suffering side

556 40 5
                                    

Bugün jami'yle takılıcaksın loki'yi görmeyeli 1hafta geçmiş.

Özlüyorsun ama böyle olmalı.  Sana yaptıklarını çekmeli canının nasıl acıdığını görmeli.  

Neyse. Dışarı çıkmalısın.  Yağmuru hissetmelisin.  Çünkü canın yanıyor. Acı çekiyorsun.

Anna'nın ağzından

Kalbim acıyor.   Sanki birşey orayı sıkıyor.  Nefe almak la ne alakası var bunun.  Kalbim nefes almamı engelliyor.  Ben bir buz devine nasıl aşık olmuştum böyle . Ayrılık.  7 harf  3 hece dile kolay kalbe zor.  Yağmur bana onu hatırlatıyor.  Nerde soğuk orda ben nerde buz orda ben.  Bağırasım geliyor.  "duy beni .  Dön bana . Aşkımız sonlanmasın.  Sevgimizi dünya tanısın aşkımızı konuşsun nütün sevgililer.  İnsanlar ayrılınca bizim sevgimizi düşünsün.  Engelleri düşünsün.  Yyaşadığımız onca şeyi. Şuan çok uzakta olsada bedenlerimiz.  İçindeki kalp denen organ hep yan yana . Artık sonu yok bunun.  Sen ve ben.  Ya Biz olamadan  bırakıcaz yada birbirimiz tamamlayıp önümüze bakıcaz.  Seni seviyorum adamım ama yaptıkların canımı çok acııttı kalbimi kırdı. Kızgınlığım geçerde kırgınlığıma çare bulamadım. Buz devi mesefeler yürekte başlar.   Yüreğine koyduğun mesefaye dikkat et sana koşarak gelmem.  Bu yolda ikimizde eşitiz.

Okuyucu

Düşüncelere boğulmuşsun.  Napıcaksın hayat bir yerden verir bir yerden faiziyle alır. 

Yanlızlık sana en iyi gelen şey loki yoksa kimse olmasın istiyorsun yanında. Çünkü   bir kez kaçtı uçurtman ,sonra gökyüzüne küstün.

İnsanlar yağmurdan kaça bilmek için koşarak yürürken sen yavaş adı larla yağmurı hissediyorsun.  Toprak kokusunu. Bir bakıma dans ediyorsun yağmur damlalarıyla .

O sırada birkaç adam görüyorsun  şüphe duyuyorsun onlardan.  Ve anlamamış gibi davranıyorsun. Zekanı kullanıyorsun.  İzini kaybetmek için insan topluluğunun en çok olduğu yöne doğru ilerliuosun ve aralarına girip izini yok ediyorsun.  Onların gittiğini anlayınca koşarak evine dönüyorsun.  Jamie haber vermelisin ama yanlış anlamıştırsın diye vermiyorsun.. 

Yatağına  uzanıyorsun ve derin bir nefes alıyorsun.  Gözlerini kapatıp.  Düşünceleri aklından siliyorsun.  Beynini boşaltıyorsun. 
Artık kafan ağrımaya başladı çünkü.  Güzel şeyler düşünüyorsun.  Geçmişini çoçukluğunu .mutlu olduğun zamanları.  Çocuktun, mutluydun ve geçti.  Bu kadar kolay ve basit. 

Uyuyamayacağını biliyorsun o yüzden her zaman yani loki gittiğinden beri  yaptığın şeyi yapıyorsun.  Uyku hapı.  Yakında hapçı olmassan iyi.  Bu durumu dışa yansıtmasanda içinde kıyametler kopuyor. 

Gün geçtikçe çöküyorsun.  Bitiyorsun.  Gözlerini kapatıp uykunun gelmesini bekledğin sırada telefonuna mesaj geliyor  telefonu alıp ekrana bakıyorsun

Gönderen:jamie

Yarın işe başlıyorsun unutma. Bu kadar zaman boş oturduğun yeter. Çökmüş bir durumda değilsindir  diye düşünüyorum.  O yüzden yarın bomba gibi olucağını ve o işe gideceğini biliyorum.

Gönderilen:jamie

Kısaca işe düzgün bir şekilde gidiceğini düşünüyorum desen anlardım

Gönderen :jamie
Buğün çok mutluyum buna engel olamazsınız.  Şimdi uyu

Sen görürsün diyorsun ve

Gömderilen ; jamie

Küçük deniz kızım napıyor¿

Hahaj. Jamie  ye bunu demenin sebebi onu küçükk deniz kızonı izlerken görmen ve şarkısını ezbere bilişi oluşu. Bir kere artık işine nasıl konsantrayssa!  Küçük deniz kızı şarkısını söylürdu.

Gönderen: jamie

Annnnaaa!  Kapa şu lanet olası çeneni yoksa ben kırarak kapatırım

Gönderilen:jamie

Sanada iyi geceler.

Yatağa sokulup gözlerini kapatıyorsun ve uykunun kollarına bırakıyorsun kendini

Buz Devi  (loki/okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin