loki betrayed

692 47 9
                                    


@dolunayeslin.

Not :elsa 'dan başka kar buz gibi gücü olan birini yapmak istedim aslında gerçek halinii bakmıştım ama yok. Bende bu kızı kullandım tM istediğim gibi beyaz saçlı kar gücü var.

Loki 'nin sana evlilik teklifinden bir hafta geçmiş. Oyun zamannı geldi. Loki'nin hain planlarından haberiniz var ve siz ondan önce oyununuzu oynıycaksınız.

Bilin bakalım bugün ne olucak evleniyorsun. Evet bugün loki uzatmaya gerek olmadığını söyledi ve sizde kabul ettiniz.

Üstünüzde asgard usulü gelinlik. Üstünde çok güzel durmuş ve seni çok güzel göstermiş. Loki geldi. Gülümseyerek evleniceğiniz yere gidiyorsunuz.

Loki' ile daha önce konuştunuz bir süre mirdgardda yaşıycaksınız. Bunu istedin aslında. Çünkü asgard sana yabancı geliyor. Buranya uyum sağlayamıyorsunuz.

Yüce odin'in ve misafirlerin huzurunda evleniyorsunuz. Asgard usulü düğün biraz garip gelsede ayak uydurmaya çalışıyorsunuz.

Düğün bitmiş ve odanıza gidiyorsun. İçinde biraz heyecan var aslında çok var ama bastırmaya çalışıyorsun.

Loki'ye ait olucağın bir gece. Loki geliyor. Sizi öpüyor ............................

Gözlerinize vuran güneş ışığıyla uyanıyorsunuz .yanında müstakbel kocan dün geceyi hatırlayınca yüzü. Kızarıyor. . Çok mutlusun ama sevdiğin adamlasın. Seviyorsunuz. Hayatınızda başka biri yok. Onun azıcık! Canını acıtıcaksının ama hakketti.

Loki kıpırdanıyor ve gözlerini açıyor. Gülümsüyor. Ve alnınızdan öpüyor.

"günaydın leydim"

"günaydın sevgilim mirdgarda dönüyoruz degil mi"

"bugün döneriz leydim. " hafif doğruluyorsunuz ve

"peki döndüğümüzde birlikte gezermiyiz " oda doğruluyor ve

"gezeriz leydim. Nereye istersen gideriz. " dudağınızı ıssırarak

"ımm. Seni özledim loki " deyip onun üstüne çıkıp öpmeye başlıyorsunuz.

..................

Şuan midgardasınız ve loki ile el ele geziyorsunuz. Kıskanıyorsun onu çünkü çok yakışıklı ve dikkat çekiyor. Gözleri okadar güzel ki insanın içine işliyor ve ona zehrini akıtıp bırakıyor öldürmüyor ama ağır yaralı bırakıyor işte cümlelerle anlatamıycağın birşey.

"loki gözlerin çok güzel" kafasını sana doğru eğiyor ve

"beni şımartıyorsun leydim" önüne dönüyorsun ve onu elinden tutup çekiyorsun göstermek istediğin bir yer var.

"anna güçlerin güçlerini naasıl oldu" o anı hatırlıyorsun canının nasıl yandığını. Onu nasıl oyuna getirdiğini nasıl srninle oynadığını. Öfkeyle soluyorsun nefesini ve yalancı bir gülümsemeyle ona bakıyorsuun

"bana bir tür ışın ve soğuuk uyguladılar. Ben çok cesur ve güçlüymüşüm sadece çabucak herkese güveniyormuşum" deyip göz kırpıyorsun

Loki'nin surat ifdesi değişiyor dikleşiyor ve

"bak ben -" sözünü kesen duudaklarınız

"dinlemek istemiyorum önümüze bakalım geleleceğimize ."

"ben düzenbazın tekiyim bana nasıl güveniyorsun"

artık sana güvenmiyorum buz devi sen o şansı kaybettin. Am kendini bilmen güzel birşey diye geçiriyorsun içinden

"çünkü seni seviyorum. Çünkü sna aşığım. Çünkü sna sonsuz güveniyorum l" sarılıp yolunuza devam ediyorsunuz

Buz Devi  (loki/okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin