cehennem

552 44 20
                                    

@dolunayeslin

Şuan merkezdesin .  Loki'ye hangi işkenceleri yapsan diye düşünüyorsun . sana yapılanların aynısını ona yapmalıyım hatta daha fazlası diye düşünüyorsun.  O  seni o adamların yanına buıraktı acımadan sırf bir taht sevdası için.  Belki işgence görmedin ama ihanete ugradın bu en büyük işgence.

O sırada loki'yi buzdan çözüyorsun sihirlerini kullanmaması içinde bir büyü yapmışlar.  Bu güzel birşey onun yanına bir kaç adam gönderiyorsun.  Adamlar onun yanına gelince şöyle diyor

"sana öyle bir işkence edicez ki öldür diyceksin öldürün kurtuluyum."

" birincisi aptal ben yalvarmam ikincisi istediğiniz kadar dövün.  İşkence edin canım yanmaz "

O sırada gönderdiğin adam soğuk ve kötü bir kahkaha atar sen bile korkarsın ama işte o loki korkmuyo

"seni dövüceğimizi. Kim söyledi.  İşgence birtek dövülerek olmaz elinden güçlerini alıcaz ne sihir yapabilceksin ne buz ölümsüz de olmuycaksın onu da elinden alıcaz. "

Loki'nin yüzü düşer ve sen gülümsersin bunu başardın çünkü loki'yi korkuttun.  3.0 maçın bitmesine az kaldı ve sen öndesin bundan sonra istesede geçemez seni.

"yapamazsınız ben bir tanrıyım bana bunu yapamazsınız "  adam yine o gülüşünü yollar loki'ye ve

"tanrıymış. Peh papucumun tanrısı "

Bi kaç adam daha gelir ve gücü almaya başlarlar. 

(neyin kafasını yaşıyorsam burda kendimi loki'nin yerine koyup ismail yk'nın bombabomba. Com şarkısını dinledim.  Dinlemenizi tavsiye ederim.  Sjlsjsks :D) 

Sen intikamını aldın topuk seslerinle birlikte içeri girersin yanında thor ve jamie de var.   Loki'nin yüz ifadesi çökmüş durumda "

"affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır.  Ben iyi bir insanın bu kadarı yeter.  Durun.  Benim ne hissettiğimi anladınmı loki canımın nasıl yandığını ihanete uğradımı.  Herşeyimi kaybetmw korkusu.  Gücün senin herşeyin onu elinden alıcaktım korktun.  Benim nasıl kortuğumu anladın mı"

Loki sana şaşırmış bir ifade gönderir

"bende öyle düşünmüştüm.  Ben intikamımı aldım.  Loki.  Şimdi oyun bitti.  Bir daha asla ve asla bana ihanet etme şimdi evimize gidebiliriz. "

"aptal sen ne yaptığını sanıyorsun.  Bu bu yaptığın da neydi böyle bana ihanet ettin seninle eve felmekten mi bahsediyorsun birde "
Onun yanına gidersin kelepçeleri kırıp ona sarılıyorsun ama o sarılmıyor

"aptal sensin ben seni seviyorum loki sana ihanet etmem.  Sadece bir oyundu.  Ceza çekmen gerekliydi.  "

"sana güvenebilecekmiyim artık bilmiyorum"

"bende bilmiyorum güvenmeyi boşversene birbirimizi sevsek yeter bu arada eve gelmende bir oyunda seninle kalmıycam artık.  Evli kalıcaz birbirimizi sevicez ama birlikte olamıycaz.  Şimdi sen asgarda bende eve  görüşmek üzere sevgilim "

Ordan ayrılıp spor salanuna gidiyorsun ve kum torbasına vurmaya başlıyorsun thor loki'yi götürmek için gelmişti. Ona güvenemezdin sonuçta değil mi. 

Jamie yanına geliyor sana sarılıyor. Onu yitiyorsun ve

"hey yatıştırılmaya veya  sakinleştirilmeye ihtiyacım yok. Ben iyiyim. "

"emin misin anna oyun bitti duygulurarını belli edebilirsin "

"hayır aciz değilim ben. " ordan çıkıyorsun evine dönmek için.

Evine geldiğinde . Soğuk bir duş alıp.  Uyumaya çalışıyorsun.  Düşüncelere yüzünden uyuyamıyorsun ama

O günden sonra günlerin arkadaşlarınla takılarak yalnız kalarak ve jami'yle  dövüş ve gücünü kullanmayı öğrenerek geçiyor.

Buz Devi  (loki/okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin