Bölüm 2: Yeni 12
Doctor üstünde "Police Box" yazan o mavi renkli harika şeyin Tardis'in içinde olmasına hala şaşkın bir biçimde bakarken Tardis'te sallantılar başladı. Hemen kontrol noktasına giderek bir kaç kolu çekti ve şekli yıldıza benzeyen üç düğmeye bastı. Sonra Tardis'in o müthis siren sesleri çalmaya başladı ve Doktor her zaman ki gibi sallantıyla arkada ayarladığı koltuğa fırladı. Doktor biraz sonra ayağa kaltı ve kapıyı açtı. Dışarı çıkarak " Bu zaman beni duygulandırdı." dedi. Doğru zamanda olduğundan emin olmak için biraz etrafı dolaştı ve uzaktan bir şey görür gibi olduktan sonra tekrar Tardis'e doğru yürümeye başladı.
Doktor Tardis'e döndü ve ayakta duran görkemli ve Tardis Mavisi rengi ile parlayan kulubenin içine girerek. "Ohh, işte seni kullanma zamanı geldi bebek.. Zamanında senin işlevine karşıydım ama demekki zaman ilerledikçe fikirler değişiyor." dedi. Doktor içeri tamamen girerek "Paradoks Makinası, içersinin cehennemden farkı olmayan dehşet makinası. Seni en son bu saatlerde kendi ellerimle parçalamıştım. Senin yokluğun ile burda olmamam gerekiyor ama.. " dedi lafını bitirmeden makinaya bir tekme attı ve devam etti."Artık burda olmamda bir sakınca yok" diye tamamladı ve çok sesli şekilde güldü. Paradoks Makinasından çıktı ve " Zaman Değişiyor.!" diye bağırdı. Tardis'in içinde makinayı çıkartmak için bir kaç düzenek kurdu ve Tardis'in kontrol noktasında bulunan büyük bir düğmeye bastı. Kurduğu düzenek çalışmaya başladı ve Paradoks Makinası'nı dışarı doğru itmeye başladı. Düzenek sayesinde Paradoks Makinası yavaşca dışarı doğru çıkıyordu.
Paradoks Makinası tamamen dışarı çıktıktan sonra Doktor " Zamanda son bir işim kaldı." diyerek koşmaya başladı. Kısa bir mesafeden sonra karşısına üçüncü bir "Police Box" çıktı. Doktor bu çevrede bir kaç kişinin geleceğini değiştirerek. Gülmeye başladı ve sonra kendi kendine" Buradaki bir kaç değişiklik sayesinde yenilenme sürecim gerçekleşmeyecek . Yirmi dakika sonra ölmeyeceğim ve var olmamış olacağım." dedi.
Yirmi dakika boyunca etrafta yanlış bir şeyler olmaması için sürekli koşuşturuyor ve bir çok şeye müdehale oluyordu. Zamanı sürekli kötü yönde değiştirdiği için hava kötüleşmiş fırtına çıkmıştı. Fırtına hiç dinmiyor Paradoks Makinası'ndanda sürekli gürültülü sesler geliyordu. Zaman geldi ve Birinci doktor gözüktü hala yenilenme süreci başlamamıştı bu yüzden doktor cebinden basit bir silah çıkartı. İçine bir mermi koydu ve Doktor Tardis'inin içine girince peşinden girdi ve oracıkta kendi eliyle onu öldürdü ve yenilenme sürecinin başlamasına neden oldu. Diğer doktorun yanındaki seyahat arkadaşları Doktor'un yanında toplanmış onu öldürdün diye diğer Doktor'a bağırıyorladı. Doktor onları kaba kuvvet ile kenara sıyırarak Doktor'u Paradoks Makinası'nın yanına sürükledi ve "Doktor daha farklı bir yenilenme geçirmeye başladı bu tüm olayları sıfırlar" dedi ve kendinide vurdu Doktor'un yanına düştü ve orada yenilenmeye başladı. Doktor'un son yenilenmesi olduğu için ölüyor diğer doktor ise zamanda daha farklı bir yenilenme geçiriyordu. Bu olaylar sırasında Paradoks Makinası vazifesini yerine getirdi ve ölen Doktor'un zihnini yeni Doktor'a aktardı ve yep yeni bir Doktor'un doğmasına sebep oldu.
Doktorlardan biri zamanda kayboldu diğeri ise yerden yeni yüzü ile kalkarak kendindeki farklılıkları çözmeye çalıştı. Etraftakiler şaşkındı ve olayı kavramaya çalışıyordu. Doktor iki işin arasında Paradoks Makinası'nı Tardis'in içine geri soktu ve Tardis'e girdi.. Paradoks Makinası hala çalışıyor, hiç durmadan sesle çıkartıyordu. Doktor "Bunu planlamamıştım." diyerek Tardis'in kapısını kapattı. İçeri kimseyi almadır. O sırada Paradoks Makinası'ndan çok daha büyük bir ses geldi ve Tardis çok seri bir şekilde yanmaya başladı. Doktor kendini Tardis'ten dışarı zor attı ve diğer boşta kalan Tardis'e koştu.
Diğer Tardis'te aynı şekilde yanmaya başladı. Paradoks Makinası'da Tardis'in içinde kalmıştı. Herhangi bir kötü durumda doktor zamanda sıkışıp kalabilirdi. Doktor "Olaylar ilginçleşmeye başladı. " demesiyle birlikte iki Tardis'te havalanmaya başladı ve havada birbirlerine çarpışarak patladılar..
