. 

Icy

Güc0nün sınırı yoktur.
Gücünü gezegeninde alır
Gezegeni yok etmek mümkün değildir.  Eğer kraliçeleri ölürken gücünü gezegene geri vermesse gezen yok olur. 
Halkı kraliçesiz sorumsuz olur
Eğer ıcy kraliçesi gücünü kötüye kullanırsa halkıda onu yapıcaktır ve halkının cinsi tükenmez.  Hepsini öldürdüm sanarsınız ama yanılırsınız. 
Icy kraliçesi kötü güçler tarafından sürekli sıkıştırılır onu hep yanlarına çekmek isterler çünkü onu yenmek neredeyse imkansızdır. 
O birtek ıcy gezegeninde değil gezegenlerin kraliçesidir.
Büyüleyebilir. Bu özelliği herkesi kendi tarafına çekebilir.

Nasıl olurda seni böyle bir oyuna yiter diye düşünüyorsun senin yanındaydı san iyi davrandı. Ama kimseye güvenmemk lazım.

Loki yok.  Zatwn bunu istemiyormuydun. Bunu yapmıycakmıydın.

Ama bir haber alsan yaşıyo mu öldü mü. 

Sersem sersem yürürken thor'a denk gwliyorsun koşarak yanına gidiyorsun ve

"hey thor seninle konuşabilirmiyiz"

"buyrrun leydim"

"loki o yaşıyor mu" biraz düşünür gibi yaptı ve

"evet o yaşıyor.  "

"sağal" deyip ilerliyosun o sırada thor un karşosına yenilmezler geliyor ve

Fury" thor yardım istemeye geldin biliyorum ama  yüzbaşı ,demir adam, natasha, hulk buna uygun değil yami oraya gwlselerde bir faydaları dokunmaz asgard başka orda yaratıklar var ve bununla başa çıkabilecek kişi onlar gibü olmalı yani bir tür yaratık güçlerine sahip olmalı"

Bu sırada aklıma yaratık yapabildiğim geldi
Geri dönüp

"yaratık mıyım bilmiyorum ama yaratık yapabiliyorum.  Yani buda eşit sayılır değil miib? "

Fury" iyi bir düşünce bencede haklı o thor buna en uygun o"

"bakın benim bir adama ihtiyacım yok yani bilek bileğe savaşıcak biri iatwmiyorum yaratıklarla başa çıkabilecek bir yaratık istiyorum"

"bileğim çok güçsüzdür ama yaratık tarafım çok iyidir"
Göz kırparsın

"yani bilemiyorum. Ama senden başka çarem yok.  "

"tama ozamn hadi gidelim"

Koridorda yürürkwn

"bak anna kendine dikkat etmwlisin o yaratıkların başısının seni ele geçirmwsine izün verme yoksa düşüncelerin değişir ve kötü biri olursun
"zayıf noktaları nwler"

"sen bir savaşçısın bunuda kendin bull deyip önden yürüdü ne adam ama
.

Buz Devi  (loki/okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin