Bölüm 7: Bataklık
Hemşire şaşkın şaşkın bakarken Doktor merakına yenik düşüp; bu tuhaf mekanik gözün yanına gitti. Hareketsiz duran mekanik yaratığın ellerinden tuttu ve aşağı yukarı salladı. Doktor'un bu eğlenceli halleri Hemşire’de ki şaşkınlığı da alıp götürdü o da yaratığa yaklaştı. Hemşire'nin yaklaşması ile mekanik göz hareket etti ve ikisinin olduğu yönden farklı bir yöne döndü. Prizmanın çivilendiği yerden bir elektrik akımı başladı sonra prizmanın ucundaki göz bir metre ileride bir hologram görüntüsü açtı. Doktor Zaman Çizgisi'nin bir işi olduğunu düşündü ama Hemşire'nin hiç bir fikri yoktu. Oluşan hologramik görüntüde sorun var gibiydi. Önce Zaman Çizgisi gözüktü durakladı, biraz karıncalandı sonra görüntüye Dalekler çıktı. Görüntü yine karıncalandı ve ardından Siberler gözüktü. Görüntüden "Sil, Sil, Sil" sesleri geliyordu. Görüntü tekrar karıncalandı ve ardından karanlık bir görüntünün arkasından doğru " 'Üstün Yükseliş' yaklaşıyor. " sesi geldi. Mekanik gözden bir anda ışıklar gelmeye başladı. Biraz sonra da hafif bir gürültü ile patladı. Bütün parçaları yerlere dağılmıştı. Doktor alçak bir ses ile " Patlayan şeyleri sevmiyorum." dedi ve Hemşireye dönerek; " Eee! Nereye gidiyoruz? " diye sordu.
Hemşire kendine geldi. Acele ile yerinden kımıldadı Doktor'a bakmadan " Önce Gardolap'a" dedi. Doktor bu cevabı beğenmemişti ama etrafı temizlemek için zaman bulmuş oldu. Hemşire Gardolap'a gidince Doktor da eline Dünya malı bir süpürge alarak ortalığa dağılan robot parçalarını temizledi. Bütün parçaları bir poşete toplayan Doctor poşeti Tardis'in kapısından uzay boşluğuna fırlattı. Bu arada Hemşire ise Gardolap'tan kendine kıyafet seçmeye çalışıyordu. Yaklaşık yarım sonra üstünde renkli bir t-shirt altına ise eskisinden biraz uzun siyah bir etek ile Gardolap'tan çıktı ve Doktor'un yanına geldi. Hiç duraklamadan "Yolculuk Biyosfer 2" dedi. Doktor bunun üzerine biraz telaşlandı. Artık Hemşire'ye gerçekleri anlatma zamanı gelmişti ve söze karışarak " Biyosfer 2 olmaz belki olur ama olmayabilir çünkü hayatta kalabilmek için zaman çizgimde değişiklik yaptım. Küçük bir değişiklik de değil ilk rejenerasyon zamanıma giderek kendimi bizzat kendim öldürdüm ve farklı bir zamanda farklı bir rejenerasyon geçirerek zamanı değiştirdim ve gelecek olmayan gelecek zihnimi kendi zihnime aktardım ve tüm evrenin değişmesine neden oldum. Yani biyosfer 2 olabilir de olmaya bilir de" dedi. Hemşire'nin zihni uyandığından beri zaten karışıktı iyice karıştı. Bunun üzerine "Fark etmez nefes alıyor isem zamanın bir önemi yok!" dedi Tardis kontrol paneline girmek için demir kapıyı ittirdi içeri girdi koordinatları yazdı büyük kolu çekti ve Tardis sallanmaya başladı. Doktor " Bir şey eksik" dedi. Oradan farklı bir kolu indirerek Tardis'in muazzam siren seslerini açtı.
Tardis'in sallantıları durdu. Doktor kapıya yöneldi ve " Bekle beni Arizona!" dedi. Kapıyı açtı dışarıya bakmadan adım attı. Baştan aşağı çamur olmuştu. Biyosfer 2 projesinin tam içinde park etmişler ve etrafa bakılacak olursa proje sonuna denk gelmişler. Her taraf bataklık olmuş bütün canlılar ölmüş. Hava koklanacak durumda değil her taraf çamur. Doktor "Geldik bari gezelim" dedi. Önce Tardis'e geri döndü büyük sandığının içinden iki tane dördüncü sınıf uzay teknolojisi soluk cihazı aldı. Damağına yapıştırdı ve dışarı çıktı. Hemşire'de bu küçük soluk cihazı damağına yapıştırdı. Doktor'un askılığından duran bir yağmurluğu da üzerine giyerek dışarı çıktı. Nefes almak artık daha kolaydı.