Bölüm2-1: Paradoks Makinası (Paradox Machine)
Doktor Paradoks Makinası'nın içine tamamen girerek " İçerisinin Cehennemden farkı olmayan dehşet makinası. " dedi. Doktor bunu derken sanki hologrammış gibi şeffaflaştı ve patlamak üzere olan bozuk bir ampul gibi seri gidip gelmeler yaşadı. Yinede sözünü bitirmek istiyor ve devam ediyordu. Sonra bu hologramsı özellikler şiddetlenince Doktor " Zamandan siliniyorum. Yanlış giden bir şeyler olmalı" dedi. Paradoks Makinasına yaklaştıkça daha iyi hissediyor uzaklaştıkça daha sert bir biçimde gölgeleniyordu. Doktor bu gidip gelmeyi her ne kadar beğenip eğlence durumuna getirsede bu onun için kötü bir şeydi... Doktor Paradoks Makinasına oldukça yakın duruyordu. Biraz sonra Tardis şiddetli bir biçimde sallandı bu sallantı etkisi Paradoks Makinasının içerisindede hissedildi. Daha sonra ikinci bir sallantı ve ardından içeride Uçabilen ve zamanın temizlenmesinde görevli yaratıklar belirdi...
Bölüm2-2: Basit Çözüm
Bölüm Notu: Bu bölüm ek bölüm 2-1'in devamı 2-3'ün başlangıcı niteliğindedir Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar.
Doktor yaratıklarında gelmesiyle iyice telaşa kapıldı. Kaçmaya çalışsa zamandan silinerek yok edilecek. Kaçmasa canavarlar tarafından zamandan temizlenecek. Bu ikilem arasında şaçlarını karıştırarak " Atladığım bir nokta olmalı olmalı.. " dedi ve aniden parladı. " Evvet..! Nasıl olurda göremem. Bu büyük olayı nasıl fark edemem " dedi ve ekledi " Paradoks Makinası çalışmıyor!." dedi ufak bir hamle ile arkasını döndü. Yaratıkların üstüne saldırmasını bekledi. Yaratığın nefesini ensesinde hissedince Paradoks Makinasına bir tekme attı ve " Artık burada olmamda bir sakınca yok" diye tamamladı ve çok sesli şekilde güldü. Paradoks Makinasından çıktı ve " Zaman Değişiyor.!" diye bağırdı. Tardis'in kontrol bölümüne yaklaşırken aniden insan biçiminde bir hologram belirdi.. Doktor Epey şaşırdı ve holograma yaklaştı ve aniden "Bööö!" diye acayip şekilde bağırdı. Tardis'in ses arayüzünden "Hologram Aktifleştirildi." diye bir ses geldi ve orada duran kişi hologram özelliğini kaybetti ve bir an sirkilldi ve " Merhaba!. " dedi.
Bölüm2-3: Zaman Çizelgesi-Çizgisi (The Timeline)
Doktor biraz geriye çekildi ve şaşkın bir yüz ifadesiyle " Merhaba ama sen kimsin? Tardis'e nasıl girdin ?" dedi. Tam karşısında duran beyaz çizgili ceket giymiş; içinde pembe gömlek bulunan adam top sakalının üstünden doğru gülerek " Ben bir zaman zaman lorduyum. Zaman Lordlarının yasaklamış ve bilinmeyen olanıyım. Ben Zaman Lordlarının hem en iyisi hem en kötüsü olanıyım" dedi ve durdu. Doktor yanına gitti bir eğildi bir kalktı gözüyle tamamen süzdü sonra Tardis'in ekranından tarattı ve " Bu imkansız!" dedi. Adam enseden uzun saçlarını elleriyle düzeltti ve ekledi " Ben Zaman Lordlarının en yaşlısı olan Zaman Çizgisiyim. Peki şimdi niye buraya geldim merak etmişsindir. Ben gelmedim sen çağırdın. Kendi zaman çizginle oynayarak ve oynamaya devam ederek beni uyarmam için sen çağırdın. " dedi. Doktor biraz şaşırmıştı çünkü böyle bir şey olacağı aklına gelmiyordu. Başına kocaman bir soru işareti bulunduran bir şapka takarak. " Yaşlısın ama genç gözüküyorsun, gayet kibar ve yakışıklısın. İyi bir Zaman Lordu'na benziyorsun ama en kötüsüyüm diyorsun. Kafam karıştı konuyu bir toparlasan iyi olacak." dedi. Zaman Çizgisi ceketinin düğmelerini ilikledi elini cebine koyarak " Hangi zaman lordu kendi zaman çizgisine kesin bir değişiklik yaparsa ben bu değişikliği gidermek adına yeniden hayat bulurum. Değişiklikler giderildiğinde yada Evren değişimi uygun gördüğünde yok olurum. Şimdi seni uyarıyorum evlat beni daha sık görmek istiyorsan devam et(!) " dedi ve gülerek Tardis'ten çıktı. Doktor arkasından koştu ama dışarı baktığında Zaman Çizgisi toz bulutu şeklinde havaya karıştı. Doktor Tardis'e geri döndü ve bir düzenek kurarak Paradoks Makinasını dışarı çıkarttı ve işine devam ederken " O kim öğrenmem gerekiyor artık bu iş benim için daha kesin bir hal aldı." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor Who: "Yeni Evren'in Koruyucusu"
FanfictionDoctor Who hayranları tüm bildiklerinizi unutun ve yepyeni bir Doctor Who evrenine merhaba deyin... Bu seride Doktor'un bencil ve kötü yanlarını sık sık görmeniz mümkün.