Doktor etrafı biraz inceledi ve sonra " Tarım bölgesindeyiz. Yerleşim alanına yakınız. " dedi. Uzun kule gibi olan yere giden köprü şeklindeki merdiven yığınından doğru kuleye yani yerleşim bölgesine yürüdüler. Doktor yerleşim bölgesinde kameralardan etrafı incelemeye başladı. Kameralarda hiç bir şey gözükmüyordu ama bir süre sonra kamera görüş alanına sırtında odun parçaları oluşmuş; hatta kısa boylu bir ağaç çıkmış; elleri ve ayakları köklerden oluşan; bayağı büyük bir yaratık gözüktü. Bedeninin tamamı çimlerle kaplı bazı yerlerinde çiçekler bazı yerlerinde de dal parçaları vardı. Doktor kısık sesle " Muhteşemsin! " dedi ve Hemşireyi elinden tuttu, sürüklemeye başladı. Doktor " Koş, daha hızlı , bu arada karışım hazırlasan iyi olur " dedi. Koşarlarken karşıların iki kişi çıktı. Üzerlerinde korumalı sarı bir giysi sırtlarında da oksijen tüpleri vardı. Doktor'a "Siz kimsiniz ve bu şekilde nasıl nefes alıyorsunuz. Yoksa..." dedi lafı bitmeden Doktor söze karışarak " Ben Doktor, o da Hemşire. Sadece Doktor ve Hemşire. İsminiz nedir? Ve burada neler oluyor?" dedi. Adam sözü alarak " Ben Dagwood o da iş arkadaşım Herald. Burası Biyosfer 2 ve bizde burada çalışan bilim adamlarıyız. Proje başarısız oldu ve bu hale geldi. Bu hale gelmesi sorun değildi ama proje sonunda etrafla çok iyi uyum sağlayan bir yaratık oluştu. Ne olduğunu bilmediğimiz için Bataklık diyoruz. Ve şimdiye kadar iki arkadaşımızı öldürdü. Birini öldürünce onu yiyor ve daha büyük bir hal alıyor. Şuanda altı kişi kaldık ve ikişerli gruplara ayrıldık "dedi.
Doktor ve Dagwood konuşurken; Herald Hemşire'nin ne yaptığını inceliyor. Hemşire ise sonik tornavida için karışım hazırlıyordu. Konuşma devam ederken; büyük bir uğultu sesi ardından da bir çığlık sesi geldi. Çığlığın geldiği yöne doğru koştular. Arkadaşları Katrina Bataklık'a yakalanmıştı. Onun takım arkadaşı Milo ise ortalıkta gözükmüyordu. Bataklık'ın Katrina'yı yerken izlemesi pek hoş olmadığı için oradan uzaklaştılar. Diğer çalışanları bulmaları gerekiyordu. Dagwood haberleşme ve yardım gerektiğinde kullanmak için hazırladıkları fişeği güvenli bir yerde patlattı ve herkesin orada toplanması gerektiğini belirtmiş oldu. Bir süre sonra herkes yerleşim bölgesine yakın bir yer olan tarım alanında toplandı. Bazıları çok korkuyor bazıları ise bilim adına kendimi feda etmeye hazırım der gibi duruyordu. Doktor ne yapacaklarını anlatmaya başlayacaktı ki Fişek sesine Bataklık'ın geleceğini unuttular. Bataklık yakından daha bir değişik gözüküyordu. Gözleri sinek gözleri gibi kare kare idi. Ayakları ve elleri ise köke benziyordu. Doktor kendini tutamadı ve " Çok harika bir şey! " dedi. Tam saldıracakken Hemşire iğne ile yaratığı kısa süreliğine dondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor Who: "Yeni Evren'in Koruyucusu"
FanfictionDoctor Who hayranları tüm bildiklerinizi unutun ve yepyeni bir Doctor Who evrenine merhaba deyin... Bu seride Doktor'un bencil ve kötü yanlarını sık sık görmeniz mümkün.